مشاهده ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت غالباً به دلیل بروز مشکل و یا ایرادهای داخلی و یا خارجی از دستگاه شما می‌باشد. در مقاله‌ای که پیش روی شما است، سعی کردیم اغلب کد های خطای ماشین ظرفشویی ایندزیت را مورد بررسی قرار دهیم. در حالتی که با مطالعه تمامی موارد زیر نتوانستید خودتان ارور ظرفشویی ایندزیت را رفع کنید، از یک فرد کاردان و ماهر کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت و سایر برندها اعم از؛ دوو، بیم، آاگ و… در تماس باشید. جهت ارتباط با تعمیرکاران ما شما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطا و ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت

کد خطای F1 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت سرریزی آب می‌باشد.

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع کردن کد خطا شما باید سوییچ کنترل آب ورودی دستگاه، شیر ورودی آب، برد الکترونیکی و پمپ تخلیه را مورد بررسی قرار دهید. درصورتی‌که نیاز به عوض کردن آن‌ها باشد، آن‌ها را عوض کنید. برای بررسی کردن بیشتر این موضوع، مطلب علت نشت آب در ماشین ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

کد خطای F2 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت آب دستگاه می‌باشد به صورتی که توزیع و یا پر شدن آب به‌درستی صورت نمی‌گیرد.

  • برای رفع کردن کد خطای ماشین ظرفشویی ایندزیت شما باید از اینکه آب از کف دستگاه و یا شیرهای ورودی و خروجی نشتی نکرده باشد، مطمئن شده و سپس شیر ورودی خود دستگاه را بررسی کنید. در انتها اگر کد خطای دستگاه رفع نشد، برد را بررسی کنید. به دلیل نقش مهم برد در ماشین ظرفشویی بهتر است بررسی برد را به یک تعمیرکار محول کنید.
  • شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.

کد خطای F3 ماشین ظرفشویی ایندزیت

نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت تخلیه کردن آب پس از زمانی که کار شستن ظرف‌ها در ماشین ظرفشویی تمام شده می‌باشد.

  • برای رفع کردن کد خطای ماشین ظرفشویی ایندزیت شما باید صافی، فیلتر، پمپ تخلیه، شیر خروجی دستگاه و در آخر برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید.
  • برای رفع و عیب یابی مشکل عدم تخلیه آب، توصیه می شود مطلب “دلایل و رفع جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

کد خطای F4 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت ترموستات دستگاه است.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت شما باید ترموستات را چک کرده و در صورت شاهد بودن خرابی آن را تعویض کنید.

کد خطای F6 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت آبی که در دستگاه وجود دارد، است. بدین‌صورت که آب کم می‌باشد.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت شما باید ابتدا از اینکه شیر آب ورودی به‌صورت صحیح باز است اطمینان حاصل کنید. سپس از عدم نشتی آب مطمئن شده، فیلترها و در آخر برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید.

کد خطای F7 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت توربین آب می‌باشد.

  • برای رفع ارور، شما باید توربین آب را چک کرده، درصورتی‌که نیاز به عوض کردن آن باشد، آن را عوض کنید. در آخر برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید. به دلیل نقش مهم برد در ماشین ظرفشویی بهتر است بررسی برد را به یک تعمیرکار محول کنید.

کد خطای F8 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت تنظیمات دمایی می‌باشد.

  • برای رفع ارور، شما باید ابتدا سنسور دما سپس هیتر و در آخر برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید.

کد خطای F9 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت نرم‌افزارهای عملکرد ماشین ظرفشویی ایندزیت می‌باشد.

  • برای رفع کردن ارور ذکرشده، تنظیمات ظرفشویی را کنترل کنید. پنل را نیز بررسی کنید. سپس دستگاه را ری استارت (خاموش و بعد روشن) کنید و در آخر برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید.

کد خطای F10 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت المنت می‌باشد. برای رفع کردن کد خطای ماشین ظرفشویی ایندزیت از بسته بودن درب دستگاه خود مطمئن شده، قفل درب، سنسور دما، المنت حرارتی و در آخر برد الکترونیکی را نیز چک کنید.

کد خطای F11 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت پمپ شستشو می‌باشد.

  • برای رفع کردن کد خطای ماشین ظرفشویی ایندزیت پمپ را چک کرده و درصورتی‌که نیاز به عوض کردن قطعات آن باشد، آن‌ها را عوض کنید. و در آخر برد الکترونیکی را مورد بررسی قرار دهید.

کد خطای F12 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در ارتباط برقرار کردن میان اجزای سازنده و مدار برد است.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت برد الکترونیکی را بررسی کنید و درصورتی‌که نیاز شد نسبت به تعویض قطعه‌های مدار برد اصلی را نیز اقدام کنید. به دلیل نقش مهم برد در ماشین ظرفشویی بهتر است بررسی برد را به یک تعمیرکار محول کنید.

کد خطای F15 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در سنسورهای مجازی دستگاه است.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت برد و سنسور را مورد بررسی قرار دهید.

کد خطای F17 ماشین ظرفشویی ایندزیت:

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در بسته شدن و یا باز شدن درب دستگاه و مشکلات از این قبیل می‌باشد.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت PCB، اتصال‌های مربوط به درب و قفل را چک کنید.

کد خطای F18 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در برد الکترونیکی و پنل های کاربری می‌باشد.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت سیم‌کشی‌های ماژول و اتصالات آن را بررسی کنید. بهتر است حتماً بررسی قطعات مذکور را به یک فرد متخصص بسپارید.

کد خطای F5 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در سوییچ فشار، مسدود شدن لوله تخلیه آب، گرفته بودن و بسته بودن پمپ می‌باشد.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت فیلتر و لوله را چک کنید.

کد خطای H20 ماشین ظرفشویی ایندزیت

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در قسمت آبگیری می‌باشد. در این حالت آبگیری به‌صورت درست انجام نمی‌شود.

  • برای رفع کردن ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت شیلنگی که به بخش سوییچ فشار وصل است را هوادهی کرده تا از گرفته نبودن اطمینان حاصل کنید. شیر برقی و لول ها نیز از دیگر مواردی هستند که باید چک شوند.

تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به پین ورک بسپارید

در نوشتار مذکور تلاش کردیم شما را با راه‌های ممکن رفع کد های خطا یا ارور ماشین ظرفشویی ایندزیت آشنا کنیم. درصورتی‌که دانش و اطلاعات شما برای تعمیر دستگاه کافی نمی‌باشد تعمیر و رفع کدها خطای ماشین ظرفشویی ایندزیت را به افرادی که دانش و اطلاعات کافی در این زمینه دارند محول کنید و از آسیب‌های وارده‌ای که احتمال دارد در حین تعمیر و یا تعویض قطعات برای دستگاه شما پیش بیاید جلوگیری کنید.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی ایندزیت می‌باشد که از جدیدترین تجهیزات و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات ماشین ظرفشویی برخوردار می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با پین ورک و شنیدن راهکارهای مشاوران و تعمیرکاران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.