خرابی یخچال یکی از مشکلاتی است که همه امیدوار هستند هیچ وقت با این موضوع مواجه نشوند اما یخچال فریزر به دلیل کارکرد مداوم در شبانه روز به سرعت دچار ایراد میشود و به تعمیر نیاز دارد. خطا و ارور یخچال الجی که ممکن است گاهی شما آن را روی صفحه‌نمایش یخچال خود مشاهده کنید، معانی و مفاهیم گوناگونی دارند. در ادامه این مطلب درباره تمامی این کد های خطا یخچال ساید ال جی به‌صورت کامل توضیح داده‌شده است تا شما مقداری با کد های خطای یخچال‌فریزر ال جی آشنا شوید.

اما این امکان وجود دارد که مشکل دستگاه بسیار جدی و پیچیده باشد و به عیب‌یابی حرفه‌ای نیاز داشته باشد. ازاین‌رو بهتر است تعمیر یخچال‌فریزر خود را به یک تکنسین حرفه‌ای بسپارید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تشخیص کد های خطا و ارور یخچال‌فریزر الجی خود از پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ال جی و سایر برندها اعم از؛ آزمایش، کنوود، فروزان و… کمک بگیرید و با خیالی راحت تعمیر دستگاه را به تعمیرکاران و متخصصین ما بسپارید. برای ارتباط با تعمیرکاران پین ورک و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

تعمیر یخچال ال جی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

کد های خطا و ارور یخچال الجی (LG)

۱ . ارور ER FR

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
نمایان شدن کد خطای ER FR ارور یخچال الجی بر روی صفحه‌نمایش یخچال‌فریزر ال جی خود به این معنی می‌باشد که در موتور فن یخچال ایرادی وجود دارد و نمی‌تواند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهد.برای رفع این مشکل بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۲ . ارور ER IF یا ER 1F

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
اگر در قسمت یخ‌ساز یخچال‌فریزر شما مشکلی به وجود آمده باشد این ارور یخچال الجی روی صفحه‌نمایش یخچال ال جی نمایان می‌شود.دلایل زیادی سبب ازکارافتادن یخ‌ساز یخچال می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها خرابی موتور فن، ایراد در برد کنترل و … می‌باشد. برای رفع این مشکل توصیه میشود حتما مقاله عیب یابی و خراب شدن یخساز یخچال ساید را مطالعه نمایید.

۳ . کد خطا ER FS

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
این ارور یخچال الجی مربوط به سنسور فریزر دستگاه شما می‌باشد. هنگامی‌که فریزر دچار مشکل شود و نتواند وظیفه خود را که همان ایجاد سرما می‌باشد به‌درستی انجام دهد این ارور ظاهر می‌شود.در بیشتر مواقع برای حل این مشکل قطعاتی مانند ترمیستور و سیم‌ها نیاز به تعویض دارند بنابراین پیشنهاد می‌شود برای تعمیر و تعویض قطعات از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید. برای مطالعه بیشتر پیشنهاد می شود مقالعه دلایل سرد نکردن یخچال را مطالعه نمایید.

۴ . کد خطای HS

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
خرابی سنسور رطوبت یکی از علت‌هایی میباشد که سبب ظاهر شدن این ارور یخچال الجی می‌شود.این مورد به تخصص و دانش بسیاری نیاز دارد ازاین‌رو بهتر است برای برطرف کردن آن از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

پین ورک با داشتن تعمیرکاران و کارشناسان ماهر بهترین گزینه برای شما می‌باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۵ . ارور RT

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
یکی از رایج‌ترین ارور یخچال ال جی که ممکن است بیشتر کاربران با آن مواجه شوند ارور RT می‌باشد. هنگامی‌که دمای اتاق از حد نرمال بیشتر باشد یخچال‌فریزر شما این ارور را نشان می‌دهد.برای رفع عیب باید به سرعت دمای اتاق را متعادل کنید زیرا ممکن است در کارکرد و سیستم سرمایشی دستگاه نیز تأثیر منفی بگذارد.

۶ . ارور ER FF یخچال ساید الجی

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
اواپراتور دچار ازکارافتادگی شده است و نمی‌تواند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهدبرای رفع این مشکل حتماً از یک فرد کاربلد و ماهر درزمینهٔ تعمیر یخچال‌فریزر ال جی کمک بگیرید.

۷ .  کد خطای ds یخچال الجی

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
هنگامی‌که سنسور دیفراست یخچال دچار خلل شود این ارور یخچال الجی را حتماً مشاهده خواهید کرد.این مشکل می‌تواند در صورت توجه نکردن به آن خطرات بسیاری را برای یخچال‌فریزر ایجاد کند بنابراین حتماً تعمیر دیفراست یخچال ال جی خود را به یک متخصص بسپارید.

کدهای خطای یخچال ال جی مدل LMXS30776S

یکی از مدل‌های پرطرفدار و معروف یخچال ال جی مدل LMXS30776S می‌باشد که ما در ادامه به بررسی این کدهای خطا می‌پردازیم.

۱ . کد خطای r

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
سنسور دستگاه شما دچار خرابی شده است و نمی‌تواند به‌درستی کار کندبرای رفع این مشکل قطعه معیوب را با یک قطعه سالم تعویض کنید.

۲ . کد خطای d

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
نمایان شدن کد خطای d بر روی نمایشگر یخچال‌فریزر ال‌جی مدل LMXS30776S به این معنی می‌باشد که سنسور دیفراست دستگاه با مشکل مواجه شده است و به تعمیر نیاز داردبرای رفع این مشکل بهتر است المنت‌ها با دقت بررسی شوند.

۳ . کد خطای h

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
یکی دیگر از کدهای خطایی که امکان دارد بر روی صفحه‌نمایش یخچال نمایان شود ارور h می‌باشد که علت نمایش این کد خطا یخچال ال جی خرابی هیتر المنت می‌باشد.برای رفع این عیب مقاومت المنت را چک کنید تا از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل پیدا کنید

۴ . کد خطای a1

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
زمانی که در یخچال ال جی مدل LMXS30776S سنسور فریزر دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند وظیفه خود را به‌درستی انجام دهد بلافاصله کد خطای a1 بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود.جهت برطرف کردن این کدخطای یخچال فریزر ال جی می‌توانید سیم‌های ارتباطی این قسمت را بررسی کنید.

کد های خطای و ارور یخچال الجی مدل TF580B

۱ . کد خطای FF

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
ظاهر شدن کد خطای FF در یخچال‌فریزر ال جی به این معنی می‌باشد که فن اوپراتور دستگاه دچار ایرادشده است و نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد.جهت حل این مشکل دستگاه حتماً موتور فن را بررسی کنید.

۲ . کد خطای CF

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
اگر بر روی نمایشگر یخچال‌فریزر ال جی خود کد خطای CF را مشاهده کردید باید این نکته را بدانید که علت نمایان شدن این ارور در یخچال ال‌جی مدل TF580B خرابی فن کندانسور می‌باشد.برای رفع عیب این کد خطا حتماً از سالم بودن برد کنترل و سیم‌کشی‌های دستگاه اطمینان حاصل پیدا کنید و موتور فن کندانسور را با دقت بررسی کنید.

۳ . کد خطای FS

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
همان‌طور که در بالا گفته شد علت بروز کد خطای FS در یخچال ال‌جی مدل TF580B خرابی سنسور فریزر می‌باشد.جهت از بین بردن این ارور بهتر است سیم‌کشی‌های این قسمت را با دقت بررسی کنید.

۴ . کد خطای IS

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
نمایان شدن ارور IS در یخچال‌فریزر ال‌جی بدین معنا می‌باشد که یخ‌ساز دستگاه دچار مشکل شده است و نمی‌تواند کار اصلی خود را به‌درستی انجام دهد.جهت رفع عیب این کد خطا در یخچال ال جی سنسور یخ‌ساز را ازنظر اتصال کوتاه موردبررسی قرار دهید و سیم‌کشی‌های آن قسمت را با دقت بالا چک کنید..

۵ . کد خطای IF

علت بروز کد خطارفع و عیب یابی
زمانی که فن یخ‌ساز یخچال‌فریزر ال جی دچار مشکل می‌شود کدخطای IF بلافاصله بر روی صفحه‌نمایش دستگاه ظاهر می‌شود.برای رفع این مشکل حتماً موتور فن را بررسی کنید و از گیر نکردن فن یخ‌ساز مطمئن شوید.

تعمیرات یخچال ‌فریزر و ساید الجی خود را به پین ورک بسپارید

در بعضی مواقع یخچال فریزر علاوه بر نشان دادن ارور ها و کدهای خطای مخصوص خود بعضی از مشکلات را با چشمک به کاربر نشان میدهد تا فرد متوجه شود در عملکرد دستگاه خلل ایجاده شده است. چشمک زدن یخچال فریزر ال جی بر اساس تعداد تکرار چشمک ها معنی متفاوتی دارد از این رو بهتر است برای برطرف کردن چشمک ها و عیب یابی تخصصی دستگاه خود را به یک فرد کاربلد بسپارید.

در مقاله بالا سعی کردیم تمامی نکات مربوط به ارور یخچال الجی و دلایل بروز آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. بهتر است اگر اطلاعات و دانش شما درزمینهٔ تعمیرات یخچال کافی نیست به هیچ عنون اقدام به تعمیر قطعات نکنید.چونکه این کار می‌تواند باعث وارد شدن آسیبی جدی به دستگاه شما شود. اگر کدهای خطای یخچال‌فریزر شما به عیب‌یابی حرفه‌ای نیاز دارد پیشنهاد می‌شود که از شرکت پین ورک کمک بگیرید. پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال ‌فریزر ال جی با داشتن ماهرترین متخصصین و تعمیرکاران آمادهٔ خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.