روبه‌رو شدن با کد های خطا ماشین ظرفشویی اسنوا نمایانگر بروز مشکل و یا ایراد در دستگاه شما می‌باشد. در این مقاله سعی داریم شما را با دلایل و همچنین عیب یابی این کد های خطا آشنا سازیم. برای رفع کد های خطا یا ارور ماشین ظرفشویی اسنوا خود، شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی اعم از؛ ایندزیت، کرال، دوو و… در تماس باشید. جهت ارتباط با تعمیرکاران ما شما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطا و ارور ظرفشویی اسنوا

۱ . کد خطای EO ماشین ظرفشویی اسنوا

پدیدار شدن این ارور ظرفشویی اسنوا نمایانگر این است که عمل تخلیه آب بعد از زمان شستشو ظرف‌ها صورت نگرفته است. حال جهت رفع کد خطای ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توانید چند کار را انجام دهید.

تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • ابتدا باید توجه داشته باشید که شلنگ تخلیه شما باید در ارتفاع بین ۷۷ سانتی‌متر الی ۱ متر برای بخش اتصال دستگاه تا فاضلاب باشد. از گرفته نبودن محل تخلیه اطمینان حاصل کنید. بهتر است همواره بعدازاینکه ماشین ظرفشویی شما عمل شستشو را انجام داد و تمام شد، نسبت به تمیز کردن محفظه داخلی اقدام کنید.
  • فیلتر تخلیه دستگاه شما باید به‌وسیله آب داغ و فرچه‌های مخصوص تمیز شده و از نماندن باقی‌مانده مواد غذایی در آن مطمئن شوید. زیرا این مواد باقی‌مانده می‌توانند سبب بسته شدن راه خروجی آب دستگاه شوند.
  • تاخوردگی شلنگ نیز از دیگر دلایل عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی می‌تواند باشد. در صورت رفع نشدن ارور می‌توانید از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.

۲ . کد خطای EL ماشین ظرفشویی اسنوا

پدیدار شدن این ارور ظرفشویی اسنوا نمایانگر صورت نگرفتن عمل آبگیری توسط ماشین ظرفشویی می‌باشد. حال جهت رفع کد خطای ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توانید چند کار را انجام دهید.

  • ابتدا باید توجه داشته باشید که درب دستگاه شما به‌صورت صحیح بسته شده باشد. گاهی اگر دکمه تأخیر در زمان آغاز شدن شستشو را زده باشید نیز می‌تواند سبب آبگیری نکردن دستگاه شود.
  • فشار آب را بررسی کنید، یعنی از کافی بودن آن مطمئن شوید. از هموار بودن، پیچیده و مسدود نبودن شیلنگ نیز اطمینان حاصل کنید. اگر با این کد خطا در ماشین ظرفشویی خود مواجه شدید، بهتر است از یک متخصص برای تعمیر کمک بگیرید.

۳ . کد خطای CL ماشین ظرفشویی اسنوا

پدیدار شدن این ارور ظرفشویی اسنوا نمایانگر عمل نکردن قفل کودک ماشین ظرفشویی اسنوا می‌باشد.

  • حال جهت رفع کدهای خطا یا ارور ماشین ظرفشویی اسنوا می‌توانید به مدت ۴ ثانیه کلیدهایی که قفل کودک را فعال می‌کنند نگه دارید. قفل کودک زمانی فعال می‌شود که دستگاه شما در حالت شستن ظروف باشد. پس ابتدا باید دکمه استارت را بزنید (حتماً دستگاه شما باید روشن باشد) سپس نسبت به فعال کردن قفل کودک اقدام کنید.

۴ . کد خطای CD ماشین ظرفشویی اسنوا

پدیدار شدن این کد نمایانگر این است که پروسه شستشو و عملکرد دستگاه تمام‌شده است و با مشاهده این کد نیاز نیست نگران باشید. در مرتبه خنک‌سازی که پس از زمان شستشو صورت می‌گیرد ممکن است تا مدت‌زمان چند ساعت این کد در نمایشگر شما بماند. کد CD همان COOL DRY می‌باشد و کد ارور یا خطا نیست.

۵ . کد خطای F ماشین ظرفشویی اسنوا

کد F ارور ظرفشویی اسنوا همان FUZZY LOGIC یعنی منطق فازی است. بروز آن به معنای کد خطا یا ارور نمی‌باشد پس نیازی نیست نگران شوید. این در حالتی اتفاق می‌افتد که برنامه شستشوی ظروف را در حالت AUTO SMART برگزینید که سبب فعال شدن سنسور سیستم می‌شود و خود سیستم برحسب کثیفی ظروف زمان و دما را اعمال می‌کند.

تجربه بهترین تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا با پین ورک

در مقاله‌ای که در بالا مشاهده کردید سعی کردیم شما عزیزان را با عیب‌یابی و راه‌های رفع ارور ظرفشویی اسنوا آشنا کنیم. اگر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود دانش و اطلاعات کافی ندارید بهتر است تعمیر و یا حتی تعویض قطعات آن را هرگز خودتان انجام نداده و آن را به یک فرد متبحر و مجرب محول کنید. زیرا گاهی امکان این‌که آسیب‌های جدی به دستگاه شما وارد شود وجود دارد.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا می‌باشد که از جدیدترین تجهیزات و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات ماشین ظرفشویی برخوردار می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران و تعمیرکاران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.