کدهای خطا و ارور یخچال اسنوا که ممکن است گاهی شما آن را روی صفحه نمایشگر یخچال خود مشاهده کنید، معانی و مفاهیم گوناگونی دارند. زمانی که این کدهای خطا یا همان ارورها روی صفحه نمایش شما ظاهر شوند در اصل به‌واسطهٔ سنسورهایی که وجود دارند مشکل و یا ایرادی در یخچال شما تشخیص داده شده و لازم است که شما نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. اگر با مطالعه کردن تمام مطالب مقاله زیر هنوز هم نتوانستید مشکل را حل کنید و به یک تکنسین نیاز پیدا کردید، تیم مجرب و کاردان پین ورک در خدمت‌رسانی به شما عزیزان درزمینهٔ مشکل مذکور آماده می‌باشد.

از پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال اسنوا کمک بگیرید و تعمیر کردن یخچال خود را به پین ورک مرکز تخصصی تعمیر انواع یخچال اعم از؛ بوش، آدمیرال، مابه و… بسپارید. برای ارتباط برقرار کردن با تیم پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ شما عزیزان می‌توانید تماس حاصل نمایید.

تعمیر یخچال اسنوا در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

کد های خطا و ارور یخچال اسنوا

کد خطامعنی و مفهوم
F1معنی این کد خطا ارور یخچال اسنوا این است که اوپراتور دستگاه شما سرد نشده است. برای بررسی دقیق این موضوع، مطلب سرد نکردن یخچال را مطالعه فرمایید.
F2سنسور فریزر دستگاه شما خراب‌شده است.
F3سنسور یخچال دستگاه شما خراب‌شده است.
F4سنسور اواپراتور فریزر دستگاه شما خراب‌شده است.
F5معنی این کد خطا این است که سنسور اواپراتور یخچال دستگاه شما خراب‌شده است.
F6معنی این کد خطا این است که سنسور محیط دستگاه شما خراب‌شده است.
F7فن فریزر دستگاه شما خراب‌شده است.
F8فن یخچال دستگاه شما خراب‌شده است.
F9هیتر فریزر دستگاه شما خراب‌شده است.
FAمعنی این کد خطا این است که هیتر یخچال دستگاه شما خراب‌شده است.
FBمعنی این کد خطا این است که آی سی (IC) دستگاه شما خراب‌شده است.
H1معنی این کد خطا این است که شارژ گاز یخچال دستگاه شما مشکل دارد. اگر با مشکل نشتی گاز یخچال مواجه هستید، مقاله علائم و دلایل نشت گاز یخچال را مطالعه نمایید.

کد خطای مدل کمبی ۶۷۶

کد خطامعنی و مفهوم
F1معنی این کد خطای ارور یخچال اسنوا این است که اوپراتور سرد نشده است و اوپراتور رو به حالت یخ‌زدگی می‌باشد.
F2معنی این کد خطا ارور یخچال اسنوا این است که سنسور فریزر خراب‌شده است. برای حل این مشکل با بررسی سوکت سنسور، و بعد در صورت نیاز برای تعمیر برد کنترلی، سنسور و یا حتی هردو باید عوض شوند.
F3معنی این کد این است که سنسور یخچال خراب‌شده است. برای حل این مشکل با بررسی سوکت سنسور، و بعد در صورت نیاز برای تعمیر برد کنترلی، سنسور و یا حتی هردو باید عوض شوند.
F4معنی این کد این است که سنسور دیفراست خراب‌شده است. برای حل این مشکل در ابتدا با بررسی سوکت سنسور و در صورت سالم بودن اگر نیاز باشد باید برد الکتریکی و سنسور را بررسی کنید.
F5معنی این کد این است که فرآیند دیفراست عمل نمی‌کند. بررسی کنید اگر مشکل از قطع شدن المنت باشد، با از پریز برق کشیدن یخچال از واردشدن خسارات بیشتر جلوگیری کنید و بعد با یک تعمیرکار تماس بگیرید. از این رو شما عزیزان می‌توانید با پین ورک در تماس باشید. برای ارتباط برقرار کردن با تیم پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ شما عزیزان می‌توانید تماس حاصل نمایید.
F6معنی این کد این است که آی سی حافظه قسمت اپروم خراب‌شده است. در این صورت اگر برد کنترلی را عوض کنید غالباً مشکل شما برطرف می‌شود.
F7معنی این کد این است که فن یخچال شما خراب‌شده است. اگر در صورت بررسی فن یخچال خراب باشد باید آن را عوض کنید.
F8معنی این ارور یخچال اسنوا، خرابی فن فریزر است. در صورت سوختن و یا مشکل داشتن فن باید آن را عوض کنید.
Hمعنی این کد ارور یخچال اسنوا این است که یخچال در دمای گرما می‌باشد. این کد خطا زمانی روی نمایشگر یخچال شما ظاهر می‌شود که دمای یخچال شما به درجه ۱۸ رسیده باشد.

در این حالت صدای بوق مانندی نیز به گوش می‌رسد. دلیل گرم شدن یخچال در این حالت غالباً کم بودن و یا بدون گاز بودن موتور یخچال می‌باشد. در این صورت برای حل مشکل و تعمیر شما می‌توانید با کمک گرفتن از یک تعمیرکار گاز یخچال خود را شارژ کنید.

H1معنی این کد خطا در یخچال ساید اسنوا این است که فریزر گرم می‌باشد. این کد خطا وقتی روی نمایشگر یخچال شما ظاهر می‌شود که دمای فریزر شما به بالاتر از درجه ۹ رسیده باشد. در این حالت صدای بوق مانند نیز به گوش می‌رسد. دلیل گرم شدن فریزر در این حالت غالباً کم بودن و یا بدون گاز بودن گاز مبرد در موتور یخچال می‌باشد. در این صورت برای حل مشکل و تعمیر شما می‌توانید با کمک گرفتن از یک تعمیرکار گاز یخچال خود را شارژ کنید.

کد خطای مدل ساید بای ساید

کد خطامعنی و مفهوم
D1وجود قطعی در سنسور دیفراست می‌باشد. باید برای تعمیر سنسور دیفراست را بررسی کنید.
D2نمایش این کد به معنای به‌صورت دستی فعال بودن حالت دیفراست می‌باشد. در این صورت شما با فعال کردن دستی حالت برفک‌زدایی می‌توانید این مشکل را حل کنید.
DRخراب بودن سوییچ یخچال می‌باشد. با چک کردن درب می‌توانید این مشکل را حل کنید.
DFبه معنای خراب بودن سوییچ فریزر است. با چک کردن درب می‌توانید این مشکل را حل کنید.
DHبه معنای خراب بودن سوییچ هوم بار است. با چک کردن درب می‌توانید این مشکل را حل کنید.
F1این ارور یخچال اسنوا به معنای قطعی داشتن سنسور فریزر شما می‌باشد. با بررسی این بخش می‌توانید مشکل خود را حل کنید.
F3به معنای انجام نشدن عمل دیفراست می‌باشد. در این صورت باید بررسی کنید که آیا حین قطع و وصل دوباره جریان برق در زمان کار کردن، آیا عمل دیفراست انجام می‌شود یا خیر.
R1به معنای قطعی داشتن سنسور یخچال شما می‌باشد. برای تعمیر می‌توانید سنسور یخچال را چک کنید.
RTبه معنای قطعی داشتن سنسور دمای محیط می‌باشد. برای تعمیر می‌توانید سنسور دمای محیط را بررسی کنید.
C1به معنای اشکال داشتن سیستم موتور و یا نشتی گاز می‌باشد. کاری که می‌توانید انجام دهید این است که موتور بیشتر از ۳ ساعت کار کند.
E1به معنای قطع بودن سنسور قالب یخ می‌باشد. برای تعمیر این بخش بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید.
E9نمایش این ارور یخچال اسنوا به معنای مشکل داشتن سیستم آب‌رسانی می‌باشد. با چک کردن سیستم آب‌رسانی می‌توانید مشکل را تشخیص دهید.
ETاین ارور یخچال اسنوا به معنای مشکل داشتن سوییچ زیر قالب یخ می‌باشد. برای حل مشکل باید سوییچ را بررسی کنید.
ESبه معنای این است که میکروسوییچ دارای اشکال می‌باشد. غالباً این مشکل به دلیل خراب بودن سوییچ پدال آب می‌باشد.
EAبه معنای مشکل داشتن قطعه موتور یخ ساز یخچال شما می‌باشد. می‌توانید موتور را با تست سوییچ تنظیم کنید.
EUبه معنای خراب بودن سوییچ بال مرغی می‌باشد. شما می‌توانید برای برطرف کردن این ایراد تست سوییپ کارکرد قطعه بال مرغی را چک کنید.

تعمیر یخچال ساید اسنوا با پین ورک

در مقاله بالا سعی کردیم تمامی نکات مربوط به ارور یخچال اسنوا و دلایل بروز آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. بهتر است اگر اطلاعات و دانش شما درزمینهٔ تعمیرات یخچال کافی نیست از تعمیر و بعضاً باز کردن قطعات اکیداً خودداری کنید چراکه می‌تواند باعث وارد شدن آسیبی جدی به دستگاه شما شود. هرچه سریع‌تر مشکلات مربوطه یخچال خود را حل کنید از آسیب رسیدن بیشتر به آن می‌توانید جلوگیری کنید.

به‌هرحال اینکه یخچال در آشپزخانه‌های امروز وسیله‌ای حیاطی و بسیار مهم می‌باشد بر کسی پوشیده نیست. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات یخچال می‌باشد که دارای به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین و ماهرترین متخصصین و تعمیرکاران در انواع تعمیرات یخچال است. پین ورک خدمات تعمیر یخچال در محل را برای شما عزیزان آماده کرده است. با اطمینان خاطر و خیالی آسوده تعمیرات ماکروفر خود را در محل کار، منزل و … موردنظر خود انجام دهید. برای تماس با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.