شاید این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که با توجه به نبود نمایندگی اپل در ایران چگونه می‌توانیم بهترین مرجع برای انجام تعمیرات آیفون را بیابیم؟ یا بهتر بگوییم چطور می‌توانیم برای انجام تعمیرات موبایل اپل به مرجع داخلی که از سوی این شرکت تایید شده نیست اعتماد کنیم؟ موبایل کمک با ارائه برترین سرویس تعمیرات آیفون در کشور می‌تواند به سوالات شما پاسخگو باشد. بنابراین با ادامه این مطلب همراه باشید.

منظور از نمایندگی اپل (غیر رسمی) چیست و آیا اپل در ایران نمایندگی دارد؟

به دلیل تحریم هایی که صورت گرفته اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد و تمام مراجعی که خود را با عنوان نمایندگی اپل در ایران معرفی می‌کنند در حال شعار دادن هستند و نمایندگی واقعی اپل محسوب نمی‌شوند. به همین دلیل است که موبایل کمک خود را به عنوان نمایندگی غیر رسمی اپل عنوان می‌کند. موبایل کمک مدعی نیست که به طور مستقیم نمایندگی اپل در ایران را در اختیار دارد اما با قاطعیت مدعی می‌شود که می‌تواند بهترین نمایندگی غیر رسمی اپل در داخل کشور باشد.

موبایل کمک با بهره‌مندی از تیم متخصص بهترین شرایط ممکن برای انجام تعمیرات آیفون و موبایل های اپل را فراهم می‌کند. با استفاده از سرویس تعمیرات شرکت موبایل کمک می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری و خروج از منزل سفارش تعمیرات موبایل اپل خود را به ثبت رسانده و ظرف چند ساعت گوشی تعمیر شده خود را با ضمانت اصالت قطعه از کارشناس تعمیر این شرکت تحویل بگیرید. بنابراین اگر به دنبال نمایندگی اپل هستید، بدانید که نمایندگی واقعی این کمپانی در ایران وجود ندارد اما موبایل کمک می‌تواند بهترین نمایندگی رسمی تعمیرات اپل در ایران باشد.

چرا موبایل کمک بهترین نمایندگی غیر رسمی اپل در کشور است؟

اما شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چرا موبایل کمک می‌تواند نمایندگی اپل (غیر رسمی) در داخل کشور باشد؟ دلایل متعددی اثبات این مسئله وجود دارند که در ادامه به معرفی برخی از آن ها اشاره می‌کنیم:

امکان ثبت سفارش آنلاین تعمیرات موبایل:

شرکت موبایل کمک اولین شرکتی محسوب می‌شود که در داخل کشور قابلیت ثبت سفارش آنلاین تعمیرات آیفون و دیگر موبایل ها را فراهم کرده است. یعنی مشتریان موبایل کمک برای ثبت سفارش تعمیرات آیفون نیازی به خروج از منزل یا مراجعه حضوری ندارند، بلکه می‌توانند با مراجعه به سایت این شرکت یا تماس مستقیم با شماره ی ۰۲۱۷۵۱۴۷ سفارش تعمیر گوشی خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانند.

سرعت بالا و صرفه جویی در زمان:

با استفاده از خدمات تعمیرات موبایل در مرکز موبایل کمک در وهله اول صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در زمان خواهید داشت چون دیگر نیازی به خروج از منزل و صرف زمان برای پیدا کردن تعمیرکار و غیره نخواهید داشت و سفارش تعمیرات موبایل خود را از منزل به ثبت می‌رسانید. از سوی دیگر تیم موبایل کمک با سرعت عمل بسیار بالایی، تعمیرات موبایل مد نظر مشتریان را انجام می‌دهد. عموما زمان صرف شده مابین لحظه ثبت سفارش از سوی مشتری و تحویل گوشی به وی چیزی در حدود ۱ الی ۳ ساعت به طول می‌انجامد.

بکارگیری قطعات اورجینال:

موبایل کمک علاوه بر سرویس تعمیرات موبایل از فروشگاه اختصاصی قطعات موبایل هم بهره می‌برد که در آن قطعات اورجینال آیفون و دیگر گوشی های موبایل عرضه شده‌اند. قطعاتی که موبایل کمک در فروشگاه خود عرضه می‌کند اورجینال و درجه یک هستند. کارشناسان تعمیر این شرکت موظف هستند تا در گوشی تمام مشتریان گرامی از این قطعات اورجینال و اصل استفاده نمایند. بنابراین زمانی که از سرویس تعمیرات موبایل شرکت موبایل کمک استفاده می‌کنید خیالتان از بابت اورجینال بودن قطعات تعویضی گوشی راحت خواهد بود.

بهره‌مندی از ضمانت اصالت قطعه:

تمام گوشی هایی که توسط کارشناسان موبایل کمک تعمیر می‌شوند شامل گارانتی اصالت قطعه خواهند بود. یعنی اگر قطعه‌ای در گوشی مشتری گرامی تعویض گردد، شامل گارانتی اصالت قطعه می‌شود.

هزینه مناسب:

تمام هزینه هایی که موبایل کمک برای ارائه سرویس های تعمیر خود در نظر گرفته برخلاف بازار آزاد کاملا مشخص و مقرون به صرفه‌تر هستند. از آنجایی که موبایل کمک خود تامین کننده و فروشنده قطعات اورجینال است، بنابراین جای تعجبی ندارد که قیمت و هزینه های سرویس تعمیرات موبایل این شرکت هم نسبت به بازار آزاد مقرون به صرف تر باشند.

موارد فوق تنها بخشی از مزیت های بکارگیری سرویس تعمیرات موبایل شرکت موبایل کمک محسوب می‌شوند. با توجه به این مسائل است که موبایل کمک مدعی شده بهترین نمایندگی اپل (غیر رسمی) است. مطمئنا شما هم با یک بار بکارگیری خدمات این شرکت متوجه این مسئله خواهید شد.

 مراحل ثبت سفارش تعمیرات موبایل اپل و سایر گوشی ها

به منظور استفاده از سرویس تعمیرات موبایل اپل یا سایر گوشی هایی که توسط شرکت موبایل کمک ارائه شده باید مراحل زیر به ترتیب طی شوند:

ثبت سفارش تعمیر:

در قدم اول باید از طریق سایت موبایل کمک یا ضمن تماس با شماره ی ۰۲۱۷۵۱۴۷ سفارش تعمیر گوشی خود را به ثبت برسانید.

اعزام پیک موتوری:

ظرف چند دقیقه بعد از ثبت سفارش، هماهنگی های لازم با شما انجام شده و پیک های موبایل کمک به آدرس مد نظرتان اعزام می‌شود.

تعمیر گوشی:

در این مرحله کارشناس موبایل کمک گوشی شما را تعمیر خواهد کرد.

تحویل گوشی با ضمانت به مشتری:

در مرحله آخر هم گوشی تعمیر شده با ضمانت اصالت قطعه به شما تحویل داده می‌شود.

بنابراین موبایل کمک با ارائه سرویس تعمیرات موبایل با امکان ثبت سفارش آنلاین همه چیز را برای افرادی که نیاز به تعمیر گوشی در زمان کوتاه دارند مهیا کرده است. برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد سرویس های موبایل کمک می‌توانید با شماره ی ۰۲۱۷۵۱۴۷ تماس حاصل نمایید.

 

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.