لباسشویی آاگ دارای ارور های خطا میباشد که ممکن است براثر استفاده طولانی‌مدت از دستگاه بر روی صفحه نمایش لباسشویی ظاهر شود تا کاربر را از وجود مشکل مطلع کند. ما در ادامه این مقاله بعضی از کد های خطای لباسشویی آاگ را مورد بررسی قراردادیم و دلایل بروز آن‌ها را برای شما توضیح دهیم.

به این نکته توجه کنید که ماشین لباسشویی یکی از وسایلی میباشد که با برق سر و کار دارد و همین امر تعمیر این وسیله را بسیار خطرناک کرده است از این رو بهتر است فردی که قصد تعمیر یا تعویض قطعات را دارد از تجربه کافی برخوردار باشد. پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی اعم از؛ بوش، اسنوا، پاکشوما و… با بهترین تعمیرکاران و به کار گیری بهترین روش های روز دنیا میتواند مناسب‌ترین گزینه برای شما عزیزان باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

انواع کد خطا و ارور لباسشویی آاگ

۱ . کد خطای E11 ارور لباسشویی آاگ

نمایان شدن این کد خطا بر روی صفحه‌نمایش دستگاه بدین معنی می‌باشد که ماشین لباسشویی شما در پر کردن محفظه مشکلی دارد و نمی‌تواند آب را به‌درستی وارد محفظه لباسشویی کند.

  • برای رفع این مشکل بهتر است لوله ورودی آب را چک کنید تا از سالم بودن آن و باز بودن مسیر جریان آب مطمئن شوید.

۲ . کد خطای E12 ارور لباسشویی آاگ

در زمان خشک‌کردن مشکلی در قسمت پر کردن دستگاه وجود دارد که موجب نمایش این ارور بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی آاگ می‌شود.

  • جهت برطرف کردن این مشکل بهتر است دستگاه را ازنظر نشتی آب مورد بررسی قرار دهید. برای رفع این مشکل از پایه پیشنهاد می‌شود که از یک فرد متخصص و کاربلد درزمینهٔ تعمیر ماشین لباسشویی آاگ کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مشکل بهتر است مطلب نشتی آب در ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

۳ . کد خطای E13 ارور لباسشویی آاگ

این کد به دلیل معیوب بودن میکروسوییچ بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی نمایان میشود.

  • با توجه به حساس بودن این مشکل بهتر است برای رفع این کد خطا از یک تعمیرکار ماهر در این زمینه کمک بگیرید. اگر دستگاه شما نیز با این مشکل مواجه شده است و به تعمیر نیاز دارد میتوانید از پین ورک کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۴ . کد خطای E21 ارور لباسشویی آاگ

ظاهر شدن کد خطای E23 بر روی صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی ناشی از تخلیه نادرست آب موجود در دستگاه میباشد . زمانی که لباسشویی آب را به طول کامل از ماشین لباسشویی آاگ خارج کند به احتمال زیاد با ارور مواجه میشوید.

  • برای رفع این مشکل ابتدا پمپ تخلیه را بررسی کنید و از درست‌کار کردن آن اطمینان حاصل پیدا کنید. در صورت نبودن مشکل خروجی آب را چک کنید تا چیزی در آن قسمت گیر نکرده باشد. برای بررسی بیشتر این موضوع می‌توانید مطلب جمع شدن آب و عدم تخلیه شدن آب در ماشین لباسشویی را بررسی کنید.

یکی از مدل‌های ماشین لباسشویی‌های آاگ مدل LAVAMOT می‌باشد که در ادامه به بعضی از ارورهای این مدل از ماشین لباسشویی آاگ اشاره خواهیم کرد.

۱ . کد خطای C1 ارور لباسشویی آاگ

در صورت وجود مشکل در وارد شدن آب به داخل ماشین لباسشویی این کد خطا بر روی نمایشگر نمایان می‌شود.

  • بهتر است برای برطرف کردن این مشکل ابتدا فشار آب را بررسی کنید و سپس لوله ورودی آب را چک کنید تا از گیر نکردن چیزی درون آن اطمینان حاصل پیدا کنید. پیشنهاد میشود برا انجام این اقدامات از یک فرد ماهر کمک بگیرید تا خرابی دستگاه از پایه برطرف شود.

۲ . کد خطای C2 ارور لباسشویی آاگ مدل LAVAMOT

احتمال دارد که نمایش این کد خطا به دلیل مسدود بودن و گرفتگی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آاگ باشد.

  • برای رفع این مشکل لوله و پمپ تخلیه در ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل شود.

۳ . کد خطای C7 ارور لباسشویی آاگ

باید بدانید که نمایش این ارور بر روی نمایشگر به معنی وجود اشکال در هیتر دستگاه می‌باشد. بی‌توجهی به آن باعث می‌شود سایر قطعات دیگر نیز دچار مشکل شوند.

  • جهت برطرف کردن این ارور باید مقاومت المنت‌های این قطعه را بررسی کنید.

۴ . کد خطای CB ارور لباسشویی آاگ در مدل LAVAMOT

دیده شدن این کد خطا در ماشین لباسشویی شما، نشانگر سرازیر شدن آب در داخل دستگاه می‌باشد. ممکن است مشکل از سنسور سطح آب باشد که موجب بروز این کد خطا شده است از این رو حتما این قطعه را چک کنید.

رفع ارور لباسشویی آاگ با پین ورک

همانطور که میدانید ماشین لباسشویی آاگ دارای صفحه نمایشی می‌باشد که به کمک بعضی از حروف و اعداد ارور لباسشویی آاگ و منشأ ایراد آن را نشان می‌دهند. شما میتوانید با استفاده از مفهوم کد خطا ایراد دستگاه را برطرف کرده و هرچه زودتر عملکرد دستگاه را به حال قبل برگردانید تا از صدمات بیشتر به دستگاه پیشگیری شود. از جایی که تعمیر ماشین لباسشویی به دقت زیادی نیاز دارد، بهتر است تعمیر آن را به یک تکنسین و تعمیرکار مجرب بسپارید تا کار باکیفیت بالایی انجام شود. بنابراین در صورت بروز مشکل، دستگاه را از برق کشید و با یک تعمیرکار ماهر جهت مشاوره تماس بگیرید. پین ورک با داشتن بهترین تعمیرکاران آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.