تا به حال از آرایشگر خود واژه تصحیح رنگ مو را شنیده‌اید؟ ممکن است شما قبلاً کار اصلاح رنگ مو را انجام داده‌اید اما دلیل گران بودن آن را ندانسته باشید. در این مقاله، شما جواب سؤال‌های خود در مورد اصلاح رنگ موهایتان را می‌گیرید. همچنین بسیاری از آرایشگرها، چندین بار اصلاح رنگ را در دوره کاری خود انجام داده‌اند. این کار، یک روند طولانی و نیازمند وقت کافی برای مشتری و آرایشگر است اما نتیجه نهایی آن ارزش دارد.

در این مطلب از پین‌ورک اطلاعاتی در مورد اصلاح رنگ مو به شما می‌دهیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

تصحیح رنگ چیست

آیا تا به حال بعد از اینکه موهای خود را رنگ کرده‌اید به سالن آرایشگاه رفته‌اید تا موهای خود را روشن‌تر کنید؟ تغییر رنگ موهای شما به یک بلوند فوق‌العاده بعد از استفاده از رنگ تیره روی موهایتان تقریباً کار راحتی نیست. انواع مختلفی از تصحیح رنگ مو وجود دارد، اما دو مورد اصلی در تصحیح رنگ، موهای تیره را بسیار روشن‌تر می‌کند و موهای بسیار روشن را بسیار تیره‌تر می‌کند.

اصلاح رنگ مو

برای رسیدن به رنگ مورد نظر باید موهایتان روشن شود، اما کار آسانی نیست. بعد از رنگ کردن موهایتان در منزل ممکن است موهای شما به رنگ قرمز یا نارنجی روشن متمایل شود. هیچ کس رنگ نارنجی را در موهای خود نمی‌پسندد. پس از آن باید برای رسیدن به رنگ دلخواه خود، رنگ بیشتری در بالای آن استفاده کنید تا همه رنگ‌های ناخواسته را از بین ببرد. برخی از اصلاحات رنگی بسیار راحت‌تر از بقیه انجام می‌شوند، برخی می‌توانند با یک بار اصلاح انجام شوند در حالی که برخی دیگر می‌توانند هفته‌ها به طول بکشند. به طور معمول اصلاح رنگ نسبتاً گران و بسیار وقت گیر است و ممکن است به موهای شما آسیب برساند.

چرا اصلاح رنگ بسیار گران است؟

خوب دوستان، اصلاح رنگ مو تمام وقت آرایشگران را می‌گیرد. این اغلب به معنای داشتن مشتری‌های کمتری است که به نوبه خود به معنای کسب درآمد کمتر در آن روز است. برخی تصحیح رنگ‌ها می‌توانند تا ۶ ساعت یا بیشتر طول بکشد و آرایشگر باید برای رسیدن به رنگ مورد نظر از مقدار زیادی رنگ استفاده کند. استفاده رنگ مناسب برای رفع رنگ موهای شخصی هنگام اصلاح رنگ بسیار مهم است و این به زمان نیاز دارد. بعد از اینکه موهای شما روشن شد و یا اینکه موهای روشن شما پر از رنگدانه شد، آرایشگر شما هنوز هم باید فقط با رنگ‌های مناسب تن رنگ را رعایت کند تا از شر رنگ‌های نارنجی، رنگ سبز، رنگ قرمز و غیره خلاص شود که این قسمت بزرگی از تصحیح رنگ است.

اصلاح رنگ مو

بسته به شدت سختی کار، اکثر سالن‌ها در هر ساعت حدود ۱۰۰ دلار هزینه می‌کنند و برای به دست آوردن ظاهر مورد نظر شما مشاوره نیاز است. همیشه قبل از اصلاح رنگ، با آرایشگر مشورت کنید. به خصوص اگر فکر می‌کنید برای تصحیح اشتباه در رنگ خود به کمک نیاز دارید. گاهی رنگ مورد نظر به تصحیح کامل رنگ نیاز ندارد. یک آرایشگر همچنین ممکن است توصیه کند که برای خلاص شدن از انتهای موهای آسیب دیده، مدل مو را همراه با اصلاح رنگ خود تغییر دهید. بسیاری از مراجعینی که برای اصلاح رنگ به آرایشگاه مراجعه می‌کنند اغلب موهایشان به رنگ و سایه‌های مختلف نارنجی و طلایی و سرخ درمی‌آید و هیچ کس این رنگ‌ها را نمی‌پسندد. لطفاً به یک متخصص آموزش دیده اجازه دهید تا به شما کمک کند. آن‌ها برای این کار حرفه‌ای هستند!

چگونه بفهمیم به اصلاح رنگ احتیاج داریم

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید رنگ مو خود را عوض کنید یا به این نتیجه برسید که به رنگ پوست شما نمی‌آید؟ برنامه‌هایی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا رنگ موهای جدید را امتحان کنید. شاید شما چند هفته بعد از انجام این کار به رنگ مو خود نگاه کنید و متوجه شوید که بلوند شما فوق العاده برنجی یا کمی قرمزتر از آنچه دوست دارید شده است و ممکن است شما نیاز به اصلاح رنگ داشته باشید.

اصلاح رنگ مو

ازنظر اینکه بلوند کمی براق است و کمی قرمز نشان می‌دهد، ممکن است شما بتوانید آن را با تونر برطرف کنید و آرایشگر شما بتواند باکمی اصلاح ساده رنگ، آن را ترمیم کند.

اصلاح رنگ مو

بنابراین، اگر رنگ مو شما آن چیزی نیست که شما می‌خواستید، یک آرایشگر حرفه‌ای را ببینید و از او بپرسید که آیا به اصلاح رنگ نیاز دارید یا نه. از آرایشگر خود بپرسید که چه نرم‌کننده‌های قوی‌ای برای بافت موی شما مناسب‌تر است. متخصص مو شما ممکن است توصیه کند که شما به اصلاح مو با نرم‌کننده مو، یا خرید یک نرم‌کننده قوی برای استفاده در منزل برای کمک به برطرف کردن آسیب‌های ناشی از رنگ‌ کردن موهایتان نیاز دارید.

آرایشگرها معمولا یک نرم‌کننده عالی یا یک ماسک موی قوی را که باعث‌ ترمیم موهای آسیب‌دیده و تقویت ساختار مولکولی موهای شما می‌شود را پیشنهاد می‌کنند تا موها را درخشان و موهای صدمه خورده را ترمیم کند. یکی دیگر از راه‌های درمان مو، کراتین است. همچنین با مطالعه کراتینه کردن مو با مواد طبیعی   می‌توانید موهای خود را با مواد طبیعی ترمیم کنید.

اصلاح رنگ مو

در این مطلب از پین‌ورک اطلاعاتی در مورد اصلاح رنگ بیان کردیم و سعی کردیم این مطلب سوالات شما را در مورد ترمیم و تصحیح رنگ مو پوشش دهد. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

5 سال پیش ملیحه احمدی

درباره نویسنده

سلام. من ملیحه احمدی به عنوان یه عضو کوچک از پین ورک در کنار شما هستم تا بتونم مطالب متنوع و جالبی رو با شما به اشتراک بذارم. یکی از ویژگی‌هایی که منو به نوشتن محتواهای جدید ترغیب می‌کنه، روحیه‌ی بالا برای یادگیری مطالب جدید و بکارگیری خلاقیت در نوشته‌هام هست. امیدوارم این مطالب به اندازه کافی براتون جذاب و به دلتون نشسته باشه :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.