در مقاله‌ای که در پیش روی شما عزیزان می‌باشد سعی کردیم بیشتر کد های خطای ماشین ظرفشویی دوو و راه‌های رفع آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. اگر که با مطالعه تمامی موارد زیر خودتان نتوانستید ارور ظرفشویی دوو را حل کنید، از یک فرد ماهر و کاردان کمک بگیرید. برای رفع کردن کد های خطا یا ارور ماشین ظرفشویی دوو خود شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو و سایر برندها اعم از؛ سامسونگ، مجیک، زیرووات و… در تماس باشید. جهت برقرار کردن ارتباط با تعمیرکاران ما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطا و ارور ماشین ظرفشویی دوو

۱ .  کد خطای E1 ارور ماشین ظرفشویی دوو

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در زمان آبگیری می‌باشد، به‌طوری‌که زمان آن طولانی می‌شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع ارور ماشین ظرفشویی دوو شیر ورودی آب و لوله‌ها را مورد بررسی قرار دهید. برای بررسی کردن بیشتر این موضوع، مطلب علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

۲ . کد خطای E2 ارور ماشین ظرفشویی

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در بخش ورودی آب می‌باشد. خراب بودن شیر ورودی، بسته بودن فیلتر و یا کم بودن فشار آب نیز از دیگر عوامل می‌باشند.

  • برای رفع ارور ماشین ظرفشویی دوو مجراهای ورودی آب، فیلترها، شیر ورودی و همچنین شیلنگ‌ها را چک کنید. شما عزیزان می‌توانید برای انجام این کار با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.

۳ . کد خطای E3 ارور ماشین ظرفشویی

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در رسیدن آب به دمایی که باید برسد می‌باشد.

  • برای رفع ارور ماشین ظرفشویی دوو المنت حرارتی را مورد بررسی قرار دهید.

۴ . کد خطای E4 ارور ماشین ظرفشویی

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر نشتی داشتن آب می‌باشد.

  • برای رفع ارور ماشین ظرفشویی دوو با باز کردن پنل جلویی و عقبی محل نشتی داشتن را پیدا کرده و بررسی کنید. برای بررسی کردن بیشتر این موضوع، مطلب علت نشتی آب در ماشین ظرفشویی را مطالعه بفرمایید.

۵ . کد خطای E8 ارور ماشین ظرفشویی

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در راه شیر توزیع می‌باشد. از باز بودن و یا عدم شکستگی برد برای رفع ارور مذکور مطمئن شوید.

۶ . کد خطای E9 ارور ماشین ظرفشویی

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در تاچ پد یا صفحه کلید لمسی می‌باشد. باقی ماندن بخار آب در صفحه کلید لمسی از دیگر عوامل بروز این کد خطا می‌باشد.

  • برای رفع کد خطای مذکور قطعه مذکور را مورد بررسی قرار دهید.

۷ . کد خطای ED ارور ماشین ظرفشویی

دیده شدن کد خطای ذکرشده در دستگاه شما نشانگر به وجود آمدن مشکل در برد اصلی و برد نمایشگر می‌باشد. برای بررسی قطعه مذکور بهتر است شما عزیزان از یک متخصص کمک بگیرید.

تجربه تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در پین ورک

در نوشتاری که در بالا مشاهده کردید تلاش کردیم با راه‌های رفع کد های خطا یا ارور ماشین ظرفشویی دوو شما را آشنا کنیم. درصورتی‌که دانش و اطلاعات شما برای تعمیر دستگاه به مقدار کافی نمی‌باشد تعمیر و رفع کدها خطای ماشین ظرفشویی دوو را به افرادی که دانش و اطلاعات کافی در این زمینه دارند محول کنید.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی دوو است که از به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات ماشین ظرفشویی برخوردار می‌باشد. جهت برقرار کردن ارتباط با پین ورک و شنیدن راهکارهای تعمیرکاران و مشاوران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.