ماشین‌های ظرفشویی فریجیدر دارای سیستم‌های تشخیصی هستند که در صورت بروز مشکلی در ماشین لباسشویی، کد خطا و ارور ماشین ظرفشویی فریجیدر که در صفحه‌نمایشگر دستگاه نشان داده می‌شود. می‌توانید به کمک این مقاله و یا به کمک یک متخصص کدهای خطای ماشین ظرفشویی فریجیدر را عیب یابی کنید یا از راهنمای شرکت سازنده ماشین ظرفشویی فریجیدر کمک بگیرید. پین ورک، مرکز تخصصی معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی فریجیدر و سایر برندها اعم از؛ دوو، بوش، کنوود و… با گرد هم آوردن بهترین گروه تکنسین‌های ماهر و باتجربه آماده خدمت‌رسانی به شما بوده و در کمترین زمان ممکن ارور ماشین ظرفشویی فریجیدر شمارا عیب یابی کرده و عملکرد آن را به حالت قبل برمیگردانند. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

رایج‌ترین کد های خطا و ارور ماشین ظرفشویی فریجیدر

۱ . ارور i10 ماشین ظرفشویی فریجیدر

آب به‌اندازه کافی ماشین ظرفشویی را پر نمی‌کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی فریجیدر در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • این کد هنگامی ظاهر می‌شود که به دلایلی سطح پرشده آب غیرطبیعی باشد. در صورت بروز شدن این مشکل، بررسی کنید که آیا نشتی یا گرفتگی در خط آب‌رسانی وجود دارد و شلنگ‌های ورودی آب را جهت هرگونه گرفتگی و آسیب و تاخوردگی چک کنید تا منشأ کد خطا را پیدا کنید.

۲ . ارور i20، i40، iF0 ماشین ظرفشویی فریجیدر

تمام این ارور ها معنای یکسانی دارند و چرخه تخلیه دچار شده و احتمالاً فیلترها دچار گرفتگی شده‌اند و ماشین ظرفشویی به‌درستی تخلیه نمی‌شوند. بنابراین آنچه شما باید انجام دهید این است که چرخه تخلیه را ازنظر وجود سوراخ یا گرفتگی بررسی کنید.

  • همچنین توصیه می‌شود فیلتر را نیز بررسی کنید و در صورت لزوم آن‌ها را تمیز کنید. هر دو فیلتر و ناحیه مخزن را بررسی و تمیز کنید و شلنگ تخلیه را جهت هرگونه گرفتگی و مسدودی توسط ضایعات و ذرات غذا بررسی کنید.
  • اگر صدای در هنگام تخلیه شنیده می شود، برای بررسی و عیب یابی این مشکل، مطلب”علت سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی در حین کار” را مطالعه نمایید.

۳ . ارور i30 ماشین ظرفشویی فریجیدر

نشت یا جریان بیش‌ازحد آب در ماشین ظرفشویی تشخیص داده‌شده است.

  • به دنبال اتصالات شل در شیر ورودی آب باشید و اطمینان حاصل کنید که واشر دستگاه به‌ طور صحیح بسته‌ شده است.

۴ . ارور i50 ماشین ظرفشویی فریجیدر

مشکلی در موتور تخلیه یا شستشو به وجود آمده است.

  • این ارور ناشی از خرابی موتور تخلیه یا شستشو است. کاری که شما باید هنگام نشان داده شدن این ارور انجام دهید،، راه‌اندازی مجدد دستگاه است. این به معنای فشار دادن و نگه‌داشتن دکمه لغو یا قطع کامل برق است. فشار دادن دکمه لغو یا خاموش کردن دستگاه به مدت ۵ دقیقه باید این کد خطا را پاک کند و دستگاه می‌تواند دوباره راه‌اندازی شود.

۵ . ارور i60 ماشین ظرفشویی فریجیدر

مشکلی در سیستم گرمایش آب مشاهده شده است.

  • فشار دادن دکمه لغو یا خاموش کردن دستگاه به مدت ۵ دقیقه باید این کد خطا را پاک کند و دستگاه می‌تواند دوباره راه‌اندازی شود.

۶ . ارور iC0 ماشین ظرفشویی فریجیدر

مشکلی در سیستم کنترل الکترونیکی شناسایی‌شده است.

  • فشار دادن دکمه لغو یا خاموش کردن نگه‌دارنده به مدت ۵ دقیقه باید این کد خطا را پاک کند و دستگاه می‌تواند دوباره راه‌اندازی شود.

۷ . ارور UO ماشین ظرفشویی فریجیدر

این کد ناشی از باز بودن دریچه است. وقتی این ارور ظاهر شد اولین کاری که باید انجام شود این است که مونتاژ و سیم‌کشی دریچه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه موارد به‌درستی قرارگرفته‌اند.

  • درحالی‌که ماشین ظرف‌شویی فریجیدر در چرخه شستشو است، صفحه کنترل اصلی سیگنال بسته شدن پیستون دریچه را از مجموعه دریچه دریافت نمی‌کند. سیم‌کشی بین مونتاژ دریچه و صفحه کنترل اصلی را بررسی کنید. اگر سیم‌کشی به‌درستی قرار داده‌شده است، مونتاژ دریچه را تعویض کنید. اگر خطا همچنان وجود دارد، صفحه کنترل اصلی را تعویض کنید.
  • شما می‌توانید جهت تعمیر قطعات این دستگاه با پین ورک در تماس باشید. پین ورک، با گرد هم آوردن بهترین گروه در کمترین زمان ممکن کد خطا دستگاه شمارا عیب یابی کرده و عملکرد آن را به حالت قبل برمیگردانند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۸ . ارور UF ماشین ظرفشویی فریجیدر

فن ماشین ظرفشویی کار نمی‌کند

  • زمانی که ماشین ظرفشویی در چرخه خشک شدن است، صفحه کنترل اصلی چرخش موتور فن دریچه را با سرعت صحیح نمی‌چرخاند. سیم‌کشی بین مونتاژ دریچه و صفحه کنترل اصلی را بررسی کنید. در صورت درست بودن عملکرد آن، مونتاژ دریچه را تعویض کنید و در صورت وجود مشکل، صفحه کنترل اصلی را تعویض کنید.

۹ . ارور dP ماشین ظرفشویی فریجیدر

پمپ تخلیه

  • هنگام فعال شدن پمپ تخلیه در تست رله نمایش داده می‌شود.

۱۰ . ارور FL ماشین ظرفشویی فریجیدر

شیر آب باز است

  • هنگام فعال شدن شیر آب در تست رله نمایش داده می‌شود.

۱۱ . کد خطای HO ماشین ظرفشویی فریجیدر

دیر گرم شدن آب

  • این کد مخفف تأخیر گرمایش آب یا دمای پایین آب است. این کد خطا بسیار شایع است و فقط به این معنی است که دمای آب قبل از شروع چرخه باید افزایش یابد. کنترل دستگاه برای اطمینان از عملکرد مطلوب، چرخه ماشین ظرفشویی را به تأخیر می‌اندازد تا دمای آب افزایش یابد و به درجه حرارت پیش‌بینی‌ شده برسد.

۱۲ . کد خطای HS ماشین ظرفشویی فریجیدر

سنسور هال

  • کنترل با سنسور هال در موتور، دچار مشکل شده است. سیم‌کشی بین موتور و صفحه کنترل اصلی را بررسی کنید. در صورت نبودن مشکل، موتور را تعویض کنید. اگر کد خطا همچنان وجود دارد، صفحه کنترل اصلی را تعویض کنید.

۱۳ . کد خطای LO ماشین ظرفشویی فریجیدر

سطح شستشو کم

  • LO مخفف کمک شستشوی کم است، و این یکی دیگر از ارور های رایجی است که به شما می‌گوید باید قسمت شستشو را دوباره پرکنید تا بتواند با بالاترین سطح عملکرد خود، کار کند.

۱۴ . کد خطای PF ماشین ظرفشویی فریجیدر

قطعی برق. این ارور، مخفف قطعی برق است و مشکل قطعی برق رخ‌داده است. بیش از ۱۰٪ برق به واحد کاهش‌یافته است. این اتفاق در صورت قطع شدن برق یا قطع شدن چرخه ماشین ظرفشویی اتفاق خواهد افتاد.

  • برای رفع این ارور ماشین ظرفشویی فریجیدر، سعی کنید در ماشین ظرفشویی را باز و بسته کنید تا چرخه مجدداً تنظیم شود و در صورت برطرف نشدن ارور ماشین ظرفشویی، سیم‌کشی خانه را بررسی کنید.

۱۵ . کد خطای rt ماشین ظرفشویی فریجیدر

تست رله

  • حالت آزمایش رله فعال‌شده است.

۱۶ . کد خطای Sd ماشین ظرفشویی فریجیدر

پخش‌کننده مواد شوینده

  • هنگامی ‌که پخش‌کننده مواد شوینده فعال می‌شود، حالت آزمایش رله نمایش داده می‌شود.
  • اگر با مشکل باز نشدن قرص در ماشین ظرفشویی روبرو هستید، حتما مطلب” دلایل حل نشدن قرض ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۱۷ . کد خطای ER ماشین ظرفشویی فریجیدر

خرابی کلیدها

  • این ارور زمانی نشان داده می‌شود که یکی از کلیدها سیگنال‌های اشتباهی را بفرستد. بررسی کنید سیم‌کشی بین صفحه‌کلید و صفحه کنترل اصلی از عملکرد خوبی برخوردار باشد.

۱۸ . کد خطای CE ماشین ظرفشویی فریجیدر

در ارور CE، مانند کد خطای ER، راه رفع این ارور ماشین ظرفشویی فریجیدر، بررسی سیم‌کشی بین صفحه‌کلید و صفحه کنترل اصلی است.

۱۹ . کد خطای CL ماشین ظرفشویی فریجیدر

تمام کلیدهای درب را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به‌هیچ‌وجه خراب یا معیوب نشده‌اند. پس از بررسی این موارد، ارتباط بین کلیدهای درب و صفحه کنترل اصلی را بررسی کنید.

عیب یابی ارور ماشین ظرفشویی فریجیدر با پین ورک

ممکن است ماشین ظرفشویی فریجیدر شما، کدهای دیگری را نیز نشان دهد زیرا همواره مانند مدل‌ های متفاوتی از ماشین ظرفشویی در بازار عرضه می‌شوند. بااین‌حال، این کد خطاهای ماشین ظرفشویی فریجیدر، رایج‌ترین مواردی هستند که در میان همه آن‌ها نمایش داده می‌شوند.

اگر کد خطایی وجود دارد که در این لیست وجود ندارد، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارور نمایش داده‌شده و اینکه چگونه می‌توانند به شما در رفع آن کمک کنند با متخصصین پین ورک در تماس باشید. پین ورک، با گرد هم آوردن بهترین متخصصین و تعمیرکاران، آماده خدمت‌رسانی به شما هستند. برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.