بیشتر ماشین ظرفشویی‌های جنرال الکتریک بعد از روبه‌رو شدن با یک مشکل کد خطای مخصوص همان خطا را روی صفحه‌نمایشگر نشان می‌دهد. بنابراین آشنایی با این کد خطاها و ارور ظرفشویی جنرال الکتریک یک امر ضروری است که هر کاربری به آن نیاز دارد. ما در این مقاله سعی داریم شمارا با کد های خطای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک آشنا کنیم. اما این نکته را در نظر بگیرید که ماشین ظرفشویی مانند سایر لوازم‌خانگی ساختار پیچیده‌ای دارد که باعث می‌شود تعمیر آن به یک تخصص و دانش خاصی نیاز داشته باشد. بنابراین بهتر است برای رفع مشکلات ظرفشویی جنرال الکتریک خود از یک متخصص کمک بگیرید. پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی اعم از؛  کندی، زیمنس، موریس و… با کادری از تکنسین‌ها و کارشناسان حرفه‌ای آمادهٔ خدمت‌رسانی به شما می‌باشد. برای دریافت خدمات بیشتر می‌توانید به سایت پین ورک مراجعه کنید یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطا و ارور ظرفشویی جنرال الکتریک

۱ . کد خطای C1 ارور ظرفشویی جنرال الکتریک

اگر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک تخلیه کردن آب را با تاخیر انجام دهد بر روی صفحه‌نمایش خود کد خطای مخصوصی را نشان می‌دهد.

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکنریک در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع این مشکل ابتدا باید پمپ تخلیه و شیر خروجی دستگاه را بررسی کنید تا از درست کار کردن آن‌ها اطمینان حاصل پیدا کنید.

۲ . کد خطای c2 ظرفشویی جنرال الکتریک

علت بروز این ارور مانند ارور C1 می‌باشد و تنها تفاوت آن مقدار زمانی است که طول می‌کشد تا آب موجود در ماشین ظرفشویی خارج شود.

  • بهتر است رفع کردن این مشکل و کد خطا را به یک فرد کاربلد و متخصص بسپارید تا دستگاه شمارا به‌طور حرفه‌ای و تخصصی عیب‌یابی کند.

۳ . کد خطای C3 ارور ظرفشویی جنرال الکتریک

زمانی که دستگاه به‌هیچ‌عنوان نتواند عملیات تخلیه آب موجود در ظرفشویی را انجام دهد این کد خطا بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. در این کد خطا نیز امکان دارد مشکل ایجادشده مربوط به خرابی پمپ و لوله خروجی ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک باشد.

۴ . کد خطای C4 ظرفشویی جنرال الکتریک

این ارور ظرفشویی جنرال الکتریک به این معنی می‌باشد که آب بیش‌ازاندازه وارد دستگاه شده است و در عملکرد ماشین ظرفشویی خلل ایجاد کرده است.

  • برای حل این کد خطا حتماً قطعاتی همچون پمپ تخلیه و شناور آب را موردبررسی قرار دهید.

۵ . کد خطای C5 ارور ظرفشویی جنرال الکتریک

این کد خطا کاملاً برعکس ارور C4 می‌باشد. زیرا هنگامی‌که آب موردنیاز به‌اندازه کافی وارد دستگاه نشود این کد خطای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود. این مشکل نیز می‌تواند به علت خراب و عملکرد نادرست قطعات زیادی ایجاد شود.

  • برای برطرف کردن این ارور باید تمامی این قطعات مورد بررسی قرار گیرند.

۶ . کد خطای C6 ارور ظرفشویی جنرال الکتریک

یکی از مهم‌ترین کدهای خطای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک ارور C6 می‌باشد. این کد خطا به دلیل پایین بودن بیش‌ازحد دمای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. همان‌طور که میدانید ظروف کثیف با آب داغ ضدعفونی می‌شوند و توسط بخار کاملاً تمیز می‌شوند. بنابراین اگر دمای دستگاه پایین باشد کیفیت شستن ظروف بسیار کاهش پیدا می‌کند.

  • پیشنهاد می‌شود برای حل این مشکل از یک تعمیرکار و متخصص در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین ظرفشویی با داشتن کادری از حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران آمادهٔ ارائه خدمت به مشتریان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۷ . کد خطای C7 ظرفشویی جنرال الکتریک

زمانی که سنسور دما و یا المنت‌های حرارتی موجود در ماشین ظرفشویی با مشکلی مواجه شوند و نتوانند به‌درستی عمل کنند، دستگاه این کد خطا را بر روی صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهد.

  • جهت حل این مشکل باید قطعات موردنظر از قبیل المنت حرارتی، سنسور دما و حتی برد الکترونیکی موردبررسی قرار گیرد.

۸ . کد خطای PF ارور ظرفشویی جنرال الکتریک

این ارور به خاطر وجود مشکل در ولتاژ برق بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود. هنگامی‌که ولتاژ با تنظیمات اولیه دستگاه هیچ تناسبی نداشته باشد موجب می‌شود که این کد خطا نمایان شود.

  • با توجه به حساس و خطرناک بودن این موضوع حتماً تعمیر این مشکل را به یک متخصص بسپارید.

۹ . ارور F34 ظرفشویی جنرال الکتریک

نمایش این کد خطا به این معنی می‌باشد که دستگاه دچار نشتی شده است و در قسمت پشت دستگاه آب جمع شده است و راهی برای خروج ندارد. در این ارور این امکان وجود دارد که شلنگ ظرفشویی و پمپ تخلیه نیز دچار گرفتگی و خرابی شده باشد.

  • برای رفع آن باید توسط یک تکنسین تعمیر شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این موضوع میتوانید مطلب نشتی آب ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

با پین ورک از بهترین خدمات بهره‌مند شوید

همان‌طور که مطالعه کردید دلیل بروز هر یک از کد های خطای ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک متفاوت می‌باشد و رفع همهٔ آن‌ها به یک عیب‌یابی حرفه‌ای نیاز دارد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام استفاده از لوازم الکتریکی از قبیل ماشین ظرفشویی به آن توجه کنیم سپردن تعمیر یا تعویض قطعات معیوب دستگاه به یک فرد کاربلد و متخصص می‌باشد.

اگر خود کاربر تصمیم به تعمیر ماشین ظرفشویی بگیرد ممکن است در بعضی موارد علت بروز مشکل را اشتباهی تشخیص دهد و خرابی دستگاه را بیشتر کند. درنتیجه در صورت مواجه‌شدن با ارور ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک پیشنهاد می‌شود که از تعمیرکاران و تکنسین‌های پین ورک کمک بگیرید تا از باکیفیت‌ترین خدمات بهره‌مند شوید. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.