ارور مایکروفر جنرال الکتریک، اعداد و حروفی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان مشکل دستگاه را عیب یابی و تعمیر کرد. بهتر است این را بدانید که عیب یابی مایکروفر جنرال الکتریک تخصص مربوط به خود را نیاز داشته و باید توسط یک فرد مجرب یا تعمیرکار انجام شود. مایکروفر جنرال الکتریک دارای پارت‌های مختلف و مجزایی است و هرکدام وظیفه مخصوص خود را دارند مثل سنسور دمایی، تایمر انواع غذا و دیگر قسمت‌ها. برخی مواقع قسمتی از مایکروفر جنرال الکتریک دچار مشکل می‌شود که خطای این مشکلات دستگاه، روی صفحه نمایش مایکروفر نشان داده می‌شوند. در این مقاله، رایج‌ترین کد های خطا و ارور ماکروفر جنرال الکتریک آورده شده‌اند. پین ورک ؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر جنرال الکتریک با گرد هم آوردن گروهی مجرب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در جهت تعمیر ماکروفر شما است. جهت ثبت سفارش تعمیر مایکروفر، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

رایج‌ترین کد های خطا و ارور ماکروفر جنرال الکتریک

۱ . ارور F1 و F2 ماکروفر جنرال الکتریک

این کد های خطا مایکروفر جنرال الکتریک، ناشی از سنسور گرمایشی دستگاه است. به عبارتی، سنسور حرارتی دستگاه، میزان دمای داخل مایکروفر را تشخیص می‌دهد. بعضی مواقع سنسور گرمایشی دستگاه معیوب شده و دما را به درستی تشخیص نمی‌دهد و گاهی عدد هارا به درستی نشان نمی‌دهد. گاهی نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله؛ سوختن غذا شود که در مطلب علل سوختن مواد غذایی در ماکروفر به بررسی این مشکل پرداخته ایم.

تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

برطرف کردن کدهای خطا F1 و F2

جهت رفع این ارور مایکروفر جنرال الکتریک، تنها لازم است سنسورهای دستگاه را چک کنید. این سنسورهای مایکروفر، به دو حالت باز و اتصال کوتاه هستند. اگر این سنسور باز باشد، ارور F1 نشان داده شده و در صورت اتصال کوتاه، نمایشگر مایکروفر F2 را نشان می‌دهد. بهتر است بررسی این کد های خطا مایکروفر جنرال الکتریک را به یک متخصص بسپارید.

۳ . ارور F3 ماکروفر جنرال الکتریک

این کد های خطا مایکروفر جنرال الکتریک معیوبی پد لمسی دستگاه است. مایکروفر جنرال الکتریک مجهز به نوعی پد لمسی میباشد که بعضی مواقع معیوب شده و کار آن مختل می‌شود و نمی‌توان از آن استفاده کرد و منجر به نشان داده شدن این کرد خطا در نمایشگر دستگاه می‌شود. در مقاله کار نکردن کلید های ماکروفر به بررسی و رفع این مشکل پرداخته ایم.

برطرف کردن کدهای خطا F3

اولین کاری که لازم است شما زمان نشان داده شدن این ارور مایکروفر جنرال الکتریک انجام دهید، این است که دستگاه را از برق بکشید و در حد نیم دقیقه آن را خاموش نگه دارید. بعد از این زمان، مایکروفر را مجدداً به برق وصل کنید و پد لمسی را بررسی کنید که آیا به درستی کار می‌کند یا خیر. اگر دستگاه همچنان دچار مشکل است، با یک متخصص مجرب تماس گرفته و مشورت بخواهید و یا عیب یابی دستگاه خود را به او بسپارید. جهت ثبت سفارش تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۵ . ارور ماکروفر جنرال الکتریک F4 و F5

این کدهای خطا مایکروفر جنرال الکتریک، ناشی از معیوبی سنسور رطوبت دستگاه است. این مایکروفر ها مجهز به قسمتی به نام سنسور رطوبتی هستند که بعضی مواقع حسگر آن به دلایلی دچار مشکل می‌شود. یکی از دلایل این معیوبی حسگر مایکروفر، ایجاد رطوبت زیاد در حفره مایکروفر میباشد که منجر به ارور F4 می‌شود و گاهی نیز به دلیل کوتاهی سنسور رطوبت، نمایشگر مایکروفر ارور F5 را نشان می‌دهد.

برطرف کردن کدهای خطا F4 و F5

در مرحله اول رفع این ارور مایکروفر جنرال الکتریک، بررسی سنسورهای رطوبت و بخش پد رطوبتی مایکروفر است که گاهی تعمیر کافی نبوده و باید تعویض شود و در این صورت کد خطا هم برطرف می‌شود. اگر همچنان مایکروفر ارور را نشان داد، لازم است با یک متخصص مجرب تعمیرات این نوع مایکروفر مشورت کنید.

۶ . ارور F6 ماکروفر جنرال الکتریک

یکی از بخش‌های سیستم مایکروفر جنرال الکتریک، پروب است. پروب مایکروفر نقش‌های مختلفی دارد که به دما و حرارت دستگاه مربوط هستند و گاهی منجر به این کدهای خطا مایکروفر جنرال الکتریک می‌شوند.

برطرف کردن کدهای خطا F6

لازم است پروب مایکروفر چک شود. در اکثر مواقع نیاز است این قسمت تعویض شود و با تعمیر آن ارور مایکروفر برطرف نمی‌شود.

عیب یابی ارور ماکروفر جنرال الکتریک و تعمیر آن با پین ورک

مفهوم کدهای خطا مایکروفر جنرال الکتریک به شما کمک می‌کند که راحت‌تر دستگاه خور را عیب یابی کرده و مشکل آن را برطرف کنید. در بالا، توضیحات مربوط به رایج‌ترین ارور های این دستگاه ذکر شد که کار شمارا راحت‌تر خواهند کرد. لازم است بدانید مه کدهای خطا تنها یک راهنما بوده و مشکل اصلی و دقیق دستگاه را به شما ارائه نمی‌دهند و نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای تعمیرکاران ماهر و متخصصین باشد؛ بنابراین بهتر است در صورت وجود مشکل با یک تکنسین تماس بگیرید. این مقاله توسط متخصصین پین ورک جهت راهنمایی شما گرداوری شده است. پین ورک با جمعی از متخصصین با بهترین متدهای تعمیر مایکروفر آماده خدمت رسانی به شما بوده و به بهترین صورت ممکن دستگاه شمارا عیب یابی کرده و در صورت نیاز تعمیر می‌کند. جهت ثبت سفارش تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.