یکی از مشکلات در ماشین لباسشویی های جدید، نمایش کد خطا و ارور بر روی صفحه نمایشگر است. در ادامه مطالب قصد داریم شما را با راه‌ های برطرف کردن کد خطا و ارور ماشین لباسشویی گرنیه آشنا کنیم. اما گاهی ممکن است مشکل شما این‌گونه حل‌نشده و نیاز باشد برای رفع مشکل دستگاه خود از یک متخصص کار بلد و مجرب کمک بگیرید. شما مصرف‌کننده عزیز می‌توانید رفع کد خطا یا ارور لباسشویی گرنیه خود را به تیم متخصص پین ورک؛ مرکز تخصصی معتبر تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه و سایر برندها اعم از؛ ویرپول، زیرووات،بکو و… محول کنید. برای دریافت خدمات از پین ورک نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه شما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد خطا و ارور لباسشویی گرنیه

ارور F1

کد خطای F1 لباسشویی گرنیه به معنای این است که در سنسور دمای دستگاه مشکلی رخ داده است.

تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید دسته سیم‌های ماژول کنترل، هیتر، تایمر و در آخر ترمیستور را بررسی کرده و در صورت تشخیص خراب بودن قطعاتی از آن باید آن‌ها را عوض کنید.
  • اگر مشکل شما ادامه دار بود، توصیه می شود مطلب علت گرم نشدن آب در ماشین لباسشویی را مطالعه فرمایید.

ارور F2

کد خطای F2 ارور لباسشویی گرنیه به معنای به وجود آمدن مشکل در قفل درب دستگاه می‌باشد.

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید ابتدا از به‌طور صحیح بسته شدن درب دستگاه اطمینان حاصل کرده سپس ماژول کنترل و تایمر را بررسی کنید.
  • برای بررسی کردن بیشتر این موضوع مطلب علت بسته نشدن درب لباسشویی را مطالعه بفرمایید.

ارور F3

کد خطای F3 ارور لباسشویی گرنیه به معنای این است که سطح آب در دستگاه به مقدار لازم و مناسب نرسیده است

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید شیر برقی، آب ورودی دستگاه، سنسور فشار یا سطح آب، تایمر، سیم‌های حسگر فشار و اتصالات ماژول کنترل را پک کنید.

ارور F4

کد خطای F4 در ماشین لباسشویی گرنیه به معنای کنترل نشدن موتور توسط اینورتر می‌باشد. (خطای مذکور را شما تنها در مدل‌های دارای موتور جاروبک می‌بینید)

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید ابتدا کارت اینورتر را بررسی کنید. اگر خراب بود باید آن را عوض کنید. سپس برد کنترل اصلی بخش PCB، سرعت سنج و سیم‌ها و اتصال‌های موتور و اینورتر را نیز چک کنید.

ارور F5

کد خطای F5 در ماشین لباسشویی گرنیه به معنای این است که اینورتر و برد کنترل نتوانستند ارتباطی برقرار کنند.

  • حال برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید کارت اینورتر و سیم‌های برد اصلی را بررسی کنید.

ارور F6

کد خطای F6 در ماشین لباسشویی گرنیه به معنای به وجود آمدن مشکل در المنت حرارتی دستگاه می‌باشد.

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید سیم‌های مربوط به هیتر آب، المنت و ترمیستور را بررسی کنید.

ارور F7

کد خطای F7 در ماشین لباسشویی گرنیه به معنای عدم تخلیه آب محفظه دستگاه می‌باشد.

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید ابتدا به‌طور دستی آب را تخلیه کنید. سپس لوله خروجی آب، فیلتر پمپ و اتصال‌های ماژول را ازنظر هرگونه خرابی و گرفتگی بررسی کنید.

ارور F8

کد خطای F8 ارور لباسشویی گرنیه به معنای وجود مشکل در موتور می‌باشد.

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید اتصال‌های برد کنترل و موتور، آرماچر موتور و زغال‌های آن را بررسی کنید. برای انجام این کار توصیه ما این است که از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.

ارور F9

کد خطای F9 ارور لباسشویی گرنیه به معنای نشتی می‌باشد. (این کد خطا را در مدل‌هایی که آکوا استاپ دارند فقط مشاهده می‌کنید).

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود باید بخش لوله ورودی آکوا استاپ و اتصال‌های ماژول کنترل اصلی را بررسی کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه توسط متخصصین پین ورک

زمانی که شما در ماشین لباسشویی گرنیه خود به کد خطا برخورد می‌کنید، باید بدانید این ارور لباسشویی گرنیه شما نشان از بروز مشکل یا ایرادی در دستگاه می‌باشد. امروزه در بیشتر ماشین‌های لباسشویی سنسورهایی قرار دارند که این سنسورها باعث تشخیص دادن مشکل به وجود آمده شده و درنتیجه ظاهر شدن این ارورها را در پی دارند.

سعی کردیم در مقاله فوق نکات مربوط به کدهای خطا و ارور لباسشویی گرنیه، دلایل بروز آن و همچنین راه‌های تعمیر را برای شما عزیزان بیان کنیم. در صورت نداشتن اطلاعات و علم کافی برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی گرنیه خود و تعمیر آن اکیداً به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم از تعمیر و یا هرگونه دست‌کاری در قطعات دستگاه خود پرهیز کنید. چراکه می‌تواند باعث وارد شدن آسیب‌های جدی به دستگاه شما شود.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی گرنیه می‌باشد که از به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین و ماهرترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات لباسشویی برخوردار می‌باشد. پین ورک با راه‌اندازی بخش تعمیر لباسشویی در محل موردنظر شما امکان تجربه تعمیر با اطمینان خاطر را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای تماس حاصل کردن با پین ورک و دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.