همان‌طور که میدانید ظاهر شدن ارورهای ماشین ظرفشویی مدیا در بیشتر موارد به علت بروز مشکل و یا وجود ایراد در قطعات داخلی دستگاه می‌باشد. در تمامی ماشین ظرفشویی‌های میدیا سنسوری کارسازی شده است که در هنگام وجود مشکل با نشان دادن کد های خطای مخصوص کاربر را از وجود مشکل باخبر می‌کند تا برای برطرف کردن آن هر چه سریع‌تر اقدام کند. در ادامه این مقاله کارشناسان پین ورک سعی کردند بیشتر کد های خطای ماشین ظرفشویی مدیا را موردبررسی قرار دهند و شمارا به‌طور کامل با آن‌ها آشنا کنند. شما می‌توانید برای عیب‌یابی حرفه‌ای و رفع ارور های ظرفشویی میدیا خود با تعمیرکاران و تکنسین‌های ماهر و مجرب پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات انواع ظرفشویی اعم از؛ حایر، بوش، الگانس و…  در تماس باشید. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

انواع کد خطا و ارور ظرفشویی مدیا

۱ . کد خطا E1 ارور ظرفشویی میدیا

زمانی که این کد خطا بر روی صفحه‌نمایش ظرفشویی مدیا مشاهده می‌شود به این معنی می‌باشد که مدت‌زمان آبگیری کردن ماشین ظرفشویی زیاد شده است و نمی‌تواند به‌درستی آبگیری را انجام دهد. یکی از دلایلی که سبب بروز این مشکل می‌شود مسدود شدن شلنگ آب می‌باشد که ممکن است براثر عوامل مختلفی مسیر جریان آب را ببندد.

تعمیر ماشین ظرفشویی مدیا در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع این مشکل شیرها را به‌طور دقیق بررسی کنید تا از سالم بودن آن‌ها مطمئن شوید.برای بررسی بیشتر این موضوع میتوانید مطلب مرتبط به این مشکل یعنی آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.

۲ . کد خطا E2 ارور ظرفشویی مدیا

نمایان شدن این کد خطا بر روی نمایشگر ماشین ظرفشویی مدیا بدین معنا می‌باشد که تخلیه آب در دستگاه بسیار طولانی شده است و در سیستم تخلیه اشکالی به وجود آمده است. خرابی پمپ تخلیه می‌تواند موجب بروز این مشکل در دستگاه شما شود.

۳٫ کد خطا E3 ارور ظرفشویی میدیا

هنگامی‌که این ارور بر روی صفحه‌نمایش ماشین ظرفشویی شما ظاهر می‌شود باید بدانید که به‌احتمال‌زیاد در المنت ظرفشویی مدیا مشکلی به وجود آمده است و به تعمیر نیاز دارد. همچنین زمانی که سنسور ماشین ظرفشویی تشخیص بدهد که آب به‌اندازه کافی گرم نمی‌شود بلافاصله این کد خطا بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود.

  • اصلی‌ترین عللی که سبب بروز این خطا می‌شود ازکارافتادن المنت حرارتی می‌باشد. برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر دستگاه خود حتماً تعمیر قطعات را به یک تکنسین بسپارید.

۴ . کد خطا E4 ارور ظرفشویی مدیا

دیده شدن کد خطای ذکرشده در ماشین ظرفشویی شما نشانگر سرازیر شدن آب و پر شدن بیش‌ازحد دستگاه از آب می‌باشد. زمانی که سوئیچ شناور موجود در ظرفشویی مدیا خراب‌شده باشد و یا به‌جایی گیرکرده باشد موجب بروز این مشکل می‌شوند.

  • جهت حل کردن این مشکل ابتدا بهتر است پودر شوینده مصرفی خود را تغییر دهید. در صورت رفع نشدن این مشکل با یک تعمیرکار متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا سوئیچ شناور دستگاه را در صورت خرابی تعمیر کند.

۵ . کد خطا E5 ارور ظرفشویی مدیا

همان‌طور که میدانید ماشین ظرفشویی‌های مدیا این توانایی و قابلیت را دارند که بعد از اتمام شستشو به‌صورت اتوماتیک خاموش شوند. حال اگر ماشین ظرفشویی شما این قابلیت خود را از دست بدهد کد خطای E5 بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. این امکان وجود دارد که آسیب دیدن برد الکترونیکی دستگاه سبب بروز این مشکل باشد.

  • پیشنهاد میشود برای رفع این مشکل حتماً از یک تکنسین ماهر در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی با داشتن بهترین تعمیرکاران می‌تواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۶ . کد خطا E6 ارور ظرفشویی میدیا

در صورت خرابی و ازکارافتادن ترمیستور ماشین ظرفشویی این کد خطا بر روی نمایشگر مشاهده می‌شود تا کاربر از وجود مشکل مطلع کند.

  • برای رفع این مشکل ترمیستور دستگاه به یک عیب‌یابی تخصصی نیاز دارد که بهتر توسط یک فرد متخصص انجام شود.

۷ . کد خطا E7 ارور ظرفشویی مدیا

یکی از کدهای خطای ماشین ظرفشویی مدیا ارور E7 می‌باشد که به ارور اتصال کوتاه معروف شده است. زمانی که این کد خطا را بر روی صفحه‌نمایش دستگاه مشاهده کردید باید بدانید که در قطعات داخلی ترمیستور ظرفشویی مدیا اتصال کوتاه رخ‌داده است و باید قطعات کاملاً موردبررسی قرار گیرند.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران ماشین ظرفشویی بهره‌مند شوید.

ما در این مطلب سعی کردیم شمارا با تمامی کد های خطای ماشین ظرفشویی مدیا آشنا کنیم. در صورت مواجه‌شدن با آن‌ها علت بروز هر یک از ارور ظرفشویی مدیا را بدانید. این نکته را در نظر بگیرید که نداشتن دانش و مهارت کافی در تعمیر یا تعویض قطعات معیوب ظرفشویی مدیا می‌تواند خسارت جبران‌ناپذیری را به دستگاه وارد کند. بنابراین اگر در این زمینه هیچ تخصص و مهارتی ندارید بهتر است تعمیر ماشین ظرفشویی خود را به یک فرد کاربلد و متخصص بسپارید.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی مدیا می‌باشد که از مجرب ترین افرد در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی برخوردار میباشد میتواند بهترین گزینه برای شما عزیزان باشد. جهت برقراری ارتباط با کارشناسان پین ورک و دریافت خدمات بیشتر می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید یا به سایت پین ورک مراجعه کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.