زمانی که شما در ماشین لباسشویی پاکشوما خود به کد خطا برخورد می‌کنید، باید بدانید این ارور لباسشویی پاکشوما نشان از بروز مشکل یا ایرادی در دستگاه می‌باشد.

امروزه در بیشتر ماشین‌های لباسشویی سنسورهایی قرار دارند که این سنسورها باعث تشخیص دادن مشکل به وجود آمده شده و درنتیجه ظاهر شدن این ارورها را در پی دارد. حال شما با مشاهده کدهای خطا مربوطه بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

بعضی‌اوقات این کدهای خطا را به‌راحتی خودتان می‌توانید رفع کنید مانند زمانی که درب ماشین لباسشویی شما بسته نشده است و کد خطا ظاهر می‌شود.

در مقاله زیر قصد داریم شما را با راه‌های برطرف کردن کدهای خطا ماشین لباسشویی پاکشوما آشنا کنیم. اما گاهی ممکن است مشکل شما این‌گونه حل‌نشده و نیاز باشد برای رفع کد خطا و تعمیر دستگاه خود از یک متخصص کار بلد و مجرب کمک بگیرید.

شما مصرف‌کننده عزیز می‌توانید رفع کد خطا یا ارور لباسشویی پاکشوما خود را به تیم متخصص پین ورک، مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما و سایر برندها؛ آبسال، حایر، دوو و… محول کنید. برای ارتباط با مشاوران و تعمیرکاران تیم پین ورک مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی پاکشوما شما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کدهای خطا و ارور لباسشویی پاکشوما

ارور  PE

کد خطای PE ارور لباسشویی پاکشوما به معنای این است که هیدروستات خراب‌شده است.

ارور OE

کد خطای OE ارور لباسشویی پاکشوما به معنای وجود مشکل در پمپ تخلیه دستگاه و یا حتی برد الکترونیکی است.

  • حال برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود از عدم گرفتگی لوله تخلیه آب اطمینان حاصل کرده، پمپ تخلیه دستگاه را بررسی و میزان مقاومت سیم‌پیچ‌ها را اندازه بگیرید. اگر پمپ و یا برد الکترونیکی خراب باشند باید با کمک از یک تعمیرکار نسبت به عوض کردن آن اقدام کنید.
  • برای بررسی کردن بیشتر این موضوع مطلب جمع شدن آب و عدم تخلیه را مطالعه بفرمایید. علت آبگیری مداوم ماشین لباسشویی چیست؟

ارور DE

کد خطای DE ارور لباسشویی پاکشوما به معنای معیوب بودن یا سوختگی میکروسوییچ درب لباسشویی می‌باشد. خرابی برد الکترونیکی نیز از دیگر عوامل بروز این خطا می‌تواند باشد.

  • برای رفع این کد خطا در لباسشویی خود بهتر است از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.

ارور E00

ارور E00 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای این است که در دستگاه شما ایرادی وجود ندارد.

ارور E10

ارور E10 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای جریان داشتن آب بیشتر از مقدار لازم می‌باشد.

ارور E11

ارور E11 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای این است که آب در حالت‌های Start ,pause , Error, و … بیشتر از میزان استاندار می‌باشد.

ارور E12

ارور E12 در ماشین لباسشویی پاکشوما به چند دلیل می‌تواند باشد: ۱: لباسشویی بیش‌ازاندازه از آب پرشده باشد، ۲: خرابی سنسور تشخیص دادن مقدار سطح آب، ۳: خراب بودن شیر برقی و پمپ تخلیه.

  • برای رفع این کد خطا از خراب نبودن پمپ تخلیه، شیر برقی و سنسور تشخیص مقدار سطح آب مطمئن شوید.

ارور E20

ارور E20 در ماشین لباسشویی پاکشوما به چند دلیل می‌تواند باشد: ۱: خراب بودن مدار پمپ تخلیه، ۲: خراب بودن خود پمپ تخلیه دستگاه.

  • برای رفع این کد خطا از درست کار کردن پمپ تخلیه و مدار پمپ تخلیه اطمینان حاصل کنید.

ارور E21

ارور E21 در ماشین لباسشویی پاکشوما به چند دلیل می‌تواند باشد: ۱: سوختن پمپ تخلیه، ۲: ایراد داشتن برد دستگاه، ۳: بسته بودن شیلنگ تخلیه آب. تمامی موارد مذکور به عدم تخلیه شدن آب مربوط می‌باشند

  • برای رفع این کد خطا از گیر نکردن چیزی در شیلنگ تخلیه مطمئن شوید. پمپ تخلیه و کارکرد آن را بررسی کنید. در آخر به برد مراجعه کنید. در صورت سوختن برد، باید تعویض شود.

ارور E30

ارور E30 در ماشین لباسشویی پاکشوما به چند دلیل می‌تواند باشد. اینکه میکروسوییچ برد و درب لباسشویی دچار مشکل شده باشند.

  • برای رفع این کد خطا از گیر نکردن چیزی در هنگام بستن درب مطمئن شوید. برد و میکروسوییچ نیز باید بررسی شوند. برای بررسی کردن بیشتر این موضوع مطلب علت بسته نشدن درب لباسشویی را مطالعه بفرمایید.

ارور E36

ارور E36 در ماشین لباسشویی پاکشوما به چند دلیل می‌تواند باشد. اینکه المنت یا مدار برد خراب باشد. همچنین گرم نشدن آب نیز از دیگر عوامل می‌تواند باشد.

  • برای رفع این کد خطا برد، المنت و هیتر حرارتی ماشین لباسشویی خود را بررسی کنید.

ارور E31

ارور E31 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای قفل نشدن درب دستگاه می‌باشد. در اغلب موارد دچار ایراد شدن میکروسوییچ و اتصالات مربوطه آن سبب بروز این خطا می‌شود.

  • برای رفع این کد خطا باید میکروسوییچ و اتصالات مربوطه آن را بررسی کنید.

ارور E33

ارور E33 لباسشویی پاکشوما به معنای این است که سطح آب دستگاه که باید توسط سنسور تشخیص سطح آب تعیین شود به‌صورت صحیح این عمل صورت نمی‌گیرد.

  • برای رفع این کد خطا باید سنسور سطح آب را بررسی کنید.

ارور E34

ارور E34 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای این است که سنسوری که حرارت آب لباسشویی را می‌سنجد و همچنین ترمیستور خراب‌شده است.

  • برای رفع این کد خطا باید ترمیستور و ولوم دمای روی بخش برد را بررسی کنید.

ارور E3C

ارور E3C در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای خراب شدن المنت و اتصالات مربوطه آن می‌باشد.

  • برای رفع این کد خطا باید المنت و اتصالات مربوطه را بررسی کنید.

ارور E3D

ارور E3D ارور لباسشویی پاکشوما به معنای وجود داشتن نوسان در جریان برق می‌باشد.

  • برای رفع این کد خطا باید از یک محافظ برق استفاده کرده و سیم لباسشویی را به آن متصل کنید.

ارور E40

ارور E40 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای این است که در تشخیص دادن خطای برد دستگاه خطای اپیروم بروز پیداکرده و از حافظه دستگاه برنامه شستشو حذف‌شده است.

  • برای رفع این کد خطا باید تنظیم برنامه را بار دیگر انجام دهید.

ارور E41

ارور E41 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای این است که در تشخیص دادن خطای برد دستگاه خطای اپیروم بروز پیداکرده و از حافظه دستگاه برنامه شستشو حذف‌شده است.

  • برای رفع این کد خطا باید تنظیم برنامه را بار دیگر انجام دهید.

ارور E60

ارور E60 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای وجود مشکل در موتور و مدار برد دستگاه می‌باشد

  • برای رفع این کد خطا باید سیم‌کشی‌ها و اتصالات مربوطه را بررسی کرده و سپس موتور و برد را نیز چک کنید و در صورت نیاز آن‌ها را عوض کنید.

ارور E70

E70 ارور لباسشویی پاکشوما به معنای کار نکردن دکمه‌های پنل و قطع شدن آن با برد دستگاه می‌باشد.

  • برای رفع این کد خطا باید سیم‌ها و قطعی‌ها را بررسی کنید و مشکل را برطرف کنید.

ارور E80

ارور E80 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای خراب شدن برد می‌باشد.

ارور E80

ارور E80 در ماشین لباسشویی پاکشوما به معنای خراب شدن برد می‌باشد.

ارور CL

E80 ارور لباسشویی پاکشوما به معنای فعال شدن قفل کودک لباسشویی می‌باشد.

بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی در پین ورک

سعی کردیم در مقاله فوق نکات مربوط به کد خطا و ارور لباسشویی پاکشوما و دلایل بروز آن و همچنین راه‌های تعمیر را برای شما عزیزان بیان کنیم. در صورت نداشتن اطلاعات و علم کافی برای رفع کد خطای ماشین لباسشویی پاکشوما خود و تعمیر آن اکیداً به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم از تعمیر و یا هرگونه دست‌کاری در قطعات دستگاه خود پرهیز کنید. چراکه می‌تواند باعث وارد شدن آسیب‌های جدی به دستگاه شما شود.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما می‌باشد که از به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین و ماهرترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات لباسشویی برخوردار می‌باشد. پین ورک با راه‌اندازی بخش تعمیر لباسشویی در محل موردنظر شما امکان تجربه تعمیر با اطمینان خاطر را برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای تماس حاصل کردن با پین ورک و شنیدن راهکارها و پیشنهادات مشاوران و تعمیرکاران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.