این امکان وجود دارد که ماشین لباسشویی سامسونگ شما در صورت مواجه‌شدن با مشکل، کد های خطای و ارور بر روی صفحه‌نمایش ظاهر شود و کاربر را از وجود مشکل و خرابی باخبر کند. اگر در تعمیر و تعویض قطعات و یا رفع ارور لباسشویی سامسونگ هیچ دانش و تخصصی ندارد پیشنهاد می‌شود که برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر دستگاه از یک تکنسین ماهر در این زمینه کمک بگیرید. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ و سایر برندها مانند؛ الجی، اسنوا، پاکشوما و… با کادری از ماهرترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران و کارشناسان آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطا و ارور ماشین لباسشویی سامسونگ

ما در ادامه این مطلب به بررسی کد های خطای ماشین لباسشویی سامسونگ می‌پردازیم و علت بروز ارور لباسشویی سامسونگ را به‌صورت مختصر برای شما توضیح می‌دهیم.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . ارور HE1 یا HE2

این کد خطا هنگامی‌که گرم‌کن ماشین لباسشویی دچار مشکل شود و نتواند وظیفه خو را به‌درستی انجام دهد بر روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شود. عوامل زیادی سبب ازکارافتادن هیتر در دستگاه می‌شود که مهم‌ترین آن ایجاد اتصال کوتاه در این قطعه می‌باشد.

  • برای رفع ارور HE1 یا HE2 لباسشویی سامسونگ حتماً مقدار آب‌ گرمکن، سنسور ترموستور و اتصالات دستگاه به‌طور دقیق بررسی کنید و در صورت نیاز از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا لباسشویی شمارا به‌طور کامل عیب‌یابی کند.
  • اگر مشکل گرم نشدن آب ماشین لباسشویی شما حل نشد، برای بررسی بیشتر این موضوع پیشنهاد می شود مطلب دلایل و عیب یابی گرم نکردن آب داخل ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۲ . ارور ۴C یا ۴E

هنگامی‌که ماشین لباسشویی در ورود آب به داخل دستگاه دچار مشکل شده باشد و نتواند آب موردنیاز خود را تأمین کند این کد خطا بر روی صفحه نمایش نمایان می‌شود.

  • ازاین‌رو می‌توان گفت مهم‌ترین دلیلی که موجب نمایش ارور ۴C یا ۴E می‌شود، گرفتگی و یا خرابی لوله ورودی آب می‌باشد. بهتر است برای برطرف کردن این مشکل از یک فرد متخصص کمک بگیرید.
  • شما عزیزان برای بررسی و عیب یابی بیشتر این مشکل، توصیه می شود مقاله عدم آبگیری ماشین لباسشویی را مطالعه نمایید.

۳ . ارور E2

اگر ماشین لباسشویی سامسونگ شما این ارور را بر روی صفحه‌نمایش خود نشان می‌دهد، به این معنی است که دستگاه در تخلیه آب با مشکل مواجه شده است و نمی‌تواند آب باقیمانده در داخل دیگ را از طریق لوله تخلیه خالی کند.

  • برای رفع این مشکل ابتدا پمپ تخلیه را بررسی کنید و در صورت سالم بودن آن به چک کردن لوله تخلیه بپردازید تا دچار گرفتگی و انسداد نشده باشد. این نکته را در نظر بگیرید که لباسشویی ساختار بسیار پیچیده‌ای دارد و تعمیر و تعویض قطعات آن به یک تخصصی نیاز دارد. ازاین‌رو سعی کنید برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.
  • تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ خود را می‌توانید با اطمینان کامل به تکنسین‌های پین ورک بسپارید تا مشکل دستگاه به‌طور کامل برطرف شود. برای دریافت خدمات با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۴ . ارور DE

نمایش این ارور، این اخطار را می‌دهد که دستگاه شما در قسمت باز و بسته شدن درب مشکل دارد و سوکت قفل آن به‌درستی وصل نمی‌شود.

  • برای حل این خرابی باید قفل درب و تمامی قسمت‌های درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا از درست کار کردن آن‌ها اطمینان حاصل پیدا کنید.

۵ . کد خطا CE

بروز این ارور لباسشویی سامسونگ نشان‌دهنده، مناسب نبودن دمای آب در دستگاه می‌باشد. زمانی که دمای آب بسیار بالا رود و از درجه بیشتر شود بی‌شک این ارور را بر روی صفحه‌نمایش ماشین لباسشویی خود مشاهده خواهید کرد.

  • این مشکل می‌تواند در عملکرد کلی دستگاه خلل ایجاد کند و سبب شود که عمل تخلیه داخل دیگ نیز انجام نشود. بنابراین برای رفع این مشکل از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

۶ .  ارور FE

بیشتر مدل‌های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ این ویژگی رادارند که بعد از شستن لباس‌ها بلافاصله آن را خشک می‌کنند و تا مقداری آب لباس‌های خیس را می‌گیرند. هنگامی‌که دستگاه نتواند این کار را به‌درستی انجام دهد و فن خشک‌کن با مشکلی مواجه شده باشد و از کار بیفتد، ارور FE ظاهر می‌شود.

  • در این حالت فن خشک کن دچار ایراد شده است و برای تعویض فن بهتر است از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

۷ . ارور SUD

نمایان شدن این کد خطا بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی سامسونگ بدین معنا می‌باشد که داخل دستگاه کف بیش‌ازاندازه ایجادشده است و ممکن است به ماشین لباسشویی و حتی به لباس‌های کثیف آسیب وارد کند.

  • برای رفع این مشکل بهتر است ابتدا فیلترها و شلنگ‌ها را موردبررسی قرار دهید و در صورت برطرف نشدن این کد خطای ماشین لباسشویی سامسونگ از یک تعمیرکار مجرب کمک بگیرید.

۸ . ارور UC

هنگامی‌که در قسمت منبع تغذیه دستگاه مقداری نوسان مشاهده شود این کد خطای ماشین لباسشویی سامسونگ بلافاصله بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود تا کاربر را از وجود مشکل مطلع کند.

  • جهت رفع این مشکل دستگاه را خاموش روشن کنید و یک برنامه جدید دیگر را وارد کنید تا ارور از روی صفحه محو شود.

۱۰ . ارور UE, UB

یکی از رایج‌ترین کدهای خطای ماشین لباسشویی سامسونگ که بیشتر مصرف‌کنندگان با آن روبرو می‌شوند کد خطای UE,UB می‌باشد که به علت بار زیاد و نامتعادل دستگاه ظاهر می‌شود.

  • برای رفع این مشکل بهتر است تعداد لباس‌های کثیف داخل ماشین لباسشویی را کم کنید تا این کد خطای ماشین لباسشویی سامسونگ از بین برود. همچنین از تراز بودن دستگاه اطمینان حاصل پیدا کنید.

۱۱ . ارورHE3

ظاهر شدن این کد خطای ماشین لباسشویی سامسونگ بر روی نمایشگر دستگاه به دلیل گرم بودن بیش‌ازحد لباسشویی سامسونگ می‌باشد.

  • برای رفع این مشکل فن دستگاه را بررسی کنید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل پیدا کنید زیرا فن ماشین لباسشویی به خنک شدن و خشک‌کردن لباس‌ها کمک بسیاری می‌کند و خرابی این قطعه می‌تواند در بسیاری از کارها خلل ایجاد کند.

۱۲ . ارور SE یا ۵E

زمانی که دستگاه در تخلیه کردن آب دچار مشکل باشد شما این ارور یا کد خطای ماشین لباسشویی سامسونگ را مشاهده خواهید کرد. درصورتی‌که دستگاه نتواند آب را به‌طور کامل از ماشین لباسشویی خارج کند این کد خطای ماشین لباسشویی سامسونگ ظاهر می‌شود. این امکان وجود دارد که در لوله خروجی جسم خارجی گیرکرده باشد و همین امر سبب شود که آب به‌طور کامل از دستگاه تخلیه نشود.

  • برای برطرف کردن این مشکل پیشنهاد می‌شود که از یک فرد مجرب و ماهر در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی کمک بگیرید تا دستگاه شما را به‌طور دقیق عیب‌یابی کنند و آن را مثل روز اول سالم به شما تحویل دهند.

با پین ورک از بهترین خدمات بهره‌مند شوید.

همان‌طور که مطالعه کردید در این مطلب تمامی کد های خطای ماشین لباسشویی سامسونگ به‌طور کامل برای شما توضیح داده شده است تا شما با آشنایی و دانستن علت بروز این ارورها بتوانید ایراد دستگاه خود را به‌راحتی برطرف کنید. این نکته را در نظر بگیرید که لباسشویی یکی از مهم‌ترین وسایل موجود در آشپزخانه می‌باشد و اگر تعمیر و تعویض قطعات آن را یک فرد نابلد و غیرحرفه‌ای انجام دهد ممکن است آسیب جبران‌ناپذیری به ماشین لباسشویی شما وارد کند. ازاین‌رو سعی کنید از یک فرد متخصص درزمینهٔ تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ و رفع ارور لباسشویی سامسونگ خود کمک بگیرید.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی با داشتن حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران بهترین گزینه برای تعمیر و برطرف کردن مشکل دستگاه شما می‌باشد. اگر ماشین لباسشویی شما با این ارورها مواجه شده است و به تعمیر نیاز دارد بدون هیچ شکی تعمیر دستگاه خود را به ما بسپارید. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.