دیدن کد های خطای و ارور ماکروفر زیمنس نشان‌دهندهٔ ایرادهایی در دستگاه شما می‌باشد که منشأ آن‌ها می‌تواند داخلی یا خارجی باشد. سنسورهای تعبیه‌شده در ماکروفر با شناسایی و تشخیص ایرادهای به وجود آمده در دستگاه، ارور یا کد های خطا ماکروفر زیمنس را در صفحه نمایشگر شما نمایان می‌کنند. زمانی که این کد های خطا را دیدید، بدیهی است که با رفع هرچه زودتر آن‌ها می‌توانید از ضررها وارده بیشتر به ماکروفر خود پیشگیری کنید. مطالب مقاله زیر شما را در رفع کد های خطای ماکروفر زیمنس کمک خواهند کرد. در صورت خواندن مطالب زیر اگر به یک متخصص نیاز پیدا کردید، پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر زیمنس در خدمت‌رسانی به شما عزیزان در محل موردنظر آماده می‌باشد. در صورت تمایل برقرار کردن ارتباط با متخصصین و تعمیرکاران تیم مجرب پین ورک می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

کد های خطای و ارور ماکروفر زیمنس

۱ . کد خطای E723

دلیل ظاهر شدن کد خطای E723 در ماکروفر زیمنس درست بسته نشدن درب می‌باشد.

تعمیر ماکروفر زیمنس در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع کردن ارور E723 در ماکروفر زیمنس دکمه ۳ را در دستگاه بزنید و آن را مجدداً ببندید.

۲ . کد خطای Er11

دلیل ظاهر شدن کد خطای Er11 در ماکروفر زیمنس بسته شدن دکمه و یا دکمه‌ها می‌باشد. به صورتی که دکمه‌هایی که در پنل است کثیف شده و یا مکانیسم بسته شده است.

  • ابتدا با فشار دادن همه دکمه‌ها، آن‌ها را با کمک یک پارچه‌ای که خشک است پاک کنید. سپس درب را باز کنید و مجدداً ببندید. درصورتی‌که مشکل شما حل نشد از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

۳ . کد خطای H95

دلیل ظاهر شدن کد خطای H95 ارور ماکروفر زیمنس این است که دستگاه بعد اینکه شروع به کار می‌کند خاموش می‌شود.

  • برای رفع کردن ارور H95 در ماکروفر زیمنس درب دستگاه را باز و سپس به‌صورت صحیح ببندید. درصورتی‌که مشکل شما حل نشد از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید. برای بررسی بیشتر مطلب خاموش شدن ماکروفر را مطالعه فرمایید.

۴ . کد خطای Er1

دلیل ظاهر شدن کد خطای Er1 در ماکروفر زیمنس خراب شدن سنسور درجه حرارت می‌باشد. دمای دستگاه اگر نامتعادل باشد نیز می‌تواند باعث بروز این کد خطا شود.

  •  درجه حرارت را باید عوض کنید.

۵ . کد خطای Er4

دلیل ظاهر شدن کد خطای Er4 ارور ماکروفر زیمنس بیش‌ازحد گرم شدن ماکروفر می‌باشد. توجه داشته باشید که در این حالت ممکن است درون دستگاه شما آتش‌سوزی صورت بگیرد.

  •  با قطع کردن پریز برق به دستگاه اجازه سرد شدن بدهید. توجه داشته باشید که تا دستگاه سرد نشده درب نباید باز شود. برای بررسی بیشتر مطلب داغ شدن بدنه ماکروفر را بخوانید.

۶ . کد خطای Er18

دلیل ظاهر شدن کد خطای Er18 در مایکروفر زیمنس بروز پیدا کردن نقص فنی در خود دستگاه می‌باشد.

  • برای رفع کردن ارور Er18 در ماکروفر زیمنس با یک تعمیرکار شما باید تماس بگیرید.

۷ . کد خطای E305

دلیل ظاهر شدن کد خطای E305 ارور مایکروفر زیمنس بروز پیدا کردن نقص فنی در خود دستگاه می‌باشد.

  • برای رفع کردن ارور Er18 در ماکروفر زیمنس با یک تعمیرکار شما باید تماس بگیرید.

۸ . کد خطای E12

دلیل ظاهر شدن کد خطای E12 ارور ماکروفر زیمنس زیاد شدن زمان تنظیم‌شده پختن غذا در دستگاه می‌باشد.

  •  زمان تنظیم‌کننده پختن غذا و یا قدرت ماکروفر را کمتر کنید.

۹ . کد خطای E14

لیل ظاهر شدن کد خطای E14 ارور ماکروفر زیمنس وجود مشکل در صفحه نمایش می‌باشد. ممکن است منبع تغذیه ایراد داشته باشد.

  • برای رفع کردن ارور E14 در ماکروفر زیمنس باید ولتاژ منبع تغذیه را به‌وسیله ولت‌سنج اندازه بگیرید. پیشنهاد ما این است که حتماً این اندازه‌گیری را به یک متخصص بسپارید.

تعمیر ماکروفر زیمنس خود را به متخصصین پین ورک بسپارید

در مقاله‌ای که خواندید شما را با راهکار‌های رفع کردن کد های خطا یا ارور ماکروفر زیمنس شناساندیم. توصیه ما به شما عزیزان این است که اگر علم کافی و تجهیزات مناسب برای تعمیر و رفع کد های خطای ماکروفر زیمنس خود ندارید، هرگز دستگاه خود باز نکرده و به قطعات مربوطه آن دست نزنید. زیرا در بیشتر مواقع ممکن است آسیب‌ها و خسارات جدی به آن وارد شود که لازم شود هزینه‌های بیشتری برای تعمیر آن پرداخت کنید.

پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات ماکروفر زیمنس است که از به‌روزترین لوازم و ماهرترین افراد متخصص و تعمیرکار در حوزه تعمیرات ماکروفر زیمنس دارا می‌باشد. جهت برقرار کردن ارتباط با پین ورک و گوش دادن راهکارهای مشاوران ما با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ در تماس باشید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.