فرش‌ها یکی از عناصر زینتی و مهم هر خانه‌ای می‌باشند که تاثیر زیادی در زیبایی و دکوراسیون منزل دارند؛ اما این عنصر مهم معمولاً با گذشت زمان ممکن است به دلیل آلودگی هوا، ریختن مواد غذایی و همچنین ریختن موادی مثل رنگ و مواد شیمیایی که سبب لکه‌دار شدن فرش می‌شود، دیگر جذابیت گذشته خود را نداشته باشند. در این صورت شما برای بازگرداندن زیبایی فرش خانه خود باید آن را بشویید؛ اما چطور؟

حتماً می‌دانید که بهترین روش برای این کار، انتخاب یک شرکت قالیشویی حرفه‌ای و معتبر است. آیا درمورد سلامت فرش خود و کیفیت شستشوی آن نگران هستید؟ قیمت شستشوی فرش‌های خود را نمی‌دانید؟ پس تا انتهای متن با ما همراه باشید، ما شما را برای انتخاب بهترین شرکت قالیشویی به‌طور کامل راهنمایی خواهیم کرد.

ویژگی‌های یک شرکت قالیشویی معتبر و حرفه‌ای

همیشه در دسترس

ازآنجایی ممکن است در مواقعی به شستشوی فوری فرش‌های منزل خود نیاز داشته باشید، باید به دنبال شرکتی باشید که به‌راحتی در دسترس بوده و در اسرع وقت برای شستشوی فرش‌های شما اقدام کند.

کیفیت کار بالا

شاید مهم‌ترین خواسته‌ای که افراد از شرکت قالیشویی دارند این است که شستشوی آن‌ها کیفیت لازم را داشته باشد. کیفیت شستشو در بسیاری از قالیشویی‌های نامعتبر ممکن است باب میل شما نباشد و یا حتی امکان دارد فرش شما در حین شستشو با دستگاه قالیشویی شرکت، دچار پارگی و آسیب شود. بنابراین بهتر است درباره انتخاب شرکت قالیشویی؛ دقت به خرج دهید تا فرش شما اعم از فرش دستی گران قیمت و یا حتی فرش ماشینی معمولی اما ارزشمند، به صورت کاملاً تمیز شسته شده و هیچگونه صدمه‌ای به آن وارد نشود.

میزان رضایت مشتریان

میزان رضایت مشتریان از یک شرکت قالیشویی می‌تواند یکی از مؤلفه‌های نشان دهنده کیفیت آن شرکت باشد. برای این کار می‌توانید از دوستان و آشنایان پرس و جو کنید و یا به آدرس سایت آن شرکت مراجعه کرده و نظرات مشتریان را در مورد آن بررسی نمایید.

خدمات ارزان و به صرفه

مطمئناً قیمت ارزان در کنار کیفیت مناسب خدمات خواسته هر فردی است. هزینه شستشوی انواع فرش و موکت‌ها اعم از دستبافت و ماشینی با یکدیگر متفاوت‌ هستند، پس بهتر است هزینه‌ قالیشویی شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید، البته با توجه به کیفیت.! حتما می‌گویید اصلا وقت یا حوصله تلفن به دست گرفتن و استعلام قیمت خدمات قالیشویی را ندارید و یا شناخت کافی نسبت به شرکت‌ها هم ندارید. اما راه حل چیست؟!

نگران نباشید، پین‌ورک (pinwork) این مشکل را برای ما حل کرده است. اگر نیاز به قالیشویی، فرش‌شویی و رفوگری و ترمیم فرش دارید، می‌توانید با ثبت سفارش خود در بخش خدمات قالیشویی آنلاین پین ورک از کادر حرفه‌ای قالیشویی این شرکت بهره‌مند شوید. متخصصینی که از سوی پین‌ورک معرفی ب شما می‌شوند با استفاده از بهترین مواد شوینده و با آگاهی کامل از جنس انواع فرش به شما کمک می‌کنند.

عمل به تعهدات

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم یک شرکت قالیشویی عمل به تعهدات آن می‌باشد که در زمان تعیین شده فرش‌های شما را در وضعیتی مناسب تحویل ‌دهد.

نحوه شستشو و مواد شوینده

نحوه شستشوی فرش شما بسیار مهم است که چگونه انجام ‌شود و البته مهم‌تر از آن مواد شوینده مورد استفاده برای قالیشویی است که با توجه به دستبافت یا ماشینی بودن آن باید متفاوت ‌باشد.

ضمانت تحویل سالم فرش 

بارها دیده شده که بسیاری از افرادی که شستشوی فرش خود را به دست قالیشویی‌های نامعتبر میسپارند، از آسیب‌هایی که برای فرش آن‌ها ایجاد شده است، گله دارند و متأسفانه آن شرکت نیز هیچ مسئولیتی در قبال این مسئله قبول نمی‌کند.! بنابراین دقت داشته باشید که فرش خانه خود را به دست چه شرکتی بسپارید که تحویل سالم فرش شما را در فاکتور خدمات، تضمین ‌کند.

پشتیبانی قوی

پاسخگویی و پشتیبانی فعال یک شرکت قالیشویی، نشان دهنده اعتبار آن‌ها است. شرکت قالیشویی با پشتیبانی قوی مشتریان، این اطمینان را به شما میدهد که سفارشات خود را بدون هیچ مشکلی دریافت خواهید کرد و حتی در صورت به وجود آمدن مشکل و یا عدم رضایت می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا مشکل شما مرتفع شود. شرکت پین‌­ورک در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته به طوری‌که نظرات رضایت مشتریان پین‌ورک از پشتیبانی خدمات این شرکت، گویای این مطلب می‌باشد.

بهترین شرکت قالیشویی در تهران

اگر می‌خواهید بهترین نیروهای متخصص قالیشویی را در تهران پیدا کنید. ما به شما استفاده از خدمات قالیشویی شرکت پین‌ورک را پیشنهاد می‌کنیم.
پین ورک کلیه سفارشات قالیشویی را در تمامی مناطق تهران می‌پذیرد. این شرکت تضمین می‌کند که شستشوی انواع فرش‌های دستبافت و ماشینی را بدون آسیب، چروک و شکستگی انجام داده و خدمات خود را با استفاده از بهترین دستگاه‌های قالیشویی مدرن و آبگیرهای مخصوص، انجام و به مشتریان تحویل می‌دهد.
همچنین درصورتی که راه پله‌های داخلی خانه فرش شده باشد با توجه به خواست مشتری کار خشکشویی فرش یا خشکشویی موکت توسط متخصصین پین ورک در محل انجام می‌شود.

چرا سفارش قالیشویی از پین‌ورک

  1. متخصصین قابل اعتماد
  2. متخصصین آموزش دیده
  3. پشتیبانی و پیگیری دائمی
  4. قیمت شفاف و سهولت در سفارش

قیمت‌گذاری خدمات قالیشویی پین‌ورک

  • اعلام دقیق قیمت قالیشویی از طرف نیروی قالیشویی پین ورک تعیین می‌شود و تمامی قیمت‌ها بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویی تهران است.
  • ماشینی و دستباف بودن فرش، زیاد بودن تعداد گره‌های فرش و داشتن شانه بالا علاوه بر بالا بردن کیفیت فرش، کار شستشوی فرش و لکه‌بری فرش را سخت‌تر می‌کند که بر قیمت قالیشویی تاثیرگذار است.
  • تعمیرات و رفوگری قالی هم بر تخمین قیمت قالیشویی اثرگذار است. تعمیراتی شامل سوختگی، پوسیدگی، پارگی، ترمیم ریشه‌ها و سر ریشه دوزی فرش توسط پین‌ورک انجام می‌شود.
  • درصورتی که راه پله‌های داخلی خانه فرش شده باشد با توجه به خواست مشتری کار خشکشویی فرش یا خشکشویی موکت در محل انجام می‌شود.

شرکت پین‌ورک علاوه بر ارائه کلیه خدمات قالیشویی، خدمات دیگری چون مبل شویی و خشکشویی نیز ارائه می‌کند. برای سفارش قالیشویی آنلاین کافیست به صورت رایگان اپلیکیشن پین‌ورک را نصب و سفارش خود را ثبت کنید. اگر کار با اپلیکیشن برای شما دشوار است، می‌توانید از طریق تماس با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ – ۰۲۱ با پین‌ورک برای ثبت سفارش خود اقدام کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش و.محمدی

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.