شستشوی فرش یکی از موضوعاتی که بسیاری از مردم را درگیر خود کرده است زیرا قالیشویی و شستشوی فرش دستباف و ماشینی به‌دقت و مهارت خاصی نیاز دارد و یک فرد عادی به دلیل وجود گردوغبار بیش‌ازحد نمیتواند فرش دستباف یا ماشینی خود را تمیز کند. از سویی دیگر این امکان وجود دارد که قیمت قالیشویی و شستشوی فرش ذهن بسیاری از کاربران را مشغول کند به همین جهت کارشناسان پین ورک در این مطلب تمامی قیمت‌ قالیشویی و شستشوی فرش دستباف و ماشینی را در اختیار شما قرار داده‌اند تا بسیاری از مشکلات شما در این زمینه برطرف شود. اگر بعد از مدتی حس کردید که فرش شما نیز به یک شستشوی حرفه‌ای و دقیق فرش نیاز دارد میتوانید این کار را با خیالی آسوده به تکنسین‌ها و افراد متخصص پین ورک بسپارید. برای دریافت خدمات بیشتر میتوانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

قیمت قالیشویی و شستشوی فرش دستباف و ماشینی

جدول تعرفه و قیمت قالیشویی و شستشوی فرش

قالیشویی و موکت شویی

بهترین متخصص با کمترین قیمت

خدماتقیمت شستشو ( هزار تومان)
شستشوی موکتمتری ۷ هزارتومان
شستشوی روفرشی ۶ متری۵۰/۰۰۰
شستشوی فرش ماشینیمتری ۱۲/۰۰۰
شستشوی فرش دستباف نفیساز ۶۵/۰۰۰ به بالا
شستشوی فرش دستباف عادیمتری ۳۰/۰۰۰ تا ۶۰/۰۰۰
شستشوی روفرشی ۱۲ متری۱۱۰/۰۰۰

۱ . قیمت شستشویی موکت

باوجوداینکه امروزه بیشتر خانه‌ها سرامیک و پارکت هستند اما همچنان بعضی از کاربران در خانه‌هایشان از موکت استفاده می‌کنند و برای شستشوی آن به دنبال یک فرد کاربلد در این زمینه هستند. همان‌طور که میدانید هزینه شستشوی موکت متری حساب می‌شود و قیمت شستن هر متر از آن هفت هزار تومان می‌باشد. (متری ۷ هزار تومان)

۲ . قیمت شستشوی روفرشی ۶ متری

هزینه شستشوی روفرشی ۶ متری به‌غیراز هزینه حمل‌ونقل و ایاب ذهاب به‌طور میانگین حدود پنجاه‌هزار تومان می‌باشد. (۵۰ هزار تومان)

۳ . هزینه شستشوی فرش ماشینی

همان‌طور که میدانید فرش‌ها در دو نوع ماشینی و دستباف در بازار موجود هستند که هزینه شستشویی هرکدام باهم فرق دارد. ما در این قسمت به بررسی قیمت شستشوی فرش ماشینی پرداخته‌ایم تا بسیاری از مشکلات شما عزیزان را برطرف کنیم. هزینه شستشوی فرش ماشینی توسط افراد شرکت پین ورک متری حساب می‌شود و قیمت شستشوی هر متر آن حدوداً دوازده هزار تومان می‌باشد. (متری ۱۲ هزار تومان)

۴ . قیمت شستشوی فرش دستباف نفیس

اگر شما فرش دستباف نفیس دارد این نکته را باید بدانید که شستشوی این فرش نسبت به فرش‌های ماشینی و فرش‌های دستباف عادی بسیار حساس‌تر می‌باشد و شستشوی آن به ‌دقت و مهارت خاصی نیاز دارد. هزینه شستشوی فرش دستباف نفیس از متری شست و پنج هزار تومان می‌باشد و حتی امکان دارد که این قیمت بیشتر شود. (متری ۶۵ هزار تومان به بالا)

۵ . قیمت شستشوی فرش دستباف عادی

هزینه شستشوی فرش دستباف عادی نسبت فرش‌های دستباف نفیس کمتر می‌باشد و قیمت شستشوی آن به‌غیراز هزینه حمل‌ونقل و ایاب و ذهاب از متری سی هزار تومان تا شست و پنج هزار تومان می‌باشد. (متری ۳۰ هزار تومان تا ۶۵ هزار تومان)

۶ . هزینه شستشوی روفرشی ۱۲ متری

یکی از موضوعاتی که در زمینه قیمت قالیشویی و شستشوی فرش مطرح میباشد، هزینه و قیمت شستشوی روفرشی ۱۲ متری به‌غیراز هزینه حمل‌ونقل و ایاب ذهاب به‌طور میانگین حدود صد و ده هزار تومان می‌باشد. (۱۱۰ هزار تومان)

با پین ورک از بهترین خدمات بهره‌مند شوید

همانطور که میدانید فرش ها نیز مانند سایز وسایل دیگر کثیف میشود به نگهداری و نظافت نیاز دارد. از این رو تمام کاربران باید به این موضوع توجه کنند و بی توجه از کنار آن رد نشوند.

همان‌طور که در این مطلب مطالعه کردید فرش و یا موکت ممکن است باگذشت زمان دچار رسوب بیش‌ازحد و یا گرد غبار شود که از بین بردن و تمیز کردن آن به یک ظرافت و مهارت خاصی نیاز دارد و یک فرد عادی نمی‌تواند بدون هیچ تخصصی و ابزارهای پیشرفته برای شستن فرش خود اقدام کند زیرا این امکان وجود دارد که بی‌دقتی در انجام این کار باعث خراب شدن فرش شما شود. ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود بعد از مطالعه این مقاله و آگاهی از هزینه‌ها و قیمت قالیشویی و شستشوی فرش، این کار را به افراد ماهر و مجرب پین ورک بسپارید تا بامهارت و امکاناتی که دارند فرش شمارا به‌طور کامل تمیز کنند. پین ورک نمایندگی معتبر با در اختیار داشتن کارشناسان و افراد متخصص در این زمینه آماده ارائه خدمات حرفه‌ای به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان پین ورک می‌توانید وارد سایت پین ورک شوید و یا با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.