از کار افتادن آبگرمکن و سرد شدن آب منزل مخصوصاً در هوای سرد، از بدترین خرابی‌های دستگاه‌های منزل است. آبگرمکن های معمولی، ازنظر عملکرد نسبتاً ساده و غیر پیچیده هستند؛ بنابراین فقط چند قسمت از آن‌ها است که ممکن است معیوب شوند و از کار بیفتند که به راحتی توسط یک تعمیرکار مجرب قابل تعمیر هستند. در ادامه برای جلب رضایت شما عزیزان متخصصین تعمیر ابگرمکن پین ورک نرخ و هزینه تعمیرات آبگرمکن را ذکر کرده اند تا با خیالی آسوده از خدمات تعمیر آبگرمکن پین ورک استفاده نمایید.

مشکلات آبگرمکن ممکن است به سادگی چراغ معیوب، قطع کننده مدار و یا ترموستات معیوب باشد که معمولاً در این موارد، هزینه تعمیرات آبگرمکن مقرون به صرفه است. پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات آبگرمکن با گرد هم آوردن گروهی متخصص و تکنسین‌های باتجربه، آماده خدمت رسانی به شماست. جهت ثبت سفارش تعمیر آبگرمکن، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

تعمیر آبگرمکن در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

تعرفه ها و هزینه تعمیرات آبگرمکن

جدول شرح خدمات مربوط به تعمیر آبگرمن توسط نیروهای پین ورک

شرح خدماتتعرفه خدمات ( هزار تومان)
هواگیری۳۰/۰۰۰ الی ۸۰/۰۰۰
تعمیر دیافراگم۲۰/۰۰۰ الی ۷۰/۰۰۰
تعمیر ترموستات۶۵/۰۰۰ الی ۱۰۰/۰۰۰
تعمیر شمعک۴۰/۰۰۰ الی ۹۰/۰۰۰
نصب آبگرمن۱۲۰/۰۰۰ الی ۱۷۰/۰۰۰
تعمیر ترموکوبل۶۰/۰۰۰ الی ۱۱۰/۰۰۰
تعویض پمپ آب۶۰/۰۰۰ الی ۱۱۰/۰۰۰
سرویس کامل۲۰۰/۰۰۰ الی ۲۵۰/۰۰۰
اسیدشویی۱۷۰/۰۰۰ الی ۲۲۰/۰۰۰

دلیل اهمیت هزینه آبگرمکن چیست؟

آبگرمکن مهم‌ترین سیستم گرمایشی آب خانه و ساختمان‌ها و صنعت است. استفاده از آبگرمکن در خانه‌ها، معمولاً به جهت گرم کردن آب جهت شستشو و حمام است اما در استفاده‌های صنعتی جهت گرم کردن آب تولیدی‌ها به کار گرفته می‌شود. هزینه تعمیرات آبگرمکن، به عوامل مختلفی مانند نوع آبگرمکن و ایراد آن و قطعات لازم بستگی دارد.

تأثیر انواع آبگرمکن در هزینه تعمیرات آبگرمکن

دو نوع اصلی آبگرمکن وجود دارد که شامل آبگرمکن گازی و برقی می‌شود. آبگرمکن گازی از طریق شعله گاز کار می‌کند درحالی که یک آبگرمکن برقی با استفاده از عناصر الکتریکی یا سیم پیچ کار می‌کند.

طول عمر و هزینه تعمیرات آبگرمکن های گازی و برقی مشابه هم است و تفاوت چندانی ندارند. هزینه نصب و تعویض آبگرمکن گازی بیشتر است اگرچه به مرور زمان به اندازه آبگرمکن برقی مصرف ندارد. نکاتی وجود دارد که لازم است هنگام هزینه تعمیرات آبگرمکن و یا تعویض آن در نظر بگیرید.

۱ . هزینه هواگیری آبگرمکن

هزینه نصب آبگرمکن حدود ۳۰ تا ۸۰ هزار تومن است که با توجه به هزینه متخصص ماهر حساب شده است.

۲ . قیمت تعویض شیر کنترل گاز

اگر چراغ خلبان و ترموکوپل شما در وضعیت خوبی قرار دارند، ممکن است به یک شیر کنترل گاز جدید نیاز داشته باشید. وقتی این قطعه خراب شد، تعویض آن معمولاً گزینه‌ای کارآمدتر و مقرون به صرفه ‌تر از تعمیر است. شیر کنترل وظیفه آزاد کردن گاز و خاموش کردن آن هنگام خاموش شدن چراغ خلبان را بر عهده دارد. سوپاپ بد می‌تواند کل واحد شمارا ناامن کند. اگر چراغ مشعل یا خلبان شما روشن یا روشن نماند و بعد از رد شدن مشکلات مربوط به ترموکوپل و چراغ خلبان، این مشکل را تشخیص می‌دهد.

۳ . هزینه تعمیر دیافراگم آبگرمکن

هزینه تعمیر دیافراگم آبگرمکن حدود ۲۰ تا ۷۰ هزار تومن است که با توجه به قطعات تعمیری و هزینه متخصص ماهر حساب شده است.

۴ . هزینه تعمیر ترموستات گاز جدید

ترموستات بخشی از قسمت سوپاپ است و بنابراین، رفع مشکلات مربوط به آن شامل تعویض یا تعمیر کل سوپاپ می‌شود. یکی از علائم رایج خرابی ترموستات، مشعلی است که قادر به احتراق نیست. قطعه ترموستات به طور متوسط ۶۵ تا ۱۰۰ هزار تومن هزینه دارد.

۵ . هزینه تعمیرات شمعک آبگرمکن

هزینه تعمیرات شمعک آبگرمکن حدود ۴۰ تا ۹۰ هزار تومن است که با توجه به هزینه متخصصین حساب شده است.

۶ . هزینه نصب آبگرمکن

هزینه نصب آبگرمکن حدود ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومن است.

۷ . هزینه تعمیرات آبگرمکن با تعویض ترموکوپل

ترموکوپل وظیفه دارد که تشخیص دهد چراغ خلبان روشن شده یا خیر و شیر گاز را برای ادامه تأمین گاز کنترل می‌کند. وقتی این قطعه خراب شود، نمی‌تواند به طور دقیق وجود شعله را تشخیص دهد و باعث آزاد شدن گاز می‌شود. درنتیجه شما قادر به روشن کردن مجدد چراغ یا حتی مشعل نخواهید بود. هنگامی که ترموکوپل آبگرمکن شما کار نمی‌کند، تعویض آن تنها راه تعمیر آبگرمکن است. هزینه تعمیر ترموکوپل حدود ۶۰ تا ۱۱۰ هزار تومن است.

حتماً قبل از کار با دستگاه، اتصال گاز را قطع کرده و فرصت دهید که آب خنک شود.

دیگر هزینه‌های مربوط به آبگرمکن به شرح زیر است:

  • هزینه تعویض پمپ آبگرمکن حدود ۶۰ تا ۱۱۰ هزار تومن؛
  • هزینه سرویس کامل آبگرمکن حدود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومن؛
  • هزینه اسید شویی آبگرمکن حدود ۱۷۰ تا ۲۲۰ هزار تومن؛

هزینه تعمیرات آبگرمکن گازی

آبگرمکن های مدل گازی دارای مسائلی هستند که مربوط به منبع گازی آن ها است. سه مشکل شایع این آبگرمکن ها، مربوط به چراغ خلبان، ترموکوپل و شیر کنترل گاز است. جهت پی بردن به ریشه مشکل شما، یک متخصص باید هر یک از عوامل را بررسی کند. برخی از این تعمیرات را می‌توان بدون نیاز به یک متخصص انجام داد، اما این تعمیرات تنها در صورت رعایت دستورالعمل‌ها و ایمن سازی خط گازی امکان پذیر است. قبل از اینکه چراغ خلبان را دوباره روشن کنید یا خودتان تعمیرات را انجام دهید، اطمینان حاصل کنید که منبع گاز مشکلی ندارد و بوی گاز نمیاید و در اطراف وجود ندارد. اگر بوی گاز زیاد است، سریعاً با یک متخصص تماس بگیرید و در اسرع وقت این مشکل آبگرمکن را برطرف کنید تا از آسیب‌های جانبی پیشگیری کند. جهت ثبت سفارش تعمیر آبگرمکن، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

عیب یابی مشکلات آبگرمکن:

روشن نشدن آبگرمکن

گرم نشدن آب توسط آبگرمکن

خاموش شدن و روشن نشدن شمعک آبگرمکن

تعمیر آبگرمکن دیواری و زمینی توسط نیروهای پین ورک

خانه شما ممکن است به جای آبگرمکن مدل گازی یا الکتریکی معمولی، با بخاری آب گرم یا بویلر گرم شود. تعمیرات بویلر هزینه مربوط به خود را دارد و این موارد مشابه سیستم‌ های معمولی است. به احتمال زیاد، شما یک سیستم غیرمستقیم دارید که به دیگ بخار گاز یا برق این امکان را می‌دهد که آب خانه شما را نیز گرم کند. این مقاله توسط متخصصین پین ورک جهت اطلاع رسانی به شما در مورد هزینه تعمیرات آبگرمکن گرد آوری شده است. پین ورک با گرد هم آوردن گروهی متخصص و تکنسین‌های باتجربه، آماده خدمت رسانی به شماست. جهت ثبت سفارش تعمیر آبگرمکن، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.