کدهای خطا و ارور یخچال ویرپول که ممکن است گاهی شما آن را روی صفحه نمایشگر یخچال خود مشاهده کنید، معانی و مفاهیم گوناگونی دارند. زمانی که این کدهای خطا یا همان ارورها روی صفحه نمایش شما ظاهر شوند در اصل به‌واسطهٔ سنسورهایی که وجود دارند مشکل و یا ایرادی در یخچال شما تشخیص داده‌شده و لازم است که شما نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. در ادامه مقاله زیر می‌خواهیم به بررسی آن‌ها بپردازیم. اگر با مطالعه کردن تمام مطالب مقاله زیر هنوز هم نتوانستید مشکل را حل کنید و به یک تکنسین نیاز پیدا کردید، تیم مجرب و کاردان پین ورک در خدمت‌رسانی به شما عزیزان درزمینهٔ مشکل مذکور آماده می‌باشد.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای تشخیص کدهای خطای یخچال فریزر و ساید ویرپول خود از پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات انواع یخچال اعم از؛ بلومبرگ، گلسان، هایسنس و… کمک بگیرید و تعمیر کردن یخچال خود را به پین ورک مرکز تخصصی تعمیر یخچال ویرپول بسپارید. برای ارتباط برقرار کردن با تیم پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ شما عزیزان می‌توانید تماس حاصل نمایید.

تعمیر یخچال ویرپول در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

کد های خطا و ارور یخچال ویرپول

کد خطایمعنی و عیب یابی
۰۱کار نکردن مخزن آب دستگاه می‌باشد. در این حالت از ایراد نداشتن اتصال‌های مخزن و بخش دریچه آن اطمینان حاصل کنید. برای بررسی این موضوع، مطلب کار نکردن آبسردکن یخچال را مطالعه کنید.
۰۲این خطا به معنی وصل نشدن یا گیرکردن عایق هوا می‌باشد. از ایراد نداشتن و مناسب بودن اتصالات و عایق‌ها مطمئن شوید. اگر موارد مذکور مشکلی نداشتند مشکل می‌تواند از صفحه کنترل اصلی باشد.
۰۳این ارور به معنی کار نکردن فن تبخیرکننده یا کندانسور می‌باشد. قطعه مذکور را بررسی کنید. همچنین همه اتصالات را نیز چک کنید.
۰۴این خطا به معنی کار نکردن فن تبخیرکننده یا کندانسور یخچال فریزر شما می‌باشد. قطعه مذکور را بررسی کنید.
۰۵این کد به معنی قابل‌خواندن نبودن سنسورهای دمایی می‌باشد. از درست بودن اتصالات و سنسورها اطمینان حاصل کنید. اگر موارد مذکور مشکلی نداشتند مشکل می‌تواند از صفحه کنترل اصلی باشد.
۰۶این کد به معنی قابل‌خواندن نبودن سنسورهای دمایی یخچال می‌باشد. برای حل این مشکل سنسورهای دمایی یخچال را بررسی کنید. برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود مطلب نوسان دمای یخچال فریزر را مطالعه نمایید.
۰۷این کد ارور یخچال ویرپول به معنی کارنکردن گرم‌کن یخ زدایی یخچال می‌باشد. صفحه اصلی، سیم‌کش‌ها و خود قطعه مذکور را بررسی کنید.
۰۸این ارور به معنی خراب بودن صفحه کنترل اصلی می‌باشد. غالباً وقتی این مشکل بروز پیدا می‌کند که مهار نیروی Q3 در صفحه کنترل PCB دچار آسیبی شده باشد و به‌صورت مداوم عمل کردن عایق را در پی داشته باشد.
dاین کد به معنای متصل نشدن و یا گیرکردن عایق هوا می‌باشد. این عایق هوا امکان کشیده شدن هوای سرد فریزر را به یخچال فراهم می‌کند. از عملکرد درست این قسمت مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید از تعمیرکاران تیم پین ورک کمک بگیرید. برای ارتباط برقرار کردن با تیم پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ شما عزیزان می‌توانید تماس حاصل نمایید.
Cخراب بودن سنسور یخچال
CFاین کد به معنای ارور ارتباط برقرار کردن صفحه کاربر و صفحه کنترل اصلی می‌باشد. از درست بودن سیم‌کشی‌ها مطمئن شوید.
این کد به معنی از درجه ۱۱- بیشتر بودن دمای فریزر است. کمپرسور، فن کمپرسور و فن تبخیرکننده را بررسی کنید.
این ارور به معنی قطعی کامل برق به دما می‌باشد. با فشار دادن ریست هشدار می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.
dاین کد به معنی گیرکردن عایق هوا می‌باشد. برای حل این مشکل قسمت عایق هوا را از فریزر به یخچال با از برق کشیدن یخچال بررسی کنید. از شکسته نبودن آن نیز مطمئن شوید.
CFوجود ارور بین صفحه کنترل رابط با اصلی می‌باشد. اتصال‌ها، سیم‌کشی‌ها و در آخر صفحه کنترل اصلی را چک کنید.
این کد به معنی دمای زیاد می‌باشد. از خراب نبودن سیم‌کشی‌های برق مطمئن شوید. برای اینکه فریزر به دمای نرمال برسد، تا اینکه نمایشگر دمایی صفر شود صفحه کلید دمایی را بفشارید.
AL01غیرفعال بودن سنسور دمایی
AL02خراب بودن سنسور دمایی NTC
AL03سنسور دمایی فریزر شما شکسته
E0خراب بودن قطعات قسمت یخ‌ساز
E1سنسور یخچال شما مشکلی دارد.
E2سنسور فریزر شما مشکلی دارد.
E3دیفراست یخچال شما مشکلی دارد.
E4دیفراست یخچال شما مشکلی دارد.
E5سنسور دیفراست فریزر شما مشکلی دارد.
E6برد الکتریکی دستگاه شما مشکلی دارد.
E7سنسور محیطی یخچال شما مشکلی دارد.
E8سنسور دیفراست فریزر شما مشکلی دارد.
E9دمای فریزر افزایش پیداکرده است.
EEیخ‌ساز یخچال شما مشکلی دارد.

تعمیر یخچال فریزر خود را به پین ورک بسپارید

در مقاله بالا سعی کردیم تمامی نکات مربوط به ارور یخچال ویرپول و دلایل بروز آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. بهتر است اگر اطلاعات و دانش شما درزمینهٔ تعمیرات یخچال کافی نیست از تعمیر و بعضاً باز کردن قطعات اکیداً خودداری کنید چراکه می‌تواند باعث وارد شدن آسیبی جدی به دستگاه شما شود. هرچه سریع‌تر مشکلات مربوطه یخچال خود را حل کنید از آسیب رسیدن بیشتر به آن می‌توانید جلوگیری کنید. به‌هرحال اینکه یخچال در آشپزخانه‌های امروز وسیله‌ای حیاطی و بسیار مهم می‌باشد بر کسی پوشیده نیست.

پین ورک مرکز تخصصی تعمیرات یخچال می‌باشد که دارای به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین و ماهرترین متخصصین و تعمیرکاران در انواع تعمیرات یخچال است. پین ورک بخش تعمیر یخچال در محل را برای شما عزیزان آماده کرده است. با اطمینان خاطر و خیالی آسوده تعمیرات یخچال خود را در محل کار، منزل و … موردنظر خود انجام دهید. برای تماس با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.