هر خانمی آرزو می‌کند صبح‌ها بدون آرایش زیبا و سرحال به نظر برسد. این واضح است که ظاهر زیبا یکی از عامل‌های اصلی در ظاهر انسان است و رسیدن به ‌ظاهر زیبا بدون ابرو و مژه‌های مرتب غیرممکن است. در این مطلب از مجله پین‌ورک به موضوع لمینیت ابرو و مژه می‌پردازیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

لمینیت ابرو و مژه

اصلاح ابرو برای همه روشی عادی شده است بااین‌وجود گاهی اوقات برای رفتن مکرر به آرایشگاه وقت پیدا نمی‌کنیم. بااین‌حال زیباشناسی درحال‌توسعه است و روش‌های جدیدی که ممکن است به نظر یک رؤیا باشد به وجود آمده است. لمینیت ابرو و مژه یکی از آن‌هاست. همه از قبل می‌دانند که این روش تنها برای مو انجام می‌شد و موها را براق و صاف می‌کرد. این درحالی است که ساختار مو و موهای ابرو و مژه یکسان است. بدیهی است که به ما این امکان را می‌دهد که از همان روش برای ابرو و مژه نیز استفاده کنیم.

لمینیت ابرو و مژه

آیا ابرو و مژه‌های شما کمرنگ و کم‌عمر است؟ لمینیت ابرو و مژه یکی از بهترین گزینه‌ها برای زیبایی طبیعی و شاداب بودن آن‌هاست. پس بیاید یاد بگیریم که چرا باید این روش را امتحان کنید. این‌یک واقعیت است که ابروهای ضخیم پرپشت و تیره در حاضر گرایش خاصی دارد بااین‌حال همه این واقعیت را دوست نداشتند به همین دلیل روش‌های رنگ کردن، طراحی و تتو ابرو بسیار محبوب شد. اما همه روش‌ها نمی‌توانند طبیعی جلوه کنند. دانش آرایشی و بهداشتی با استفاده از روش لمینیت باعث‌ ترمیم و ایجاد زیبایی طبیعی برای ابروها می‌شود.

می‌توانید این کار را در خانه یا سالن انجام دهید. در اینجا دستورالعمل‌هایی برای شما یا کارفرما برای رسیدن به نتیجه لمینیت آورده شده است.

۱ .  اول ‌ازهمه شما باید موی اطراف ابرو را کم کنید و پوست خود را تمیز کنید

۲ . مرحله بعدی لیفتینگ نامیده می‌شود. ماده‌ای خاص را برای نرم کردن پوست و باز کردن موهای خود به صورتتان می‌زنید.

۳ . سپس شما باید موها را شکل دهید.

در لمینیت ابرو لازم است شکل ابرو را به‌طور کامل ترسیم کنید. درحالی‌که در لمینیت مژه پد مخصوص سیلیکون در زیر مژه‌ها قرار می‌گیرد که این امر به پیچ نخوردن مژه کمک می‌کند. ازآنجاکه فرم با سرم مخصوص ثابت‌شده است و کلاژن به‌طور مستقیم روی مژه‌ها اعمال می‌شود ممکن است چندین ماه موچین را فراموش کنید. کلاژن موها را نرم‌تر، سالم‌تر و پرپشت‌تر می‌کند. کلاژن‌ها به رشد ابروها و مژه‌ها را تسریع می‌بخشد.

مزایای لمینیت

۱ . اول‌ از همه این‌ یک روش ماندگار است که هیچ یک از روش‌های درمانی دیگر مانند این روش نیست. بعد از انجام این روش و استفاده از داروها و محصولات خوب ابروها و مژه‌ها به مدت ۲ تا ۳ ماه در ظاهر عالی باقی می‌مانند. چشمگیر نیست؟ همچنین قابل‌توجه است که با تقویت موها ساختار آن نرم‌تر و سالم‌تر می‌شود.

۲ . مژه‌های شما سریع‌تر رشد می‌کنند درنتیجه ضخیم‌تر و پرپشت‌تر می‌شوند علاوه بر این  شنا در آب دریا، رفتن به سونا و استفاده از محصولات آرایشی هیچ تأثیری درنتیجه لمینیت ابرو و مژه ندارد و آن را از بین نمی‌ببرد. این کار برای تابستان بسیار مناسب است چون شما دیگر نمی‌ترسید که آرایشتان در هنگام شنا، حمام کردن، آفتاب گرفتن و یا ورزش کردن خراب شود.

معایت لمینیت

بااین‌حال تعدادی از محدودیت‌های مرتبط با لمینیت ابرو و مژه وجود دارد. ممنوعیت اصلی این روش خشک نگه‌داشتن چشم و ابرو در طول روز پس انجام این روش است. علاوه بر این متخصصان آرایشی توصیه نمی‌کنند که از مژه مصنوعی استفاده کنید. زیراکه چسب آن را از بین می‌برد و خراب می‌کند پس گذاشتن مژه مصنوعی و انجام لمینیت همزمان باهم کار اشتباهی خواهد بود.

لمینیت ابرو و مژه

محدودیت‌های این روش

بااین‌حال پزشکان و آرایشگران انجام این روش را برای چندین گروه از زنان توصیه نمی‌کنند. اول زنانی که مستعد واکنش‌های آلرژیک هستند. زیرا این آماده‌سازی می‌تواند یک واکنش غیرقابل‌پیش‌بینی را نشان دهد. بدون شک پزشکی و زیبایی‌شناسی این روش را برای زنان باردار منع می‌کند. همچنین واضح است زنانی که به بیماری چشمی مبتلا هستند یا جراحی انجام داده‌اند تا زمانی که ناحیه نزدیک چشم سالم نباشد نمی‌توانند لمینیت را انجام دهند. اگر شما به هیچ‌یک از این دسته‌ها تعلق ندارید می‌توانید این روش را امتحان کنید و قطعاً پشیمان نخواهید شد.


مقالات مرتبط :


در این مطلب از مجله پین‌ورک به موضوع لمینیت ابرو و مقایسه آن با میکروبلیدینگ می‌پردازیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش ملیحه احمدی

درباره نویسنده

سلام. من ملیحه احمدی به عنوان یه عضو کوچک از پین ورک در کنار شما هستم تا بتونم مطالب متنوع و جالبی رو با شما به اشتراک بذارم. یکی از ویژگی‌هایی که منو به نوشتن محتواهای جدید ترغیب می‌کنه، روحیه‌ی بالا برای یادگیری مطالب جدید و بکارگیری خلاقیت در نوشته‌هام هست. امیدوارم این مطالب به اندازه کافی براتون جذاب و به دلتون نشسته باشه :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.