یخچال جنرال الکتریک از سیستم هوشمند تشخیص عیب اتوماتیک برخوردار است. این سیستم عیب یابی خطا و ارور به مصرف کننده این امکان را می‌دهد زمانی که یخچال با مشکلی روبه رو شد با این کد خطا به آن پی ببرد. علاوه بر سیستم عیب یابی خودکار، یخچال جنرال الکتریک دارای سیستم یخساز اتوماتیک پیشرفته، سنسور تشخیص دمای محیط، حالت power freeze و power fridge و سنسور تشخیص باز بودن در یخچال را نیز داراست. در ادامه به طور مفصل به موضوع انواع ارور یخچال جنرال الکتریک (GE) می‌پردازیم.

اما قبل از هر چیز داشتن این اطلاعات برای رفع کد خطا یخچال شما ممکن است کافی نباشد. علاوه بر اینکه یخچال وسیله برقی بزرگ و پیچیده‌ای است و هرگونه عیب یابی نادرست منجر به خسارت بیشتر به شما می‌شود. توصیه می‌کنیم برای عیب یابی و هرگونه تعمیر از یک متخصص کمک بگیرید. پین ورک مرکز تخصصی یخچال های جنرال الکتریک و سایر برندها ام از؛ دوو، سامسونگ، بکو و… به شما این اطمینان را می‌دهد که تمامی تکنسین های پین ورک هر ساله در دوره های عملی و آموزشی شرکت می‌کنند و با دانش و مهارت کافی آماده اعزام به محل مورد نظر شما می‌شوند. کافی‌ست از هر جای تهران که هستید با ما تماس بگیرید: ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

ارور یخچال جنرال الکتریک (General Electric)

۱ .  ارور اچ آر اس (HRS)

این ارور یخچال جنرال الکتریک یکی از اختصاصی ترین کد خطا در این برند است و زمانی که این ارور را بر صفحه نمایشگر یخچال خود مشاهده کردید باید بدانید که خطر جدی‌ای یخچال شما را تهدید می‌کند. ارور اچ آر اس از شایع ترین و مخرب ترین انواع ارور یخچال جنرال الکتریک محسوب می‌شود. در این حالت یخچال به هیچ عنوان کار نکرده و فقط لامپ داخل آن روشن می‌ماند و یا در بعضی مواقع صدای تیک تیک می‌دهد.

  • این ارور نشان می‌دهد نقصی در برد الکترونیکی دستگاه وجود دارد که ممکن است ناشی از خرابی یا سوختن برد اصلی باشد. در ۸۵ درصد موارد نوسانات پی در پی برق به برد دستگاه آسیب می‌رساند. پس حتما از یک محافظ استاندارد و متناسب با جریان برق یخچال خود استفاده کنید. سوختن کندانسور، فرسودگی و خرابی الکتروفن های خنک کننده یخچال نیز می‌تواند سبب این ارور شود. بهتر است یک سرویسکار متخصص مادر برد یخچال شما را بررسی و در صورت نیاز تعمیر کند.

۲ . ارور سی سی (CC)

این ارور یخچال جنرال الکتریک نشان می‌دهد دمای فریزر بیشتر از دو ساعت است که بالاست و سرمای آن کاهش یافته است. در این حالت باید دید علت کاهش سرمای یخچال چه بوده است؟ معمولاً دو علت مهم برای این ارور وجود دارد

  • دلیل اول: در مدت زمان کوتاهی درب یخچال را زیاد باز و بسته کرده‌اید. یا حواستان نبوده است و در یخچال فریزر بیش از حد باز مانده است.
  • دلیل دوم: به مرور زمان ممکن است عمر واشرهای یخچال سر رسیده باشد. پس بهتر است خرابی لاستیک واشر را با تعویض کردن ان رفع کنید.
  • برای بررسی بیشتر این موضوع، مقاله سرد و گرم شدن یخچال فریزر و را مطالعه نمایید.

۳ . ارور سی آی (CI)

این ارور یخچال جنرال الکتریک معلوم می‌کند یخساز (Ice maker) دچار مشکل شده و خوب کار نمی‌کند. بهتر است محفظه و ورودی یخساز را بررسی و تمیز کنید. (اگر یخساز نمی‌تواند یخ تولید کند ممکن است شیر برقی نیز مشکل داشته باشد.). برای رفع مشکل خرابی یخساز یخچال، مطلب کار نکردن یخچال ساید را مطالعه کنید.

۴ . ارور دی اف (DF)

این ارور زمانی است که سرمای دستگاه مناسب نیست و یخچال فریزر گرم شده و هیچ گونه عمل یخ زدایی در دو روز گذشته انجام نداده است. این ایراد احتمالاً می‌تواند در سیستم تایمر، الکتروفن و دیفراست باشد.

  • برای رفع این کد خطا باید با تکنسین متخصص یخچال جنرال الکتریک تماس بگیرید. سرویسکاران مجرب پین ورک آشنایی کامل با انواع ارور یخچال جنرال الکتریک را دارند و هر کجای تهران که باشید بدون نیاز به جابه جایی یخچال ان را در منزل شما عیب یابی و تعمیر می‌کنند. شماره تماس جهت دریافت مشاوره و خدمات: ۰۲۱-۸۷۷۰۰۷۷۰

۵ . ارور DE

این ارور یخچال جنرال الکتریک نیز نشان دهنده کار نکردن چرخه سیستم یخ زدایی در یک الی دو روز گذشته بوده است.

  • بهتر است سیستم دیفراست یخچال را بررسی و در صورت وجود عیب آن را تعمیر و تعویض کنید.

۶ . ارور E2

این ارور نشان دهنده ایرادی در قسمت برد الکترونیکی دستگاه شما است.

  • برای عیب یابی بهتر است یخچال را از برق بکشید تا خاموش شود. پس از نیم ساعت دوباره آن را روشن کنید اگر مشکل برطرف نشده بود یخچال را خاموش کنید و سریعاً سرویسکاری ماهر را خبر کنید. تعمیرکار باید سیم کشی و صفحه کنترل را بررسی کند. در صورت خرابی برد ممکن است قابل تعمیر نباشد.

۷ . ارور پی اف (PF)

این ارور یخچال جنرال الکتریک نشان می‌دهد برقی که به دستگاه می‌رسد قطع و وصلی دارد و چراغ سبز رنگ روی صفحه نمایشگر شروع به چشمک زدن می‌کند.

  • بهتر است از محافظ استفاده کنید تا ولتاژ استاندارد به دستگاه وارد شود. همچنین برای عیب یابی از سالم بودن و ایراد نداشتن کابل و پریز اطمینان حاصل کنید.

۸ .  ارور اف اف (FF)

این ارور و کد خطای هشداردهنده نمایان گر عدم تناسب دمای فریزر با دمای تنظیم شده است. یعنی فریزر یخچال بیش از ۱۲۰ دقیقه دمایی بالاتر از حد نرمال داشته است.

  • وسایل یخچال را طوری بچینید که سرما بتواند در تمام نقاط پخش شود سپس از باز نمودن در یخچال به مدت چند ساعت خودداری کنید تا دما به حالت قبلی باز گردد. برای از بین رفتن ارور از روی صفحه نمایشگر گزینه بررسی سیستم را فشار دهید.

۹ . ارور تی سی (TC)

این ارور یخچال جنرال الکتریک در واقع می‌خواهد بگوید سیستم سرمایش سریع یعنی Turbo cool روشن شده است و با مشکل خاصی مواجه نیستید.

۱۰ . ارور تی اف (TF)

این ارور نیز مانند ارور قبل بیان کننده فعال شدن Turbo Freeze است. البته باید بدانید سرعت و شدت بیشتر در سرماسازی می‌تواند به موتور یخچال فشار وارد کند.

۱۱ . ارور ۸۸ یا ۸۹

این ارور یخچال جنرال الکتریک نمایان گر مشکلات الکتریکی و نواسانات برقی است. یخچال را از برق بکشید و با متخصص برای عیب یابی تماس حاصل نمایید.

بهترین تعمیرات یخچال با پین ورک :

ارور یخچال جنرال الکتریک موضوعی ست که کاربران یکبار هم که شده با آن برخورد می‌کنند. پس اگر یخچال شما یکی از انواع کد خطا یا ارور را نشان می‌دهد. امروزه یخچال ها مهم ترین و ضروری ترین وسیله در هر خانه ای محسوب می‌شوند و در صورت هرگونه مشکل خانواده ها را با انواع دردسر ها رو به رو می‌کنند.

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد تشخیص و عیب یابی و تعمیر یخچال کار پیچیده و تخصصی است. پس بهتر است برای هرگونه اشکالات یخچال از تعمیرکاران با تجربه و ماهر کمک بگیرید. پین ورک با داشتن سابقه‌ای خوب و سرویسکاران دوره دیده در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما آمده و به بررسی و رفع عیب دستگاه شما می‌پردازند. کافی‌ست با ما تماس بگیرید : ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱
پین ورک مرکز تخصصی تعمیر یخچال جنرال الکتریک تجربه بهترین تعمیرکار را برای شما رقم خواهند زد.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.