بسیاری از خانم ها و دختر خانم ها علاقه زیادی به استفاده از لاک ناخن دارند و رنگ ناخن های خود را متناسب با رنگ لباس یا قاب تلفن همراهشان تغییر می دهند. برخی افراد هم آنقدر به این کار عادت کرده اند که نمی توانند ناخن های بدون لاک خود را لحظه ای تحمل کنند. گاهی هنگام لاک زدن کمی از آن به انگشتان و اطراف ناخن ها رنگ می دهد. این لکه ها معمولا بدون هیچ اقدام خاصی و پس از چند مرتبه شستن دست خود به خود پاک می شوند. اما گاهی با عجله برای حضور در مراسمی آماده می شوید در این موارد برای از بین بردن لاک ناخن بدون استون چه راهکاری را می شناسید. پین ورک راه های دیگری را برای پاک کردن لکه لاک ناخن از روی انگشت پیشنهاد می دهد.

از بین بردن لاک ناخن بدون استون با خمیر دندان

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی انگشت با خمیر دنداناز بین بردن لکه لاک ناخن از روی انگشت

حتما خودتان هم می دانید که سریع ترین و موثرترین روش تمیز کردن لکه لاک از روی انگشت و دست، استفاده از استون است. اما اگر می خواهید بدون استفاده از استون لاک ناخن را پاک کنید می توانید از یک خمیر دندان معمولی کمک بگیرید. خمیر دندان های بدون رنگ و سفید برای اینکار مناسب تر هستند. کمی خمیر دندان را روی لکه لاک ناخن زده و پس از چند دقیقه با یک مسواک روی لکه ها را بکشید. به همین راحتی همه رنگ ها و لکه های لاک از روی انگشتان پاک می شود.

از بین بردن لاک ناخن بدون استون تنها با روغن!

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی انگشت با روغن!از بین بردن لکه لاک ناخن از روی انگشت

یک شیوه عالی برای جدا کردن لکه لاک از روی دست و انگشتان، استفاده از یک ماده روغنی مثل کرم، وازلین یا روغن زیتون است. دست خود را چرب کنید و سپس به آرامی با گوشه ناخن روی لکه ها بکشید و آن ها را به آسانی از انگشتان تان جدا کنید. مراقب باشید انگشت تان را زخمی نکنید و قطره های خون روی لباس نچکد، از بین بردن لکه خون از روی لباس کار ساده ای نیست.

از بین بردن لاک ناخن بدون استون و با ژل دست

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی انگشت با ژل دست

اگر تمام انگشتان و دست هایتان را با لکه های لاک پوشانده اید و استون یا مواد پاک کننده لاک نیز ندارید، از مقداری ژل ضد عفونی کننده دست و یک پارچه برای تمیز کردن آن کمک بگیرید. کمی از ژل را روی لکه لاک بریزید و چند دقیقه صبر کنید. سپس با یک پارچه ضخیم روی آن بکشید تا پاک شود. این روش ممکن است کمی طول بکشد و سخت باشد. همچنین ممکن است لاک روی ناخن هایتان هم کمی پاک شود.

اسپری بدن برای از بین بردن لاک ناخن بدون استون

از بین بردن لکه لاک ناخن از روی انگشت آسان

در صورتی که بر روی انگشتان لکه های لاک بر جای مانده و هیچ نوع ماده لاک پاک کن هم در دسترستان نیست، می توانید از اسپری بدن برای تمیز کردن دستتان استفاده کنید. دستتان را با فاصله از قوطی اسپری نگه دارید و مقدار کمی از آن را روی انگشت بزنید. سپس با استفاده از یک پارچه یا پنبه روی لکه لاک بکشید و آن را تمیز کنید. همچنین ما آماده هستیم تا خدمات آرایشی در منزل را برای شما ارایه دهیم.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

5 سال پیش افسانه رجب پور

درباره نویسنده

افسانه هستم نوشتن برای من یک تفریح دوست داشتنی است که همه وقتم را پر کرده است. کشف ناشناخته ها و آموختن مطالب جدید همیشه برایم شیرین است. به نظرم در عصر ارتباطات و تکتولوژی هنوز هم نوشتن بهترین راه ارتباطی است.

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    Maryam 24-12-2019

    هیچ کدوم به درد نمیخوره?

      افسانه رجب پور 04-02-2020

      امیداوارم راه های پیشنهادی خودتون رو با ما به اشتراک بذارید..

    M 24-12-2019

    هیچ کدوم به درد نمیخوره?

      افسانه رجب پور 04-02-2020

      خوشحال میشیم ایده ها و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید.

    M 24-12-2019

    نمیییییشهههههه همه را امتحان کردم?

      افسانه رجب پور 23-02-2020

      از روغن بچه، روغن نارگیل و یا روغن زیتون برای نقاط حساس بدن مانند صورت برای پاک کردن لاک استفاده میشه. متاسفم که جواب نگرفتید. همه این راه‌ها امتحان شدس و جواب میده.