شروع کسب و کار اینترنتی نه خیلی سخته و نه آسون، اما نیازمند یادگیری و اجرا کردن یکسری اصول اولیه اون هستید که بتونید یک فروشگاه آنلاین موفق راه اندازی کنید.  کسب و کار های مجازی یا اینترنتی به کسب و کار هایی گفته میشه که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند و نیازی به سرمایه‌ی اولیه زیادی ندارد، به علاوه تمام فعالیت‌های اون کسب و کار در اینترنت انجام میشه و نیازی به پرداخت هزینه های سرم سام آور ماهانه نیستید.

انواع کسب و کار اینترنتی پولساز  در ایران

کسب و کار های اینترنتی مختلفی وجود داره که با کمی یادگیری و صرف زمان می‌تونید اون رو در کمترین زمان ممکن اجرا کنید. شما هر ایده‌ ای رو داشته باشید به راحتی می‌تونید اون رو در فضای اینترنت شروع کنید. اما در کل کسب و کار های آنلاین به چند دسته تقسیم میشن :

  • فروش محصول یا کالای فیزیکی
  • فروش اینترنتی خدمات خود
  • فروش محتواهای آموزشی آنلاین
  • فروش محصولات دیجیتال

هزینه تبلیغات کارمون رو از کجا تامین کنیم ؟

از بازاریابی محتوا استفاده کنید تا بدون پرداخت هزینه‌ای برای تبلیغات،برای خودتون یک کسب و کار چند میلیارد تومانی داشته باشید. با استفاده از تولید محتوا و ساخت محتوا های جذاب در مورد محصول و خدمات کسب و کارتون در کمتر از ۶ ماه وارد رقابت با برند های محبوب در فضای آنلاین میشید. بازاریابی محتوا جز اصلی ترین استراتژی های کلیدی در هر کسب و کاریه به ویژه در فضای آنلاین. حتی شکی نیست که با استفاده از بازاریابی و تولید محتوا و بدون صرف هزینه ای می‌توانید کسب و کارتون رو رونق بدید. محتوای عالی زمانی نتیجه می‌دهد که مردم با آن تعامل داشته باشند، درباره اش نظر بدهند و به اشتراک بگذارند. فقط تولید حجم زیادی از محتوا کافی نیست. اینکه فقط میزان بازدید از صفحات شما بالا برود نیز باز هم کافی نیست. اگر مردم واقعا به شکل معنی داری با محتوا ارتباط برقرار نمی‌کنند، پس محتوای تولید شده عالی نیست.

 

از کجا یک میزبان خوب برای سرور سایتمون پیدا کنیم ؟

یک هاست خوب و مطمئن و البته با سرعت و کیفیت بالا مطمئنا میتونه سایت شما رو چندین قدم از سایت های رقیب جلو بندازه و برعکس هم اگر هاستی که استفاده میکنید از امنیت و سرعت خوبی برخوردار نباشه میتونه شما رو از رقبا خیلی عقب بندازه. انتخاب بهترین هاست ایرانی همیشه یکی از مشکلات افرادی بوده که قصد دارند سایتشون رو راه اندازی کنند. در کل برای انتخاب هاست باید خیلی زمان گذاشت و شرکت مقابلی که قصد داریم ازش سرویس بگیریم خیلی مهمه که بتونن پشتیانی سایت ما رو جوابگو باشند. به صورت کلی ویژگی های زیر می‌تونه در انتخاب یک هاست خوب و مطمعن بهتون کمک کنه :

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین و تلفنی
  • آپ تایم بودن سرور ها
  • بررسی سایت هایی که در شرکت مورد نظر سرویس هاست و سرور دارند.
  • بالابودن امنیت هاست و سرور
  • مقرون به صرفه بودن قیمت ها ( گروه بودن به معنای کیفیت نیست )
  • خدمات دهی و داشتن امکانات مختلف

 

نتیجه گیری : اگر میخواهید در کسب و کار اینترنتی موفق بشید لازمه‌ی کار داشتن یک ایده‌ی مناسب است که شما بتوانید آن را راه اندازی کنید، برای شروع کسب و کار خود باید ریسک کنید اما آگاهانه و نه بدون فکر و کسب اطلاعات. در هر صورت برای موفق شدن در این حوزه باید زمان گذاشت و نمی‌شود یک شبه موفق شد.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش محمد رسول بهاری

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.