امنیت، واژه‌ای که وجودش باعث آرامش خاطر در همه جاست، چه در زندگی و چه در فضای مجازی. امروزه تهدیدهای فضای مجازی و دنیای اینترنت از ویروس‌های تروجان و فایل‌های کرک پا را فراتر گذاشته‌اند و به سرقت اطلاعات شخصی و در برخی موارد به قفل کردن سیستم و دریافت وجه در عوض بازکردن سیستم پیش رفته‌اند. با داشتن یک آنتی ویروس به‌روز و معتبر می‌توانید از این خطرات و تهدیدات پیش‌گیری کنید. پیش ما در پین‌ورک نصب آنتی ویروس نود ۳۲ است که در ادامه به آموزش نصب این برنامه می‌پردازیم.

 

آموزش نصب آنتی ویروس نود ۳۲

۱ . ابتدا اگر آنتی ویروس نود ۳۲ را ندارید از لینک زیر فایل آن را دانلود کنید.

لینک دانلود آنتی ویروس نود ۳۲

پس از دانلود فایل بالا، برنامه اجرا کنید و صبر کنید تا دانلود آنتی ویروس به پایان برسد، پس از اتمام دانلود برنامه به طور خودکار به صفحه نصب می‌رود.

 

۲ . در صفحه نصب برنامه Install ESET Internet Security بر روی Continue کلیک کنید.

نصب آنتی ویروس

۳ . صفحه بعدی، قوانین و خط مشی این برنامه است که بر روی I Accept کلیک کنید.

نصب آنتی ویروس

۴ . در صفحه فعال سازی نرم افزار با چهار گزینه مواجه می‌شوید که بنا به شرایط یا باید از free trial  یا از Use a purchased License Key استفاده کنید که در گزینه free trial نسخه آزمایشی یکماه برای شما فعال می‌شود، اگر هم لایسنس فعال ساز دارید باید بر روی Use a purchased License Key کلیک کنید.

نصب آنتی ویروس

۵ . پس از کلیک بر روی گزینه Use a purchased License Key صفحه وارد کردن کد فعال سازی نرم افزار نمایان می‌شود که باید کد را در آن وارد کنید و سپس بر روی Continue کلیک کنید.

نصب آنتی ویروس

۶ . در صفحه‌ی بعد شما می‌توانید پس از کلیک بر روی change product  نوع آنتی ویروس خود را مشخص کنید که کدام بسته از نود ۳۲ را می‌خواهید بر روی سیستم خود نصب کنید

  1. Eset nod 32 antivirus
  2. Eset nod32 Internet Security

که پیشنهاد ما گزینه ۲ می‌باشد. پس از انتخاب بر روی Continue  کلیک کنید.

نصب آنتی ویروس

۷٫ در مرحله‌ی بعد دسترسی های ویندوز را فعال کنید. البته این گزینه‌های اختیاری است ولی برای امنیت بیشتر بر روی گزینه‌های ESET Live Grid Enable  و  Enable Detection of Potentially Unwanted Applications کلیک کنید و دوباره Continue را بزنید.

نصب آنتی ویروس

۸ . در این مرحله آنتی ویروس از شما می‌خواهد آیا می‌خواهید برای بهبود عملکرد نرم افزار اطلاعاتی از سیستم شما به مراکز دیتا آنتی ویروس ارسال کند که باز هم انتخاب این گزینه اختیاری است. و بعد بر روی install  کلیک کنید و تا اتمام نرم افزار صبر کنید.

نصب آنتی ویروس

۹ . پس از اتمام نصب بر روی done  کلیک کنید و نصب آنتی ویروس با موفقیت انجام گرفته است.

نصب آنتی ویروس

آنتی ویروس نود ۳۲ جز بهترین آنتی ویرس های دنیاست که بسیار نمرات بالایی در سایت‌های رده بندی دارد و برای فعال سازی این نرم افزار حتما باید کد فعال سازی یا همان لایسنس معتبر داشته باشید. به خاطر داشته باشید که از آنتی ویروس‌های کرک استفاده نکنید زیرا آنتی ویروس کرک شده خود مخرب است و باعث در معرض خطر قرار گرفتن سیستم شما می‌شود.


مقالات مرتبط:

در این مطلب از پین‌ورک نحوه‌ی نصب آنتی ویروس نود ۳۲ آموزش داده شد. امیدوارم این مطلب مورد برای شما مفید باشد 🙂

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش ملیحه احمدی

درباره نویسنده

سلام. من ملیحه احمدی به عنوان یه عضو کوچک از پین ورک در کنار شما هستم تا بتونم مطالب متنوع و جالبی رو با شما به اشتراک بذارم. یکی از ویژگی‌هایی که منو به نوشتن محتواهای جدید ترغیب می‌کنه، روحیه‌ی بالا برای یادگیری مطالب جدید و بکارگیری خلاقیت در نوشته‌هام هست. امیدوارم این مطالب به اندازه کافی براتون جذاب و به دلتون نشسته باشه :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.