اگر در حمام از وان استفاده می کنید، حتما موافقید که شستن وان حمام بسیار مهم و درعین حال کمی سخت است. در این مقاله، پین ورک به طور خلاصه، همه مراحل لازم برای تمیزکردن وان حمام را آورده است.

مراحل شستن وان حمام

اسپری تمیزکننده یا شامپو را روی دیواره ی کناری وان بریزید و چند لحظه صبر کنید تا به سمت درون وان سرازیر شود.

مواد شوینده برای وان حمام

بعد از چند دقیقه شستن وان و دیوار را شروع کنید. با یک اسکاچ یا یک تکه اسفنج به خوبی آن را بشویید تا از تمیزی آن مطمئن شوید.

تمیزکردن وان حمام با اسکاچ

سپس با آب گرم یا داغ محل های شسته شده را به خوبی آب بکشید.

تمیزکردن وان با آب داغ

معمولا شستن لبه های پهن وان زحمت بیشتری دارد. سعی کنید گوشه های دیوار را به خوبی اسکاچ بکشید تا پس از شستن وان، آلودگی های باقیمانده توی ذوق نزند و حالتان را نگیرد 🙂

شستن لبه های وان حمام

اگر از پرده برای جداکردن محل وان استفاده می کنید، شستن ان را فراموش نکنید.

شستن پرده حمام

شستن دوش و سایر وسایل را فراموش نکنید. جای حوله و صابون، کمد شامپوها و هر وسیله ی دیگری که در حمام موجود است را بشویید.

شستن دوش حمام

درپوش چاه را چک کنید تا الوده نباشد. در صورت نیاز آن را اسکاچ بکشید و اجازه دهید برای چند ثانیه آب داغ از آن عبور کند. ۳ ثانیه کافی به نظر میرسد و لطفا مراقب باشید که آب هدر نرود !

شستن درپوش چاه حمام

حالا نوبت شستن دیواره ی بیرونی وان است. نیازی به مواد شوینده نیست با یک اسکاچ یا پارچه می توانید این بخش را به خوبی تمیز کنید.

شاید شستن وان حمام سخت به نظر نرسد اما اندازه ی بزرگ آن و همچنین شستن وسایل دیگر حمام وقت گیر است و دست ها را خسته می کند. کافی ست با پین ورک تماس بگیرید تا نیروهای باتجربه ی ما این سختی را از شانه ی شما بردارند و در سه سوت حمام را برق بیندازند.
نکات ریز و درشت نظافت رو در مجله پین ورک بخونین

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

6 سال پیش ریحانه یزدانی

درباره نویسنده

كولي هاي اسپانيايي وقتي از سفرشون به اقيانوس آرام جنوبي برمي گشتن، بهت سلام رسوندن و گفتن: "ما كل دنيارو گشتيم و ديديم كه آدماي كمي حاضرن به هر قيمتي شده به روياشون برسن" حالا شايد من كه براي پين ورك مطلب مينويسم در راه رسيدن به افسانه ي شخصي خودمم.. شايد تويي كه ميخوني يه افسانه ي شخصي داري... ازش نگذر، مال خودته

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.