امروزه نظافت منزل و گردگیری به دلیل مشغله‌های زیاد افراد خانواده به یک مشکل جدی تبدیل‌شده است. به همین جهت این مورد برای کسی که به تمیزی و نظافت منزل خود اهمت می‌دهد بسیار آزاردهنده است. در این شرایط شما دو راه برای نظافت منزل خود در اختیاردارید که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. شما می‌توانید برای گردگیری و نظافت منزل خود از افرادی که به‌صورت تخصصی در شرکت‌های نظافت منزل کار می‌کنند درخواست کمک کنید. قیمت نظافت منزل یکی از فاکتور های مهم برای انتخاب نظافتچی است.

همان‌طور که میدانید شرکت‌های خدماتی زیادی درزمینهٔ نظافت منزل مشغول به کار هستند که شرکت پین ورک یکی از بهترین و باسابقه‌ترین در این زمینه می‌باشد. ما در این مطلب به بررسی خدمات موردنظر و هزینه‌ قیمت نظافت منزل و محل کار می‌پردازیم و شمارا به‌طور کامل با تعرفه خدمات نظافت آشنا خواهیم کرد. پین ورک با داشتن افرادی ماهر و مجرب درزمینهٔ نظافت منزل و نظافت محل کار آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

قیمت و هزینه نظافت منزل

همان‌طور که میدانید عوامل زیادی در تعیین هزینه و قیمت نظافت منزل تأثیر دارد. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم، برای مثال اگر شما قصد شستشوی پرده‌ها را داشته باشید باید برای آن هزینه اضافی پرداخت کنید. همچنین متراژ خانه و تعداد اتاق‌خواب‌ها می‌تواند تأثیر بسیاری در تعیین قیمت نظافت داشته باشد. ولی به‌طورکلی هزینه نظافت منزل و انجام خدمات نیروی آقا برای ۵ ساعت اول ۱۳۰ هزار تومان و هزینه نظافت منزل برای نیروی خانم برای ۵ ساعت اول حدود ۱۴۰ هزار تومان می‌باشد.

خدماتی که نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارند عبارت‌اند از:

شستشوی دیوار، طی کشیدن زمین، نظافت آشپزخانه و پذیرایی، شستشوی پنجره، شستشوی لباس‌ها و تمیز کردن کابینت‌ها.

خدماتهزینه (تومان) آقاهزینه (تومان) خانم
نظافت منزل ۵ ساعت اول۱۳۰/۰۰۰۱۴۰/۰۰۰
به ازای یک ساعت اضافه۱۳/۰۰۰۱۵/۰۰۰
هزینه بازگشت افراد۹ شب به بعد ۳۰/۰۰۰۸ شب به بعد ۳۰/۰۰۰

نظافت منزل پین ورک شامل چه خدماتی می‌باشد؟

پین ورک با در اختیار داشتن بهترین افراد آمادهٔ ارائه خدمات مختلفی از قبیل نظافت و تمیزکاری آشپزخانه، نظافت سالن و پذیرایی، نظافت سرویس بهداشتی و حمام، نظافت اتاق‌خواب و شستن ظروف کثیف و تمیز کردن دیوار و … می‌باشد.

نظافت محل کار و منزل خود را به پین ورک بسپارید.

تمیز بودن محیطی که در آن زندگی می‌کنیم در سلامتی خود و سایر افراد خانه بسیار مهم می‌باشد. ازاین‌رو بهتر است نسبت به تمیزی و نظافت منزل خود بی‌توجه نباشید و در اسرع وقت برای تمیز بودن خانه خود اقدام کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود برای صرفه‌جویی در زمان خود و بهره‌مندی از بهترین خدمات از افراد متخصص و آموزش‌دیده در این زمینه کمک بگیرید. همان‌طور که مطالعه کردید ما در این مطلب به بررسی قیمت نظافت منزل پرداختیم و شمارا اندکی با این موضوع آشنا کردیم. به همین دلیل بهتر است برای آگاهی کامل از هزینه نظافت منزل و محل کار با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان پین ورک مشورت کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

3 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.