در این مطلب می‌خواهیم به یک جنبه مهم وبلاگ‌نویسی متمرکز شویم که گاهی اوقات وبلاگ‌نویسان از آن‌ها چشم‌پوشی می‌کنند. این موضوع مهم رتبه ترافیک الکسا نام دارد که بسیاری از افراد به آن اهمیت نمی‌دهند. رتبه الکسا یکی از شاخص‌هایی است که باعث می‌شود شما یک قدم جلوتر در جمع بایستید. بنابراین در این نوشته تکنیک‌هایی را برای کمک به شما در افزایش بازدید وبلاگ یا وب سایت وردپرس شما به سیستم مکانیسم رتبه بندی برتر صنعت توسط الکسا به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیایید ابتدا موضوع را با معرفی الکسا که یک شرکت تابعه آمازون است ، شروع کنیم. این کار در درجه اول روی سایت‌هایی انجام می‌شود که سطح ترافیک وب‌سایت‌ها را رصد می‌کنند، معیارها را محک بزنید و آمار آن‌ها را منتشر کنید. این تنها آنالایزر اندازه گیری سایت است که به افراد کمک می کند سایتی را بر اساس پارامترهای زیر به سرعت مرور کنند.

  • رتبه جهانی ترافیک
  • رتبه کشور مستقر
  • منابع ترافیکی
  • بازدید از سایت
  • بانس ریت یا نرخ پریدن و بیرون آمدن از سایت
  • محل ترافیک
  • بک لینک
  • جستجوی کلمات کلیدی

در واقع همه این پارامترها برای تجزیه و تحلیل هر سایت یا وبلاگ بسیار مهم هستند. در این مقاله ، ما به بررسی اهمیت رتبه ترافیک الکسا برای وبلاگ های وردپرس و تأثیر آن بر درآمدزایی وبلاگ خواهیم پرداخت. کسب درآمد وبلاگ به معنای درآمدی است که پس از قرار دادن تبلیغات در وبلاگ خود کسب می کنید

رتبه ترافیک الکسا چیست؟

الکسا یک سیستم رتبه بندی است که بر اساس تراکم ترافیک هر وب سایت رتبه بندی می شود. تعداد بازدید کنندگان و تعداد صفحات مشاهده شده در هر بازدید را در نظر می گیرد. الگوریتم استفاده شده توسط الکسا ، رتبه را از تعداد دفعات ترافیک ثبت شده از کاربرانی که دارای نوار ابزار الکسا هستند ، تعیین می کند.

به عنوان اولین قدم، الکسا میزان دسترسی و تعداد بازدیدهای صفحه را برای همه سایتها به صورت روزانه محاسبه می کند. رتبه اصلی ترافیک الکسا بر اساس میانگین هندسی این دو کمیت در طول زمان متوسط است. از این رو، رتبه الکترونیکی یک سایت هم تعداد بازدید کنندگان و هم تعداد صفحات سایت مشاهده شده را نشان می دهد.

چرا شما نیاز به افزایش رتبه ترافیک الکسا دارید؟

وب مسترها ، تبلیغ کنندگان و شبکه های تبلیغاتی از رتبه ترافیک Alexa وبلاگ شما به عنوان معیار برای تعیین ارزش وب سایت شما استفاده می کنند. اگر به لینک یا فروش سایت به عنوان شکلی از درآمدزایی بستگی دارید، می خواهید رتبه ترافیک Alexa خود را افزایش دهید. زیرا این امر می تواند توانایی فروش شما را در هنگام قیمت گذاری تبلیغات بهبود بخشد، هرچه رتبه ترافیک الکسا بهتر باشد ، فضای تبلیغاتی در وب سایت خود نیز بالاتر می روید.

۱۰ نکته مهم برای افزایش رتبه ترافیک الکسا برای وبلاگ وردپرس

اول از همه ، اینها فقط نکاتی نیستند؛ درعوض ، آنها روشهای به خوبی اثبات شده توسط بسیاری از وبلاگ نویسان حرفه ای هستند.

۱ . نوار ابزار Alexa را برای افزونه Chrome یا Firefox SearchStatus از الکسا نصب کنید و وبلاگ خود را به عنوان صفحه اصلی خود تنظیم کنید.

۲ . ویجت رتبه ترافیک الکسا را در وب سایت خود قرار دهید. تیم ما این کار را چند روز پیش در یکی از وبلاگهای ما انجام داد و هر روز تعداد کلیک کافی را دریافت می کرد.

۳ . برای استفاده از نوار ابزار Alexa ، به دوستان ، وب مسترهای خود و همچنین خوانندگان وبلاگ خود انگیزه دهید.

۴ . به دوستان خود کمک کنید تا نمایه وب سایت الکسا را بررسی و رتبه بندی کنند. کاملاً از تأثیر آن در رتبه بندی مطمئن نیستید اما ممکن است به نوعی کمک کند.

۵ . در وبلاگ خود پستها و مقالات را بنویسید و در همه سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید. مدیر وبلاگ نویسان و وبلاگ نویسان دوست دارند در مورد روشهایی برای افزایش رتبه ترافیک Alexa خود بشنوند.

۶ . نشانی اینترنتی خود را در تالارهای میزبان وب تغییر دهید. وب مسترها معمولاً نوار ابزار را نصب می کنند. شما وب مسترها می توانید از وب سایت خود بازدید کرده و بازخورد مفیدی را ارائه دهند.

۷ . Build Backlinks – این استراتژی همواره برای رتبه بالاتر در نتایج جستجو و برای شرکتهایی مانند Alexa کار کرده است. شاید شما این روند را دیده باشید که سایتهای رتبه بندی شده زیر ۱۰۰K در الکسا دارای بک لینک های زیادی هستند.

۸ . یک بخش ابزارهای وب مستر را در وب سایت خود ایجاد کنید. این یک آهنربا برای وب مسترهایی است که برای دستیابی به ابزارها اغلب به سایت شما مراجعه می کنند.

۹ . یک دسته الکسا را در وبلاگ خود ایجاد کنید و از آن استفاده کنید تا هر مقاله یا خبری درباره الکسا درج کند. این در حالیست که به شما در رتبه بندی در موتورهای جستجو کمک می کند ، به عنوان یک منبع به راحتی در دسترس برای مدیران وب یا بازدید کنندگان جستجوی گاه به گاه.

۱۰ . گشت و گذار خودکار الکسا را امتحان کنید. این یک روش جایگزین برای بالا بردن رتبه ترافیک الکسا است. توصیه ما این است که فقط در صورت شروع کار در دنیای وبلاگ نویسی از این ابزارک ها و ابزارها استفاده کنید.

تخمین و رتبه بندی ترافیک الکسا مبتنی بر رفتار مرور افراد در صفحه داده جهانی ما است که نمونه ای از همه کاربران اینترنت است. رتبه های راهنمایی و رانندگی الکسا بر اساس داده های ترافیکی که کاربران در صفحه داده جهانی جهانی الکسا در طی یک دوره ۳ ماهه ارائه می دهند ارائه شده است. مرتبه های ترافیکی روزانه به روز می شوند. رتبه بندی یک سایت براساس معیار ترکیبی از بازدید کنندگان و بازدیدهای صفحه بی نظیر است. بازدید کنندگان بی نظیر با تعداد کاربران منحصر به فرد الکسا که در یک روز مشخص به یک سایت مراجعه می کنند تعیین می شود. نمای صفحه تعداد کل درخواستهای URL کاربر الکسا برای یک سایت است. با این حال ، چندین درخواست برای همان URL در همان روز توسط همان کاربر به عنوان یک صفحه نمایه واحد محاسبه می شود. سایتی که بیشترین ترکیب بازدیدکنندگان و بازدیدهای بی نظیر را در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این ، ما از عادی سازی داده ها برای تصحیح تعصبات موجود در داده هایمان استفاده می کنیم.

اگر معیارهای سایت شما تأیید شده باشد ، می توانید به جای معیارهای برآورد شده از صفحه داده های ما ، رتبه های جهانی و کشوری را برای سایت خود بر اساس معیارهای سایت معتبر نمایش دهید.

رتبه های راهنمایی و رانندگی الکسا فقط برای دامنه ها است. ما رتبه بندی جداگانه ای برای خرده فریم ها در یک دامنه ارائه نمی دهیم یا زیر دامنه مگر اینکه ما بتوانیم بطور خودکار آنها را به عنوان صفحه شخصی یا وبلاگ شناسایی کنیم، مانند کسانی که در سایتهایی مانند Blogger میزبان هستند. اگر سایتی به عنوان یک صفحه اصلی یا وبلاگ شخصی مشخص شود، آن دارای رتبه ترافیک خاص خود ، جدا از دامنه میزبان است.

بر اساس داده های موجود محدودیت هایی در آمار وجود دارد. سایت هایی با ترافیک اندازه گیری شده نسبتاً کم ، توسط الکسا به طور دقیق رتبه بندی نمی شوند. ما داده های کافی را از منابع خود دریافت نمی کنیم تا رتبه های فراتر از ۱۰۰۰۰۰ آماری معنی دار داشته باشند. این بدان معنی است که، به عنوان مثال، تفاوت ترافیک بین سایتی با رتبه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ و سایتی با رتبه ۲،۰۰۰،۰۰۰ از اهمیت آماری کم برخوردار است. سایتهای دارای رتبه ۱۰۰۰۰۰+ ممکن است به دلیل کمبود اطلاعات برای آن سایتها در معرض نوسانات بزرگی باشند. عجیب نیست که چنین سایت هایی به مرتبه های ترافیکی “بدون داده” سقوط کنند ، یا ناگهان بهبود پیدا کنند.

حرف آخر

امیدواریم این آموزش و نکات به شما در افزایش رتبه ترافیک الکسا در وبلاگ وردپرس شما کمک کند. اینها برخی از نکات برتر بود که ما شخصاً تأیید کردیم که کار می کند. و این توسط بسیاری از وبلاگ نویسان برجسته نیز تأیید می شود. با این حال ، ما به شما توصیه می کنیم بعد از استفاده از نکات ، یک بررسی واقعیت انجام دهید و تجربه خود را با ما در میان بگذارید. اگر سؤالی دارید ، لطفاً با استفاده از کادر نظر درست در زیر پست با ما تماس بگیرید.

در پایان ، اگر موارد فوق به شما لطف می کند ، لطفاً آن را با دوستان خود و رسانه های اجتماعی مورد نظر خود به اشتراک بگذارید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش ملیحه احمدی

درباره نویسنده

سلام. من ملیحه احمدی به عنوان یه عضو کوچک از پین ورک در کنار شما هستم تا بتونم مطالب متنوع و جالبی رو با شما به اشتراک بذارم. یکی از ویژگی‌هایی که منو به نوشتن محتواهای جدید ترغیب می‌کنه، روحیه‌ی بالا برای یادگیری مطالب جدید و بکارگیری خلاقیت در نوشته‌هام هست. امیدوارم این مطالب به اندازه کافی براتون جذاب و به دلتون نشسته باشه :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.