امروزه بیشتر بانوان به دنبال مدل موهای جذاب و متنوع برای موهای خود هستند و تنها به رنگ‌های یکدست که از ریشه‌ی مو تا نوک مو کشیده شده‌اند راضی نمی‌شوند. بر این اساس در این مطلب از پین‌ورک برای شما خانم‌های خوش‌سلیقه به معرفی رنگ موی سامبره و انواع دیگر رنگ موهای جذاب پرداخته‌ایم. امیدوارم این مطلب برای شما جذاب باشد.

معرفی کامل سامبره

سامبره یک تکنیک جدید برای رنگ کردن مو بشمار می‌رود و همان‌طور که از اسمش پیداست از  رنگ موی آمبره گرفته شده است اما سامبره ملایم‌تر از تکنیک آمبره می‌باشد. استفاده کم از رنگ‌ها جلوه‌ی زیبایی از مو را نمایان می‌کند و نیز استفاده نکردن رنگ در ریشه‌ی مو باعث محافظت از مو در برابر رنگ‌های شیمیایی می‌شود.

رنگ موی سامبره

تمام ماجرای سامبره این است که روشن‌تر از مدل آمبره است و به‌نوعی ورژنی ملایم‌تر از رنگ آمبره محسوب می‌شود، البته این مدل کمی با بالیاژ متفاوت است و سایه‌ها در ابعاد وسعی‌تری نمود پیدا می‌کنند.

کلید به دست آوردن رنگ سامبره استفاده بیشتری از رنگ‌هاست، ایجاد رنگ تیره در ریشه مو و روشن کردن همان رنگ با ظرافت خاصی در ساقه مو و ادامه همین روند تا نوک مو که کنتراست فوق‌العاده‌ای را پدید می‌آورد. مدل سامبره برای تمام افرد زیباست و ریشه‌های مو همان رنگ طبیعی خود را حفظ می‌کنند. برای انتخاب رنگ موی سامبره باید رنگ‌هایی را انتخاب کنیم که کمی تیره‌تر یا کمی روشن‌تر از رنگ طبیعی موی شما باشدد تا سایه‌های مو کمی طبیعی‌تر نمایان شود.

آمبره، سامبره و بالیاژ

اما بیشترین سوالی که درباره آمبره، بالیاژ و سامبره پرسیده می‌شود تفاوت میان آن‌هاست که ما قصد داریم در این نوشته تفاوت میان این تکنیک‌ها را برای شما بازگو کنیم.

رنگ موی سامبره

بالیاژ

یک نوع تکنیک آزاد محسوب می‌شود که ظاهری زیبا و البته طبیعی را خلق می‌کند، این روش برای کسانی که به دنبال ظاهری طبیعی با کمی تفاوت هستند بسیار مناسب است.

آمبره

یک روش رنگ کردن مو است که از بالای سر تا نوک مو ادامه می‌یابد. این روش رنگ را از بالای سر تا نوک مو به طور طبیعی روشن‌تر می‌کند.

سامبره

سامبره روش ملایم‌تر از آمبره هست با این تفاوت که ظاهری جذابتر و دلنشین‌تر از آمبره دارد. گفتنی است که بسیاری از افراد مشهور از این روش برای رنگ کردن موهای خود استفاده می‌کنند.

هایلایت

یکی از قدیمی‌ترین و البته پر زحمت‌ترین روش‌های رنگ مو است. در این روش رنگ مو از بالای سر تا نوک مو یک‌دست است.

برای رنگ کردن موهای خود بهتر است از رنگ‌هایی استفاده کنید که از مواد طبیعی در آن استفاده شده است. این مواد طبیعی می‌تواند شامل روغن آفتابگردان، کرچک، جوجوبا و … باشد که باعث درخشش موهای شما می‌شود.

معرفی رنگ موهای متنوع و جذاب

موی آتشی

اغلب خانم‌ها به دنبال موهای روشن‌تر و سایه‌های درخشان‌تری از رنگ موی آتشی هستند.

رنگ موی سامبره

مدل موی رگه‌ای

از کسانی که در موهای خود از مدل رگه‌ای استفاده کرده‌اند الهام بگیرید، رگه مالین نوعی مدل مو است که بخش از مو بدون رنگ باقی می‌ماند و بخشی دیگر دارای رگ‌های خاکستری یا سفید است.

رنگ موی سامبره

رنگ کردن بافت مو

شاید تعدادی زیادی از خانم‌ها از بافت طبیعی موی خود راضی نیستند، هایلایت کردن مو می‌تواند راهی برای راضی کردن باشد که البته این راه خیلی بهتر از شیوه قدیمی استفاده از فویل است، به‌جای استفاده بیش‌ازحد از رنگ عوامل روشن‌کننده در این روش در سراسر مو قرار می‌گیرد تا سایه و شکل رنگ بالا و بهتر شود.

رنگ موی سامبره

موی میوه‌ای

ترکیبی از رنگ‌های گرم(بلوند توت‌فرنگی) و سرد(بلوند یخی) موی کهربایی را برای شما به ارمغان می‌آورد. یک رنگ متفاوت و منحصر به فرد!

رنگ موی سامبره

موی اوپال(خاکستری)

سایه‌های مرواریدی با یک بازتاب و درخشش فوق‌العاده جز بهترین‌های سال ۲۰۱۹ است. اگر به دنبال موی هایی رنگارنگ یا به‌قول‌معروف رنگیم کمانی نیستید، استفاده از هارمونی رنگ‌های خاکستری با یک سایه بلوند سرد بسیار زیباست.

رنگ موی سامبره

موی هلویی متالیک

این رنگ هلویی متالیک نوعی رنگ مرجانی را بر روی مو های شما زنده می‌کند، این رنگ توسط محققان موی کمبریج ساخته‌شده است. هایلایت های این نوع رنگی به‌نوعی فلاش‌بکی به رنگ رز گلد هست.

رنگ موی سامبره

موی خرمایی روشن

طبق آخرین تحقیقات، بیشتر زنان برزیلی به دنبال رنگ خرمایی روشن برای موهای خود هستند. ژائو باسکو یکی از آرایشگران موفق در برزیل در احضار نظری جالب اخیراً اعلام کرده که نیمی بیشتری از مشتریان وی درخواست موی خرمایی روشن را داشته‌اند.

رنگ موی سامبره

موی بلوند دودی

اگر موهای شما خرمایی است با اضافه کردن رنگ بلوند به موهای خود رنگ موهای خود را برای فصول سرد سال رنگ آن را ملایم‌تر کنید، که موی بلوند طلایی ایده جذابی است. برای فصل پاییز که پیش رو است پیشنهاد الیوا سمالی متخصص رنگ مو؛ استفاده از یک ترکیب یکپارچه است به این صورت که استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای تیره با بلوند روشن است.

رنگ موی سامبره

موی شکلاتی فلفلی

رنگ‌های فصل پاییز قرمز و زنجبیلی است اما اگر می‌خواهید سنت‌شکنی کنید شکلاتی فلفلی را امتحان کنید.  در این رنگ از رنگ شکلاتی تیره و قهوه‌ای مایل به تیره ساخته‌شده است تا زمانی که در جلوی نور آفتاب قرار گرفتید رنگ مو مصنوعی به نظر نمی‌رسد.

رنگ موی سامبره

موی بنفش شامپاینی

اگر به دنبال راهی برای رنگ و لعاب دادن به موهای بلوند خود هستید، مدل بنفش شامپانی انتخابی مناسب برای شماست.

رنگ موی سامبره

موی نارگیل برشته‌شده

اگر موهای مشکی یا خرمایی دارید و به دنبال بلوند تیره‌تر برای موهای خود هستید، پیشنهاد ما مدل نارگیل برشته‌شده است. یکرنگ تیره ولی از نوع جدید، این رنگ از ریشه‌های مو تیره است و به‌تدریج در نوک مو روشن می‌شود.

رنگ موی سامبره

موی سایه‌ای

در سال‌های اخیرا بیشتر مردم از رنگ‌های تک‌رنگ در موهای خود خودداری می‌کنند و سایهٔ مو اخیراً محبوبیت بیشتری پیداکرده است. سایهٔ مو تقلیدی از تکنیک آمبره است که در آن با ترکیب رنگ‌های نورگیر و تکنیک بالیاژ، سایه را به موهای شما اضافه می‌کنند این روش حدود ۴ الی ۶ ماه بر روی موی شما ماندگاری دارد.

رنگ موی سامبره

موی بالیاژ قهوه‌

مدل بالیاژ قهوه تقلیدی از همان تکنیک بالیاژ است با این تفاوت که از رنگ قهوه برای کنتراست رنگ از تیره به روشن استفاده می‌شود که جلوهٔ زیبا و براق را برای شما به ارمغان می‌آورد.

رنگ موی سامبره

موی رز قهوه‌ای

بالاخره رنگ موی فانتزی که موخرمایی‌ها می‌توانند از آن برای موهای خود استفاده کنند پیدا شد! این مدل هنوز آن‌جور که بایدوشاید محبوب نشده است ولی بسیار زیباست، این رنگ مو از ترکیب رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای ساخته‌شده است.

رنگ موی سامبره

موی ارواح

زیبایی در این رنگ مو موج می‌زند البته چه چیزی واقعاً باعث این شده است که این سایه‌های آن‌قدر زیبا به نظر برسند و چرا این رنگ با پلوتونیم و نقره‌ای متفاوت است. در این رنگ از کربن، کوارتز و سفیدکننده صدفی استفاده‌شده است که شاید در نگاه اول قابل تشخص نباشد.

رنگ موی سامبره

موی شاه‌بلوطی

شاید خیلی از مردم دوست ندارند در تابستان موهای خود را روشن کنند اما روشن کردن موها در تابستان آن‌قدرها هم بد نیست. یک بالیاژ ظریف به روشن‌تر کردن موهای شما این امکان را می‌دهد تا موهای شما در هنگام رشد زیبایی خود را از دست ندهد.

رنگ موی سامبره

موی طلایی مسی

موهای بلوند می‌توانند به رنگ قرمز تبدیل شوند و رنگ طلایی مسی را پدید آورند. رنگ مسی طلایی نزدیک به قرمز است اما بسیار ملایم‌تر از آن!

رنگ موی سامبره

موی قرمز

اضافه کردن رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز به موهای خرمایی راز به دست آوردن این مدل است.

رنگ موی سامبره

موی بلوند طلایی

اگر مایل نیستید که موهای خود را کاملاً پلاتینی کنید، مدل بلوند طلایی راه دیگر و احتمالاً بهتر است. اگر موهای فر دارید این مدل رنگ خیلی برای شما مناسب است.

رنگ موی سامبره

موی کاکائو

اگر به دنبال یک تغییر اساسی بعد از موی بلوند خود هستید، مدل کاکائویی را فراموش نکنید.

رنگ موی سامبره

موی برنز طلایی

رنگ بلوند هنوز هم در موی وی نمایانگر است.

رنگ موی سامبره

موی بلوند عسلی

این نوع رنگ مو که تیره‌تر از بلوند طلایی است و برای تغییر رنگ بلوند موهای شما انتخابی جالب به نظر می‌رسد.

رنگ موی سامبره

موی بلوند

اگر می‌خواهید موهای خود را روشن کنید ولی طبیعی به نظر برسد شاید این مدل راه‌حل شما باشد.

رنگ موی سامبره

موی آیوبرن

قطعاً امی آدامز را می‌شناسید! رنگ موی وی ثابت می‌کند که رنگ زنجبیلی مد روز است، این رنگ مو برای کسانی که چهرهٔ روشنی دارند و می‌خواهند کمی گرما را به چهره خود اضافه کنند بسیار مناسب است.

رنگ موی سامبره

موی کاراملی

اگر چهره و پوستی برنزه دارید دست‌به‌کار شوید زیرا پاییز نزدیک است و رنگ موی کاراملی تکمیل‌کننده زیبایی شما در این فصل است.

رنگ موی سامبره

موی بلوند کثیف

این رنگ که نوع ملایم‌تر از رنگ بلوند است ترکیبی از رنگ گندمی نیز هست.

رنگ موی سامبره

موی خرمایی گرم

این نوع رنگ ترکیبی از رنگ‌های گرم و قهوه‌ای مایل به قرمز است که رنگ‌های گرم‌های آن نسبت به رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای بیشتر است.

رنگ موی سامبره

موی مشکی

همهٔ ما با سلنا گومز آشنا هستیم، وی که رنگی تقریبا سفید دارید بهترین رنگ مو را برای خود انتخاب کرده است یعنی تماماً مشکی.

رنگ موی سامبره


مقالات مرتبط :


در این مطلب از پین‌ورک به معرفی رنگ موی سامبره و انواع دیگر رنگ موهای جذاب پرداخته‌ایم. امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید 🙂

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش ملیحه احمدی

درباره نویسنده

سلام. من ملیحه احمدی به عنوان یه عضو کوچک از پین ورک در کنار شما هستم تا بتونم مطالب متنوع و جالبی رو با شما به اشتراک بذارم. یکی از ویژگی‌هایی که منو به نوشتن محتواهای جدید ترغیب می‌کنه، روحیه‌ی بالا برای یادگیری مطالب جدید و بکارگیری خلاقیت در نوشته‌هام هست. امیدوارم این مطالب به اندازه کافی براتون جذاب و به دلتون نشسته باشه :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.