نیروی خدماتی با کیفیت! چگونه انتظار هایمان از نیروی خدماتی برآورده می شود؟

به مانند شما، افراد دیگری نیز وجود دارند که از انواع نیروی خدماتی برای رفع نیازهای خود استفاده می کنند. اما بسیاری از ما نکات ساده و بدیهی را فراموش می کنیم که در نهایت روی عملکرد کار نیروهای خدماتی تاثیر منفی گذاشته و در نتیجه نارضایتی شما را به همراه خواهد داشت.  مجموعه PinWork بر اساس تجربه، توصیه هایی دارد که شما  می توانید با رعایت آنها به راحتی کیفیت خدمت رسانی نیروهای خدماتی را افزایش دهید.

نیروی خدماتی با کیفیت

این نکات عبارتند از:

  1. قوانین و مقررات مجموعه را با دقت مطالعه نمائید و با آگاهی نیروی خدماتی را رزرو کنید.
  2. وسایل مورد نیاز کار و وظایف وزمانبندی هر قسمت از کار را از پیش تعیین کنید. البته ما در این حوزه پیشنهاداتی را به شما ارئه می دهیم تا در خرید و تهیه مواد و تجهیزات موردنیاز راحت تر تصمیم بگیرید.
  3. همیشه ۵ دقیقه اول را صرف اعلام وظایف و توجیه متخصص نموده و زمان لازم برای هر قسمت از کار را با کمی ارفاق به وی اعلام کنید.
  4. ما آموزش های لازم را به حرفه ای ها داده ایم. اما به عنوان همنوع مطمئن شوید که حرفه ای ها در خطر نیستند و اگر موردی بود به وی اطلاع دهید تا طبق آموزش هایی که دیده، خود را با شرایط تطبیق دهد و دستور شما را راحت تر و مطمئن تر انجام دهد. مطمئن شوید کار به درستی انجام می شود و متخصصین در خطر نیست : چهارپایه لق نباشد، در محیط بسته با مواد گاز دار و سمی مثل وایتکس یا جوهر نمک یا بنزین و همچنین با وسایلی که برایش ناشناس است، کار نکند.
  5. از قرار دادن اشیاء قیمتی در دسترس عموم خودداری کنید.
  6. با حرفه ای ها درد و دل نکنید و همواره فاصله مطلوب را رعایت کنید.
  7. راجع به مسایل حاشیه ای و غیر ضروری صحبت نکنید زیرا نیروی کار در حین انجام وظیفه نیاز به تمرکز بیشتری روی انجام وظیفه خود دارد.
  8. اگر متخصص بیش از نیم ساعت تاخیر داشت با ما تماس بگیرید.
  9. اگر کار بیش از زمان تعیین شده طول کشید، به ما اطلاع دهید.
  10. اکیدا از ارتباط و تماس با متخصصین خارج از سیستم شرکت بپرهیزید زیرا شرکت مسئولیتی در قبال فعالیت های خارج از خود ندارد. اگر مدت زمان خدمت شما تغییر کرد (بیشتر یا کمتر شده و یا حتی محدوده ی زمانی آن منتقل شد) حتما با شرکت هماهنگ کنید در غیر این صورت ما تعهدی در قبال کار نمی توانیم به شما بدهیم.
  11. نیروی خدماتی ها بین ۳۰-۴۵ دقیقه در تقاضا های بالای ۶ ساعت می توانند استراحت کرده و ناهار خود را میل کنند. این فرصت را در اختیار آنان قرار دهید.
  12. در صورتی که در نیم ساعت اولیه ی نظافت، از نیروی خدماتی راضی نبودید به ما اطلاع دهید تا نیروی دیگری برای شما بفرستیم.
  13. هرگونه رفتار غیرحرفه ای مانند سیگار کشیدن، ادامس جویدن، موزیک گوش دادن، جر و بحث کردن، درد و دل کردن، مکررا یا به مدت طولانی با تلفن صحبت کردن، شعر خواندن، و… از طرف نیروی خدماتی ها ممنوع است. در صورت بروز هر یک از این ها که موجبات برهم زدن آرامش شما را فراهم کند، به واحد یشتیبانی اطلاع دهید. درصورت سوال از نظافتچی وی موظف است علت را به صورت کامل برای شما توضیح دهد.
  14. مبلغ پرداختی به نیروی خدماتی مبلغی است که از قبل به شما اعلام می گردد. شما هیچ گونه تعهدی مبنی بر پرداخت اضافی برای رفت و آمد متخصصین و… یا پرداخت انعام ندارید مگر بنا به صلاحدید خودتان.
  15. قطعا با رعایت موارد بالا، هم حرفه ای ما بهترین عملکرد را خواهد داشت و هم شما بیشترین رضایت را از مجموعه ی ما خواهید داشت.

لیست سرویس نظافت منزل پین‌ورک بر اساس مناطق :

  1. نظافت منزل در غرب تهران
  2. نظافت منزل در شرق تهران
  3. نظافت منزل جنوب تهران
  4. نظافت منزل در شمال تهران

 

از اعتماد شما سپاسگزاریم.

 

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.