آخرین باری که به کارواش سر زده اید چند وقت پیش بوده است؟ اگر به یاد ندارید دقیقا کی به کارواش رفته اید یا از کارواش سیار استفاده کرده اید، شاید لازم باشد این مطلب را بخوانید. ما با ۵ دلیل شما را متقاعد می کنیم که همین امروز ماشین خود را به کارواش ببرید. یا کارواش سیار را به منزل بیاورید!

کارواش سیار

  • ماشین شما شخصیت تان را بازتاب میکند

پشت ترافیک که گیر افتاده اید شاید یکی از کارهایی که می شود انجام داد، نگاه کردن به ماشین های دیگر است!!! در کنار کسالت آور بودنش شاید ظاهر هر ماشین، شخصیت راننده آن را در ذهن شما بازتاب کند. همانطوری که خیلی از مردم کتاب ها را از روی جلد قضاوت می کنند، شما از ظاهر ماشین تان قضاوت میشوید. برق زدن ماشین شما نشان دهنده ی شخصیت مثبت شما برای اطرافیان خواهد بود.

  • عملکرد را در بهترین سطح نگه دارید

کثیفی و گرد و غبار به عملکرد خودرو شما لطمه خواهد زد. برای مثال پر شدن فاصله بین عاج های لاستیک، اصطحکاک آن را کم کرده و این مسئله ممکن است خطر آفرین باشند. به خصوص در یخ بندان های فصل زمستان. می توانید با زدودن خاک و شن از قسمت های مختلف مثل چرخ ها از کاهش عملکرد جلوگیری کنید.

  • هزینه های غیر ضروری تعمیر را حذف کنید

بسیاری از هزینه های تعمیر به دلیل عدم توجه به قسمت های داخلی خودرو و تمیز بودن آن است. توجه به این امر از هزینه های اضافی پیشگیری میکند. اگر شستشوی قسمت های داخلی و قطعات برای شما سخت است، آن را به یک متخصص بسپارید.

  • با قیمت بیشتری ماشین تان را بفروشید

اگر قصد فروش خودروی خود را دارید کارواش را فراموش نکنید. در ازای پرداختی اندک به راحتی ارزش ماشین بیفزایید. مطمئن باشید یک ماشین براق بیشتر چشم ها را به خود خیره خواهد کرد!

  • طول عمر خودرو را بالا ببرید

هر چیزی با دقت بیشتر در نگهداری، طول عمر مفید و بالایی خواهد داشت. ماشین ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تمیز کردن داخل و خارج ماشین به صورت مداوم باعث میشود که سال های متوالی از داشتن یک خودرو با کیفیت لذت ببرید.
شاید با خودتان بگویید که با این همه مشغله کی می شود به کارواش سر زد؟
نیازی نیست شما به کارواش بروید. کارواش را به منزل خود بیاورید!
متخصصین کارواش ما، آماده ی خدمت رسانی به شما در هر زمان و هر مکانی هستند.

(فقط کافیه پینش کنی!)

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

6 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.