یکی از هیجان انگیزترین و لذت بخش ترین قسمت های مراسم عروسی برش کیک است. داشتن یک کیک زیبا و شیک می تواند مراسم، عکس و فیلم مراسمتان را فوق العاده و جذاب تر کند. شاید به نظرتان داشتن یک کیک زیبا و لاکچری پرهزینه است و  ممکن است شما را به فکر حذف کیک در مراسمتان بیاندازد. اما اگر با پین‌ورک باشید با ارائه راهکارهایی مثل کاهش سایز، تغییر ساختار کیک و ساده سازی تزئیینات علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، به شما در انتخاب یک مدل کیک عروسی شیک و ارزان قیمت تر کمک خواهد کرد.

الف) مدل کیک عروسی شیک و ارزان : وزن و سایز کیک عروسی

۱)به جای یک کیک بزرگ که به خاطر سایز آن قیمت بالایی دارد، شما می توانید دو کیک اصلی و فرعی سفارش دهید. کیک اصلیتان باید کوچک ولی دارای تزئینات خاص و مجلل بوده و دیگری یک کیک ساده ی بزرگ باشد. شما باید کیک ساده را در آشپزخانه قرار دهید و پس از بریدن کیک اصلی آن را بین مهمان هایتان تقسیم کنید.

انتخاب یک کیک اصلی و یک کیک جایگزین

۲)نسبت به تعداد مهمان هایتان کیک کوچکتری را سفارش دهید. اکثر قنادی ها همیشه تکه های بزرگی را برای هر فرد در نظر می گیرند. در حالیکه همیشه در مهمانیها نصف کیک خورده نمی شود. شما می توانید ۲/۳ تعداد مهمان هایتان کیک سفارش بدهید و به جای آن برش های کیک تان را کوچک تر کنید.

سفارش و سرو کیک به قطعات کوچک تر

۳) کیک مربعی سفارش دهید. از آنجایی که کیک مربعی بصورت شبکه ای برش می خورد بنابراین از نظر تعداد برای شما به صرفه تر است. بنابراین توصیه می کنیم که همیشه برای مهمانی هایتان  به جای کیک گرد ، کیک های مربعی سفارش دهید.

سفارش کیک مربعی

۴)از آنجایی که کیک های چند طبقه لوکس و زیبا تر هستند، شما می توانید برای اینکه کیک تان بزرگتر به نظر بیاید چند لایه ی فومی در طبقات پایین اضافه کنید.

اضافه کردن لایه‌ی فومی به ابتدای کیک

ب) مدل کیک عروسی شیک و ارزان : تزیین کیک جشن عروسی و نامزدی

۵)مهم ترین نکته در تزئین کیک عروسی و نامزدی اینست که با تم سالن و تزیینات آن هماهنگی داشته باشد. به این ترتیب کیک بسیار شیک تر و خاص تر به نظر می آید.

۶) معمولاَ کیک های با روکش خامه ای از کیک هایی که روکش فوندانت دارند ارزان ترند. اگر فصل عروسی‌تان گرم نیست و یا امکانات تالار پذیرایی عروسی‌تان مناسب نگهداری کیک خامه ای است می‌توانید از این راه حل برای صرفه جویی در هزینه های مراسم عروسی و داشتن مدل کیک عروسی شیک و ارزان استفاده کنید.

انتخاب کیک با روکش خامه ای به جای روکش فوندانت

۷) شما می توانید با استفاده از گلهای طبیعی و میوه ها شیک ترین و جذاب ترین مدل کیک عروسی و نامزی را بسازید. از آنجایی که هزینه ی تزئین کیک بسیار بالاست شما میتوانید یک کیک ساده سفارش داده و به جای تزئینات مصنوعی از گلهای فصل استفاده کنید. همچنین به جای تزئینات اضافی اطراف کیک چند شمع کوچک قرار دهید.

مقالات مرتبط:

تزیین کیک با گلهای طبیعی

۸) طرح های ساده را دست کم نگیرید. از آنجایی که زیبایی در سادگی است شما می توانید با استفاده از طرح های ساده یک مدل کیک جدید و خاص داشته باشید.

۹) لازم نیست که از چندین طعم مختلف استفاده کنید. هر چه تعداد طعم هایی که انتخاب کنید بیشتر باشد هزینه نیز بالاتر خواهد رفت. شما می توانید یکی از طعم های معمول و ساده را انتخاب کنید ولی حتما آن را از یک شیرینی پزی خوب سفارش دهید و تاکیدتان بیشتر روی تازگی و طعم خوب کیک باشد.

انتخاب یک طعم ساده و معمولی برای کیک

در پایان براتون آرزوی خوشبختی می کنم و امیدوارم مراسم به یادماندنی داشته باشید. خوشحال میشم که نظراتتون رو با من به اشتراک بزارین.

اگر میخواهید لباس عروستان را حرفه ای انتخاب کنید، حتما مقاله ی پین ورک رو بخونین تا بدونین برای فرم بدن شما کدام  مدل مناسب تره!!!

اگر وقت کافی ندارید یا استرس برگزاری مراسم عروسی شما را کلافه کرده است می‌توانید با خیال راحت همه چیز را به ما بسپارید. نیروهای متخصص تشریفات مجالس عروسی پین‌ورک مسئولیت برگزاری مراسم شما را برعهده خواهند گرفت.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش فریبا کیتویی

درباره نویسنده

سلام من فریبا کیتویی هستم! یک آذرماهی صبور و مقاوم... عاشق نوشتن، سفر و ادبیات. برای رسیدن به هدف‌هام تلاش می‌کنم و معتقدم که زندگی آسون نمیشه این تویی که سرسخت میشی ... از پین ورک عزیزم برای اعتمادی که بهم کرده ممنونم.

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    Yassamane 13-01-2019

    عالی و مفید بود خانم کیتویی عزیز. از مطالب خوب شما ممنون هستم 🙂

      فریبا کیتویی 01-10-2019

      سلام دوست عزیز? خوشحالم که از این مطلب پین‌ورک راضی بودید. به مطالب دیگر ما هم سر بزنید?