امروزه با توجه به قیمت‌های بالا خرید و فروش تلویزیون و کمتر بودن هزینه تعمیرات تلویزیون، در صورت معیوبی آن، اکثر افراد سعی در تعمیر آن به قیمت به صرفه ‌تر و عدم خرید تلویزیون جدید دارند. تعمیر لوازم برقی خانگی، ازجمله تعمیراتی است که نیاز به مهارت بالا و تخصص و تجربه لازم دارد و نمی‌شو تعمیر آن و هزینه تعمیرات تلویزیون را به هرکسی سپرد؛ بنابراین، جز دقت در میزان هزینه تعمیرات تلویزیون، لازم است به تعمیرکاری که لوازم صوتی و تصویری یا لوازم برقی خانگی خود را به او می‌سپارید نیز توجه کنید. پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات تلویزیون اعم از؛ الجی، سامسونگ، اسنوا و… با گروهی مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی به شما دارندگان این لوازم و تعمیرات تلویزیون شما بوده و در کمترین زمان ممکن و بهترین عملکرد، وسیله شمارا تعمیر کرده و به صرفه ترین هزینه تعمیرات تلویزیون را به شما ارائه می‌دهد. جهت ثبت سفارش، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ در تماس باشید.

تعرف ها و هزینه تعمیرات تلویزیون ال ای دی و ال سی دی

جدول تعرفه تعمیر تلویزیون توسط پین ورک

خدماتهزینه اجرت تعمیرات (هزار تومان)
تعمیر یا تعویض برد۳۰۰/۰۰۰ تا ۴۵۰/۰۰۰
نصب و تنظیم آنتن۱۰۰/۰۰۰ الی ۲۰۰/۰۰۰
تعویض یا تعمیر پنل۲۵۰/۰۰۰
تعمیر اسپیکر۱۸۰/۰۰۰
تعمیر پاور۱۸۰/۰۰۰
اتصال تلویزیون به سایر دستگاه ها۵۰/۰۰۰

۱ . هزینه تعمیرات تلویزیون و تعمیر یا تعویض برد آن

تعمیر و تعویض برد تلویزیون، هزینه‌ای حدود ۳۰۰ تا ۴۵۰ هزار تومان خواهد داشت که بسته به نوع تلویزیون و قطعه تعویضی متفاوت خواهد بود. جهت ثبت سفارش، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ در تماس باشید.

تعمیر تلویزیون در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۲ . هزینه تعمیرات تلویزیون و نصب و تنظیم آنتن

نصب و تنظیم آنتن تلویزیون، هزینه‌ای حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان بسته به نوع تلویزیون شما خواهد داشت.

۳ . هزینه تعمیرات تلویزیون و تعویض یا تعمیر پنل

تعمیر یا تعویض پنل تلویزیون، هزینه‌ای حدود ۲۵۰ هزار تومان خواهد داشت و بستگی دارد که تلویزیون شما به چه قطعه‌ای برای نوع تلویزیون شما نیاز دارد.

۴ . هزینه تعمیرات تلویزیون و تعمیر اسپیکر یا پاور

تعمیر یا تعویض اسپیکر یا پاور تلویزیون، هزینه‌ای حدود ۱۸۰ هزار تومان خواهد داشت و بستگی دارد و بسته به این است که دستگاهشم به چه اسپیکر یا پاوری نیاز دارد.

۵ . هزینه تعمیرات تلویزیون و هزینه‌های مربوط به اتصال به سایر دستگاه‌ها

هزینه‌های مربوط به اتصال به سایر دستگاه‌ها، حدود ۵۰ هزار تومان است و به نوع تلویزیون شما و دستگاه و اتصالات بستگی دارد که باید توسط متخصصین بررسی شود.

هزینه تعمیرات تلویزیون با توجه به برند، قطعات و نوع خرابی آن

  • هر برند و نوع تلویزیون های موجود در بازار، سیستم و پیچیدگی و قطعات مخصوص به خود را دارد؛ بنابراین هر برند تلویزیون یا ال سی دی، هزینه تعمیر مخصوص به خود را دارد.
  • از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر هزینه تعمیرات تلویزیون، قطعات لازم جهت خرید و تعویض آن است. اگر دستگاه پیچیده‌تر باشد و مجهز به قطعات بیشتری باشد، ملزم به عیب یابی دقیق‌تر و تعمیر سنگین‌تر است که روی هزینه تعمیرات تلویزیون مؤثر است.
  • معیوبی تلویزیون می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که منجر به تعمیرات متفاوتی باشد. شاید نیاز باشد صفحه تلویزیون یا پنل آن تعمیر یا تعویض شود که قیمت آن در هزینه تعمیرات تلویزیون متفاوت است. از دیگر مشکلات مربوط به انواع تلویزیون که نیاز به تعمیر دارد، مشکل در منبع تغذیه، معیوبی برد دیجیتال تلویزیون، به هم ریختن تنظیمات مربوط به باندهای صدا و ایرادات صفحه نمایش تلویزیون است. برای یافتن عیب یابی تلویزیون خود در هر برندی میتوانید مطالب زیر را مطالعه نمایید.
  • عیب یابی و رفع مشکلات تلویزیون سامسونگ
  • عیب یابی و تعمیر مشکلات تلویزیون ال جی
  • عیب یابی تلویزیون سونی
  • عیب یابی تلویزیون پاناسونیک
  • عیب یابی تلویزیون اسنوا

هزینه تعمیرات تلویزیون و هزینه ایاب و ذهاب

هزینه ایاب و ذهاب، ازجمله هزینه تعمیرات تلویزیون است که بر اساس شرایط تعیین می‌شود. این موارد بر اساس فاصله از منزل یا محل شما تعیین می‌شود. شاید تعمیرکار تلویزیون در محل بتواند مشکل آن را برطرف کند و قطعات تعمیری را تعویض کند اما در مواردی ممکن است لازم باشد تلویزیون ب محلی دیگر جهت تعمیرات لازم برده شود. این هزینه‌ها مربوط به شرایط تعمیر و محل شما خواهد بود.

هزینه تعمیرات تلویزیون با پین ورک

قبل از اطلاع از قیمت و هزینه تعمیرات انواع تلویزیون، لازم است بدانید که با توجه به نوسانات قیمت‌ها و تغییر قیمت دلار، خود به خود این موضوع روی قیمت قطعات مختلف و هزینه تعمیرات تلویزیون نیز تأثیر می‌گذارد و به مرور باعث تغییر و افزایش آن می‌شود؛ اما پین ورک همواره در تلاش است تا هزینه تعمیرات تلویزیون و دیگر لوازم را تا جای ممکن ثابت نگه دارد. پین ورک با گرد هم آوردن تعمیرکاران مجرب، سعی در تعمیر انواع تلویزیون شما در کمترین زمان ممکن دارد. جهت ثبت سفارش، با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ در تماس باشید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.