خیلی از افراد تفاوت بین آمبره و بالیاژ مو را نمی‌دانند و از ما سؤال می‌کنند. اگر تفاوت بین آمبره و بالیاژ را بدانید، سبک و مدل رنگ مو خود را بهتر انتخاب می‌کنید. ما اینجا هستیم تا جواب سؤال‌های شمارا بدهیم. در این مطلب از مجله پین‌ورک به موضوع تفاوت آمبره و بالیاژ مو می‌پردازیم. امیدوارم از این مطلب لذت ببرید.

آمبره یک استایل مو

لغت آمبره از لغت فرانسوی سایه گرفته‌شده است. آمبره یک مدل مو است. این به معنی رنگ مو سایه روشن‌تر از سایه تیره‌تر است. عموماً، برای افراد دارای پوست سبزه استفاده می‌شود زیرا دارای ظرافت کمتری نسبت به سبک‌های دیگر رنگ مو است. آمبره مانند سبک مو سامبره برای افراد بور است. این تکنیک ظریف‌تر است، ازاین‌رو سبک مو آمبره برای افراد جسور، زیبا و عالی است. قطعاً این سبک مو که مورد توجه بیشتری است، معمولاً نگهداری بیشتری نیز دارد. آمبره نوعی سبک رنگ است که هیچ رنگ تیره‌ای در قسمت پایین موها باقی نمی‌گذارد تا بتواند آن را طبیعی نشان دهد و یک انتقال خوب بین سایه رنگ‌های مو است. درحالی‌که آمبره ظاهری زیبا دارد، نیاز به یک آرایشگر حرفه‌ای نیز دارد. یک اشتباه می‌تواند سبک مو را خراب کند و مدل مو شما با آنچه انتظار دارید تفاوت داشته باشد. پس سعی کنید آن را به یک آرایشگر ماهر بسپارید.

آمبره یک استایل

بالیاژ یک تکنیک

بالیاژ و آمبره بسیار شبیه به هم هستند اما تفاوت‌های بسیار آشکاری بین این دو وجود دارد! لغت بالیاژ از کلمه فرانسوی دیگری به معنای «جارو» است. اگر تاکنون دیده‌اید که کسی در آرایشگاه از آن استفاده کند، احتمالاً برای شما طبیعی است. هنگام استفاده از رنگ برای رنگ موی سر، رنگ را روی تکه‌های فویل می‌زنند و به‌گونه‌ای است که روی مو سر به سمت سایه روشن‌تر می‌رود. در بالیاژ، قسمت‌های تیره‌ای در قسمت پایین مو باقی می‌ماند تا ظاهر طبیعی‌تری ایجاد کند. این روش به نظر می‌رسد که طبیعی‌تر باشد و از آمبره نیاز به نگه‌داری کمتری داشته باشد.

بالیاژ یک تکنیک

سایر تکنیک‌های مشابه

 نقاشی مو

نقاشی مو در حال حاضر روند خوب و هنری‌ای است. با این تکنیک، موها آزادانه، با دست و معمولاً با یک برس و پالت رنگ می‌شوند. موها باید صاف قرار گیرند و معمولاً با تکه‌های پلاستیکی از هم جدا می‌شوند. رنگ معمولاً با الگوی خاصی زده نمی‌شود. نکته مهم در مورد رنگ‌آمیزی مو، این است که آرایشگر باید برای این نوع رنگ مو و مدل مو، کاملاً آموزش‌دیده باشد. این تکنیک باعث ایجاد رنگ‌های طبیعی و عادی‌تری می‌شود. به‌علاوه سرعت آن بسیار سریع‌تر از رنگ با فویل است و خط مشخصی از رنگ دیده نمی‌شود.

هایلایت مو

هایلایت های بلوند مو بسیار ظریف است که با استفاده از تکنیکی از رنگ موی ظریف در موهای کودکان تقلیدشده است. این طرح مو بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و مانند اثر نور آفتاب به روی مو است. این تکنیک بسیار شبیه به هایلایت ها به همراه بالیاژ است. مقدار مو در فویل تفاوت اصلی این طرح مو است. هایلایت های بلوند، به موهای بسیار کمتری نسبت به هایلایت های سنتی نیاز دارند. نتیجه ظریف اما زیبا و شگفت‌انگیز برای موهای بلوند است!

 فویل

فویل مو روند جدید دیگری شبیه به تکنیک‌های فوق است… این تکنیک درواقع نسخه به‌روز شده بالیاژ و نگه‌داشتن موهای تیره به‌وسیله فویل است.

 سبک مو

یک سری از محصولات، هنگام استفاده از سبک آمبره مو بسیار توصیه می‌شود.

محصولاتی که ما آن‌ها را پیشنهاد می‌کنیم

ما کاملاً نیولش را توصیه می‌کنیم. استفاده از این محصول نتایج فوق‌العاده‌ای دارد که باعث می‌شود که از آن استفاده و به شما هم توصیه کنیم.

بهترین شامپو و درمان برای روشن کردن موهای شما:

الاپکس # ۱ و # ۲ در سالن زیبایی استفاده می‌شود به این منظور استفاده می‌شود که موهای خود را با آسیب کمتری روشن کنید… شماره ۳ این محصول، ماسک زیبایی خانگی است برای موها قبل روشن کردن استفاده می‌شود.

این شامپو برای موهای روشن ضروری است!

شامپو بنفش همان محصولی است که باعث از بین رفتن رنگ‌های گرم زرد / نارنجی می‌شود و باعث می‌شود بلوند شما تازه و کاملاً خوش‌رنگ و باب میل به نظر برسد!

ابزارهای مورد استفاده

و در اینجا نحوه فر کردن موها آورده شده است!

اتو مو یک وسیله لازم و موردنیاز در سالن‌های زیبایی و متناسب با هر طول مو است.

سشوار، یکی از ابزار موردنیاز ما و در دسترس شماست! این دستگاه دارای تنظیمات گرما، باد خنک و هدایت‌کننده‌ها جریان هوا برای راحت‌تر شدن کار شما است.

برس هایی به‌راحتی کار کمک می‌کنند

بهترین برس، برس مرطوب است! سعی کنید که موهای خود را در قوی‌ترین حالت خود نگه‌دارید و موهایتان را هنگام شانه زدن نکشید و نشکنید. برس مناسب برای سلامتی موهای شما بسیار ضروری است!

یکی دیگر از برس موهای موردعلاقه ما! شانه تیز کن برای یک مدل مو از قبل طراحی‌شده و شگفت‌انگیز است و موهای شمارا به روش صحیح تیز می‌کند! لازم به ذکر نیست که شستشوی موهای خود پس از مرتب کردن موها، لازم است!

محصولات موردنیاز

در اینجا، ما با بامبل کار می‌کنیم تا موهای مشتریان خود را حالت دهیم. شما می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید تا برخی از کالاهای موردنیاز خود را سفارش دهید و درب خود تحویل بگیرید!

تونیک

قبل از این‌که بخواهید مدل مو جدیدی را روی موهایتان امتحان کنید، از این محصول قوی که با گیاهان، ویتامین‌ها و روغن چای درختی مخلوط شده است تا موها و پوست سر را تقویت کند، استفاده کنید.

اسپری ضخیم کننده مو

برای بلند کردن مو و حجم دادن موها استفاده می‌شود. برای حجم دادن ب موها، زمانی که مرطوب هستند و به سمت ریشه مو اسپری کنید.

اسپری بافت

روی موهای مرطوب یا خشک برای استحکام بافت آن، اسپری کنید. این اسپری نمکی ترکیب‌شده با روغن باعث تقویت بافت امواج مو و شفاف‌سازی آن می‌شود.

اسپری نهایی سازی

زمانی که مدل مو شما کامل و تمام‌شده است استفاده می‌شود تا دوام آن را بیشتر کند. به‌علاوه، حتی وقتی مو شانه شود هم حالت خود را حفظ می‌کند.


مقالات مرتبط :


در این مطلب از مجله پین‌ورک به تفاوت بین آمبره و بالیاژ مو پرداختیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد 🙂

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش ملیحه احمدی

درباره نویسنده

سلام. من ملیحه احمدی به عنوان یه عضو کوچک از پین ورک در کنار شما هستم تا بتونم مطالب متنوع و جالبی رو با شما به اشتراک بذارم. یکی از ویژگی‌هایی که منو به نوشتن محتواهای جدید ترغیب می‌کنه، روحیه‌ی بالا برای یادگیری مطالب جدید و بکارگیری خلاقیت در نوشته‌هام هست. امیدوارم این مطالب به اندازه کافی براتون جذاب و به دلتون نشسته باشه :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.