بازگشت
درخواست خدمت 021-87700770

تعمیر پکیج اخگر

درخواست خود را ثبت کنید! زیر 15دقیقه، یک متخصص در زمینۀ تعمیر دیواری پکیج اخگر از شرکت ما معرفی می گردد. بعد از تاییدتان، در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

درخواست خدمت
سفارش و مشاوره 021-87700770
سفارش و مشاوره

021-87700770

هرلحظه آماده متخصص آماده متعهد به شما
تعمیر پکیج اخگر

قیمت تعمیر پکیج اخگر

نام خدمت قیمت تومان
سرویس کامل 480.000 تومان
سرویس دوره ای بدون اسید شویی 150.000 تومان
تشخیص عیب در محل 100.000 تومان
تعویض منبع انبساط و راه اندازی 180.000 تومان
تعویض پمپ کامل با فلنج فلزی 100.000 تومان
تعویض پمپ کامل با کاتالیست 120.000 تومان
تعویض ترانس جرقه با یون 75.000 تومان
تعویض برد الکتریکی همراه با تنظیم 150.000 تومان
تعویض ولوم های تنظیم دما و کنترل 120.000 تومان
تعویض شیر اطمینان 75.000 تومان
تعویض شیرپرکن اتوماتیک با تنظیم فشار 100.000 تومان
تعویض ترمومتر یا مانومتر یا ترموستات هر عدد 70.000 تومان
تعویض مبدل حرارتی 120.000 تومان
تعویض مبدل ثانویه معمولی 100.000 تومان
اجرت تعویض مبدل ثانویه صفحه ای 65.000 تومان
تعویض مشعل پکیج 100.000 تومان
تعویض سنسور دود و لیمیت سوئیچ 75.000 تومان
تعویض شیر کنترل گاز کامل با تنظیم 100.000 تومان
تعویض شیر سه راه مکانیکی 100.000 تومان
تعویض شیر موتوری و سرویس 150.000 تومان
تعویض فیوز های کنترل هر عدد 60.000 تومان
تعویض محدود کننده جریان آب 100.000 تومان
تعویض هواگیر 50.000 تومان
تعویض سنسور آبگرم یا شوفاژ جداری هر عدد 60.000 تومان
تعویض سنسور آبگرم هر عدد 70.000 تومان
تعویض فن پکیج احتراق بسته یا باز 120.000 تومان
تعویض پرشر سوئیچ آب 50.000 تومان
تعویض پرشر سوئیچ هوا 70.000 تومان
تعویض لاستیک دیافراگم 80.000 تومان
تنظیم برد الکترونیک دستگاه 85.000 تومان
تنظیم فشار و شارژ منبع انبساط 50.000 تومان
تعویض اتاق و سرویس محفظه احتراق 100.000 تومان
نصب پکیج دیواری 120.000 تومان
اسید شویی - تک مبدل 150.000 تومان
اسید شویی - دو مبدل 250.000 تومان
آب بندی کامل دستگاه رفع نشتی پکیج توافقی
تعویض فلومتر / فلو سوئیچ / میکروسوئیچ توافقی
سختی کار ( فضای باز یا سرد / ارتفاع / تایم ) توافقی
ایاب ذهاب 50.000 تومان
ثبت درخواست خدمت
سفارش و مشاوره 021-87700770
مشاهده کامل لیست قیمت ها
حداقل
میانگین قیمت
حداکثر
50 هزارتومان
100 هزارتومان
480 هزارتومان
  • با توجه به نوسانات فعلی بازار، نرخ ارائه خدمات 20 تا 30 درصد نوسان خواهد داشت.
  • این سرویس توسط متخصصان حرفه‌ای به صورت رایگان قیمت گذاری می شود.
پس از ثبت سفارش، متناسب با توضیحات شما قیمت دقیق انجام خدمت مشخص می گردد.
ثبت درخواست خدمت

توضیحات سرویس

خدمات قابل ارائه تعمیر پکیج اخگر

  • تعمیر انواع پکیج دیواری و زمینی در محل
  • 0 تا 100 نصب و راه اندازی پکیج
  • عیب یابی، رفع خطا و تعمیر برد پکیج
  • اسیدشویی، جرم گیری و رسوب زدایی پکیج
  • لوله کشی و تعویض قظعات پکیج
  • تنظیم باد پکیج
  • خدمات سرویس کامل و دوره ای پکیج

چرا تعمیر پکیج اخگر پین ورک ؟

  • پس از ثبت سفارش، نزدیک‌ترین متخصص تعمیر پکیج اخگر با بالا‌ترین امتیاز به محل ارسال می گردد.
  • در صورت عدم رضایت از تعمیرکار ارسال شده، پشتیبانی پین ورک در کنار شما خواهد بود و تعمیرکار فعلی لغو و نیروی جدیدی برای شما ارسال خواهد شد.
  • پین ورک، در حال حاضر +8000 نیروی متخصص دارد که مدارک و سابقه هر یک بررسی و اهراز هویت شده اند.
  • متخصصین که امتیاز کمی از مشتریان دریافت کرده اند، به صورت خودکار از سیستم حذف می گردند.
  • میانگین امتیاز متخصصین تعمیر پکیج پین ورک 4.78 از 5 می باشد.

تعمیر پکیج اخگر مانند دیگر وسایل گرمایشی منزل، بعد از مدتی استفاده امری طبیعی است، زیرا در طولانی مدت ممکن است قطعات آن فرسوده یا خراب شوند.

این خرابی می‌­تواند به صورت­‌های مختلفی مثل خاموش شدن خود به ‌خود پکیج، کاهش فشار آب پکیج، روشن نشدن آن، سروصدای غیرطبیعی و … خود را نشان دهد.

در چنین شرایطی باید به موقع اقدام کنید و کار را به افراد متخصص بسپارید تا مبادا کوچک­ترین اشتباه، هزینه اضافی بر دوش‌تان بگذارد.

پین ورک مرکز تخصصی تعمیر پکیج اخگر با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و حرفه‌ای‌ترین و باتجربه‌ترین تعمیرکاران آماده خدمت‌رسانی است.

کافیست درخواست تعمیر پکیج خود را ثبت کنید!
زیر ۱۵دقیقه، یک متخصص در زمینۀ تعمیر پکیج اخگر از شرکت ما معرفی می‌گردد. بعد از تاییدتان، در سریع‌­ترین زمان در محل شما حاضر است.

قطعات تشکیل دهنده پکیج اخگر

قطعات تشکیل دهنده پکیج اخگر

– برد پکیج

تمامی ورودی­‌ها (Input) و خروجی­‌های (Output) سیستم از طریق برد یا مغز پکیج پردازش و کنترل می­‌شوند.

– وریستور

وریستور به عنوان نوعی مقاومت با مصرف کننده به صورت موازی بسته شده و از قطعات در برابر نواسانات و افزایش ولتاژ محافظت می‌­کند.

– ترمیستور

ترمیستورها مقاومت‌­هایی حساس به درجه حرارت هستند که در حالت مثبت PTC با افزایش دما مقاومت آن­ها افزایش یافته و در حالت منفی NTC کاهش می­‌یابد.

– شیر سه راهه یا سه طرفه

تغییر مسیر جریان آب گرم از مدار گرمایش به مدار مصرف را کنترل می‌­نماید.

– ‌پمپ سیرکولاسیون

جریان آب گرم به گردش در آمده در مدار گرمایش پکیج ها طبیعتاً دچار افت فشار خواهد شد.
پمپ سیرکولاسیون دقیقا به منظور جبران این افت فشار در سیستم تعبیه شده و با استفاده از یک خازن راه اندازه عمل می­‌نماید.

– شیر پر کن

همان طور که از نام آن نیز برمی‌­آید، از این شیر به منظور کنترل دبی جریان آب سرد ورودی به پکیج استفاده می­‌گردد.

– شیر تخلیه

شیرتخلیه در زمان تعمیرات و سرویس به منظور تخلیه آب از مدار گرمایشی پکیج استفاده خواهد کرد.

– سنسور حرارتی

این سنسور درجه حرارت مبدل و فین­‌های آن را کنترل می­‌کند و در صورتی که دمای لوله­‌ها از میزان مورد نظر بیشتر شود، دیتاها و گزارشات لازم برای خاموش شدن مشعل ارسال می‌­گردد.

– شیر اطمینان

شیر اطمینان پکیج­‌های دیواری به دما و فشار حساس بوده و برای بالا رفتن سطح ایمنی سیستم پکیج است.

در صورت افزایش فشار از حد معین  یا درجه حرارت (فراتر از ۹۹ درجه سانتی گراد)، جریان آب را از مدار خارج می­‌کند.

عیب یابی پکیج اخگر

عیب یابی پکیج اخگر

همانطور که می‌­دانید پکیج­‌های برند اخگر در انواع دیواری و زمینی موجود هستند و هر کدام ممکن است به مشکلات متفاوتی دچار شوند که ادامه بیان می­‌کنیم:

۱– روشن نشدن پکیج دیواری

منظور از روشن نشدن پکیج (در حالت تابستان) این است که شعله شمعک روشن است ولی با باز کردن آب گرم شعله اصلی روشن نمی‌شود تا آب گرم شود.

در این حالت باید سراغ قطعه‌­ای بروید که وظیفه اعلام باز بودن آب مصرفی به برد کنترل را دارد.

در پکیج‌های دیواری اخگر به دلیل قدیمی بودن همچون آبگرمکن­‌های دیواری از یک دیافراگم که در مسیر آب ورودی قرار گرفته است استفاده می‌شود.

با باز کردن آن، آب مصرفی مثل سیستم آبگرمکن به پشت دیافراگم آمده و باعث جلو رفتن میله متصل به آن می‌شود.

این میله نیز بوسیله یک کلاهک پلاستیکی میکروسویچی که درست روبروی آن قرار دارد را فعال می‌کند و به این صورت برد کنترل متوجه باز شدن آب مصرفی می‌شود.

حال اگر این دیافراگم پس از مدت­‌ها فرسوده، پاره یا شکل آن دفرمه شود وقتی آب پشت آن برود توانایی جلو بردن میله را ندارد و دستگاه روشن نمی­‌شود.

ولی اگر در پکیج دیواری اخگر چه در حالت تابستان و چه زمستان مشعل روشن نمی‌شود اولین قطعه‌ای که باید به آن مشکوک شوید برد کنترل است.

البته چون تست برد کنترل کمی سخت است شما ابتدا بوبین ۲۲۰ را تست کنید و اگر سالم بود سراغ برد کنترل برید.

نحوه تست بوبین ۲۲۰ شیر کنترل گاز پکیج دیواری اخگر نیز به این صورت است که برق مستقیم به آن بدید اگر شعله روشن شد یعنی سالم است، در غیر این صورت سوخته است.

توصیه می­‌کنیم اگر تجربه قبلی ندارید، حتماٌ از تعمیرکاران پین ورک کمک بخواهید و با آنها در تماس باشید.

۲– کمبود فشار آب گرم در پکیج زمینی

در پکیج زمینی اخگر برای گرمایش آب مصرفی که به صورت غیر مستقیم در دیگ شوفاژ گرم می‌شود از چندین متر کوئل مسی استفاده می­‌شود.

این قسمت که به صورت مارپیچ داخل دیگ قرار دارد و آب مصرفی از داخل آن عبور می­‌کند، آب داخل دیگ باعث گرم شدن کوئل می‌شود.

سایز لوله مسی ۱۲ است و به همین دليل اگر آب منطقه رسوب زیادی داشته باشد و سختی گیر یا فیلتر نصب نشده باشد داخل این کوئل مسی بعد از مدتی رسوب می‌گیرد و کم کم فشار آب گرم افت پیدا می‌کند.

برای حل مشکل باید مسیر کوئل مسی با اسید و توسط پمپ قوی شستشو داده شود. لازم به ذکر است که اسید شویی پکیج زمینی اخگر فرآیند بسیار پیچیده‌ای است.

بنابراین در صورتی که تعمیرکار تجربه کافی برای این کار نداشته باشد به طور قطع کوئل مسی کیپ شده و به جز تعویض آن چاره دیگری ندارید.

پس توجه داشته باشید به هیچ عنوان از تعمیرکاران متفرقه برای اسید شویی پکیج اخگر کمک نگیرید.

نکته !! در اسید شویی پکیج زمینی اخگر حتماً باید قبل از اینکه فشار آب گرم به طور کامل قطع شود نسبت به اسید شویی اقدام نمایید.

۳– عدم کارکرد پمپ پکیج

معمولاً افراد تا ابتدای فصل زمستان حتی برای یک بار هم کلید پمپ را نمی‌زنند و به همین خاطر اول زمستان که اقدام به روشن کردن کلید پمپ می‌کند متوجه عدم فعالیت پمپ و به عبارتی گرم نشدن رادیاتورها می‌شود.

البته این در حالی است که آب مصرفی به خوبی گرم می‌شود. با گرم نشدن رادیاتورها در پکیج دو حالت ممکن است اتفاق بیفتد:

به خاطر روشن نکردن کلید پمپ در تابستان و جلوگیری از گیرپاژ شدن پمپ می‌باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید پمپ باز شود.

سپس پروانه آن را با دست بچرخانید و روغن­ کاری کنید و مجدد نصب کنید. پمپ پکیج توسط ۴ پیچ آلن شماره چهار به بدنه متصل است.

سوختن پمپ و از کار افتادن آن است که برای اطمینان از آن باید ابتدا از گیرپاژ نبودن پروانه پمپ اطمینان حاصل کنید و نهایتا در صورت سوخته بودن آن را تعویض نمایید.

۴– گرم نشدن آب پکیج

یکی از مشکلات شایع در پکیج دیواری اخگر گرم نشدن آب مصرفی در فصل تابستان و همچنین ولرم بودن آب مصرفی در زمستان است.

اغلب به خاطر خراب شدن و یا به عبارتی سوراخ شدن دیافراگم لاستیکی شیر سه راهی پکیج است.

در واقع در پکیج­‌های اخگر به خصوص از نوع دیواری به دلیل قدیمی بودن از شیر سه راهی هیدرولیکی استفاده شده است.

این شیر سه راهی وظیفه دارد زمانی که مصرف کننده آب مصرفی را باز می‌کند مدار، آب سیستم را که در فصل زمستان به سمت رادیاتورها در جریان است بسته و آب داغ شده که از مبدل اصلی آمده را به سمت مبدل ثانویه هدایت کند.

به این ترتیب آب مصرفی که در سمت دیگر مبدل در حرکت است گرم می‌شود. دیافراگم در شیر سه راهی پکیج باعث حرکت سوپاپ بایپاس می‌شود .

در صورت سوراخ شدن و یا دفرمه شدن لاستیک دیافراگم وقتی آب به قسمت پشت دیافراگم رسید توانایی حرکت دادن سوپاپ را ندارد و در نتیجه آب مصرفی در مبدل گرم نمی‌شود.

در فصل تابستان نیز با باز کردن آب مصرفی و حرکت دیافراگم سوپاپ مسیر گردش آب را به سمت مبدل هدایت می‌کند.

در ادامه با جلو آمدن میله فنر سوپاپ و میکروسویچی که در سر شیر سه راهی قرار گرفته است به برد الکترونیک اطلاع می‌دهد که آب مصرفی باز شده است.

سپس برد کنترل نیز به شیر گاز فرمان می‌دهد و شعله اصلی برقرار می‌شود، در نتیجه وقتی دیافراگم معیوب یا پاره شود آب مصرفی سرد می­‌شود.

۵– کار نکردن سیستم گرمایش

دلایل متعددی برای از کار افتادن سیستم گرمایشی پکیج وجود دارد:

  1. اولین علت خراب شدن پمپ است. در این صورت بهتر است پمپ توسط تعمیرکار پین ورک بررسی گردد.
  2. خراب شدن فلوسوئیچ
  3. باز ماندن سوپاپ بای که منجر به کار نکردن سیستم گرمایشی می‌شود.
  4. شیر سه راهه که باید بررسی شود، زیراممکن است خراب شده باشد و نیاز به تعویض باشد.

۶– انفجاری روشن شدن پکیج

  • در صورت بروز این مشکل در مرحله اول فاصله بین الکترود جرقه زن و مشعل را بررسی کنید.
  • اگر فاصله تنظیم نبود آن را تنظیم کنید.
  • فشار گاز ساختمان و پکیج را نیز بررسی کنید. امکان افت فشار در پکیج وجود دارد.
  • دلیل دیگر مسدود شدن سوراخ‌های مشعل است. این سوراخ‌ها ممکن است بر اثر گرد و غبار مسدود شده باشند. آن‌ها را تمیز کنید.

۷– نوسان آب مصرفی

زیاد بودن ارتفاع شعله می‌­تواند علت اصلی این مشکل باشد که برای رفع آن باید موارد زیر را بررسی کنید:

  1. بررسی ارتفاع شعله
  2. بررسی سنسور آب گرم تا از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.
  3. شیر سه راهه را فراموش نکنید و به دقت بررسی کنید. ممکن است خراب شده باشد. همچنین اگر فشار آب ساختمان کم باشد، مشکل نوسان آب در پکیج اتفاق می‌افتد.

۸– افزایش فشار مدار گرمایش با افزایش دما

در صورت بروز چنین مشکلی سه بخش از پکیج را باید بررسی کنید:

  • در مرحله اول فشار آب پکیج را بررسی و تنظیم کنید. ممکن است تنظیم نبودن فشار باعث بروز این مشکل شود.
  • در مرحله دوم شیلنگ منبع انبساط را چک کنید. مسدود شدن شیلنگ منبع انبساط، از دیگر عوامل بروز این مشکل است.
  • در آخر حجم منبع انبساط با حجم آب مدار گرمایش را چک کنید. این دو باید با یکدیگر تناسب داشته باشند.

۹– عدم تناسب بین دمای مدار گرمایش و دمای آب مصرفی

اگر دمای مدار گرمایش خوب است اما دمای آب مصرفی کم است، ممکن است لوله‌های پکیج با رسوب مسدود شده باشند.

در غیر اینصورت فلوسوئیچ و سوپاپ را بررسی کنید و از سالم بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید. به این ترتیب برد کنترل و شیر سه راهه را بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.

رسوب‌گیری پکیج اخگر

رسوب برای پکیج نوعی مرگ تدریجی است زیرا وجود رسوب باعث بروز مشکلات بسیاری می‌شود به تعبیری رسوب باعث خراب شدن قطعات پکیج خواهد شد.

پس رسوب گیری پکیج از جمله اقداماتی است که باید در حین سرویس پکیج به آن توجه بسیار کرد.

رسوب گیری پکیج با استفاده از اسیدشویی انجام می‌­شود که این کار بسیار خطرناک است چرا که تماس اسید برای پوست بسیار خطرناک است.

علاوه بر آن باید اسید به میزان لازم به نقاط رسوب گرفته تزریق شود چرا که اسید به مقدار بیش از حد گاهی قطعات را سوراخ خواهد کرد.

پس اگر خودتان اقدام به رسوب گیری کردید باید موارد ایمنی را رعایت کنید، اما ترجیحاً در حضور افراد متخصص این کار را انجام دهید.

هواگیری پکیج اخگر

در این گام می‌خواهیم با نحوه هواگیری پکیج اخگر آشنا شویم. هواگیری پکیج اخگر بهتر است بصورت سالانه انجام شود به طوری که می‌گویند مهم‌­ترین بخش سرویس پکیج اخگر هواگیری آن است.

در روز‌های سرد زمستان زمانی که رادیاتور‌ها شروع به کار می‌کنند گاهی ممکن است متوجه آن شویم که قسمت بالایی رادیاتور‌ها سرد تر از قسمت پایینی آن است.

در آن زمان است که باید دریابیم پکیج نیاز به هواگیری دارد. زیرا هوای درون رادیاتور‌ها مانع از آن می‌شود که آب گرم به تمامی ‌نقاط رادیاتور نفوذ و در نتیجه آن را گرم نگه دارد.

مراحل هواگیری پکیج :

  1. در اولین مرحله باید بطور کامل پکیج را خاموش نمایید .
  2. بهتر است قبل از اقدام به باز کردن شیر رادیاتور ظرفی را زیر دست خود بگذارید تا آبی که از رادیاتور‌ها خارج می‌شود محیط اطراف را خیس نکند.
  3. حال کافی است با استفاده از آچار مخصوص و یا آچار فرانسه شیر رادیاتور را بر خلاف عقربه‌های ساعت بچرخانید تا هوای درون رادیاتور خارح شود.
  4. این را تا زمانی که تمامی ‌هوای رادیاتور خالی و آب جای آن را پر کند ادامه دهید و سپس شیر را محکم ببندید.

 

کدهای خطا در پکیج اخگر

عیب

کد خطا

خطا در سنسور آب مصرفی

F3

خطا در سنسور شوفاژ

F4

اشکال در حسگر یا یون

F5

اشکال در لیمیت سوئیچ ۷۸ درجه

F6

خطا در سنسور دود

F7

اشکال در لیمیت ۱۱۰ درجه

F8

 نکات مهم در نگهداری و تعمیر پکیج اخگر

  • چه در تابستان و چه در زمستان فشار بار كنترل شود كه کمتر از ۱ بار نباشد و پكيج بدون آب نماند.
  • درصورت پايين آمدن، با بازكردن شير پركن آنرا به ۱ بار برسانید .
  • كنترل حرارت بدنه پكيج (مخصوصاً در تابستان) را فراموش نکنید و درصورت مشاهده حرارت غيرعادي، به متخصصين پین ورک اطلاع دهيد.
  • در تابستان پمپ پکیج زمینی را حداکثر ماهی یکی دو بار به مدت ۳۰ ثانيه روشن کنید تا از گريپاژ شدن آن جلوگيري به عمل آيد.
  • پکیج‌­های اخگر به دلیل بدون فن بودن حتما باید چند وقت یکبار کلاهک H دودكش در پشت بام كنترل شود.
  • در رابطه با هر نشتی در سیستم لوله کشی و رادیاتورها و همچنین زیر پکیج حساس باشید و نسبت به رفع آن سریعاً اقدام کنید.
  • در صورتی که در پکیج زمینی احساس کردید دبی آب گرم از آب سرد خیلی کمتر شده به نمایندگی اعلام کنید جهت شستشوی مدار کوئل مسی مراجعه کنند تا مشکلی پیش نیاید.
  • از گذاشتن اجاق گاز و سایر لوازم برقی یا گازی در زیر پکیج دیواری خودداری کنید.
  • از نصب هواکش و فن­‌های قوی در مجاورت پکیج خودداری کنید زیرا باعث جلوگیری از خرج صحیح محصولات احتراق از دودکش می‌شود.

در صورتی که هر مشکلی در عملکرد پکیج مشاهده شد قبل از هر اقدامی با مرکز تخصصی پین ورک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

معایب و مسائل ایمنی برای استفاده از پکیج اخگر

  • پکیج‌های ساختمانی به دلیل اینکه از هوای محیط جهت احتراق خود بهره می‌برند، در صورت درزبندی محیط ساختمان و عدم تهویه هوای مناسب، می‌تواند مخاطرات جدی در تامین سلامت و بهداشت ساکنان در فضای مورد استفاده داشته باشد.
  • لوله دودکش پکیج یکی از مواردی است که باید گاه به گاه بررسی شده و در صورت نیاز تعمیر شود.
  • خطر نشت گاز ناشی از عدم انصال مناسب لوله گاز یا پارگی در لوله گازوجود دارد. بهترین روش استفاده از کف و صابون است.
  • طول عمر مفید این وسیله نسبت به موتورخانه کمتر است.
  • خطرات نشت و انفجار گاز ناشی از عملکرد ناقص شیر کنترل گاز پکیج به دلیل نقص در اجزا مکانیکی که ناشی از کیفیت پایین و یا فرسودگی آن است.
  • این دستگاه در فضای داخل خانه موجب گرفتگی فضا می­‌شود اما به طور کلی فضای زیادی را اشغال نکرده و معمولا در فضاهای پرت نصب می­‌شود.
  • در متراژ های بالای ۳۰۰ متر کارایی آنچنانی ندارد.

شرایط محل نصب پکیج اخگر

شرایط محل نصب پکیج اخگر

  • بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمازا نباشد.
  • فاصله‌ دستگاه با دیوار مقابل حداقل یک متر باشد.
  • حداقل فاصله با دیوار یا کابینت مجاور از دو طرف ۱۵ سانتی­متر باشد.
  • حداقل فاصله از کف تا زیر پکیج ۱۲۰ سانتیمتر باشد.
  • فاصله‌ عمودی از کلاهک تعدیل دودکش پکیج تا دریچه دودکش باید حداقل ۳۰ سانتیمتر باشد.
  • هرگز نباید کلاهک تعدیل پکیج دیواری رو به دریچه دودکش داخل دیوار نصب کرد و باید حداقل ۳۰ سانتیمتر پایین‌تر از دریچه دودکش نصب شود.
  • هرچقدر که بتوانید دستگاه رو نسبت به دریچه دودکش پایین‌تر نصب کنید، بهتر خواهد بود زیر زیاد شدن فاصله پکیج به دریچه، باعث زیاد شدن مکش دستگاه می‌شود.
  • درصورتی که قصد خرید پکیج دیواری دودکش‌دار دارید و می‌خواهید پکیج رادر داخل کابینت نصب کنید، حتما توجه داشته باشید که دستگاه برای احتراق، نیاز به اکسیژن کافی دارد، بنابراین حتما باید درب کابینت کرکره‌ای باشه تا پکیج بتواند اکسیژن مورد نیازش را از محیط دریافت کند.

هزینه تعمیر پکیج اخگر

قیمت تعمیر پکیج برای همه‌ی پکیج‌ها یکسان نیست، زیرا بسته به مدل پکیجِ شما و اینکه تا چه اندازه به تعمیر احتیاج دارد متفاوت می­‌شود.

برای مثال آیا پکیج شما باید به کلّی تعویض گردد یا فقط قطعه‌ای از آن نیاز به تعمیر دارد؟ پس به طور کلی:

  1. نوع خرابی
  2. قطعات مورد نیاز در صورتی که تعویض آنها ضروری باشد.
  3. زمان و میزان سختی کار تعمیر و تعویض قطعات پکیج
  4. در صورتی که تعمیر پکیج اخگر در محل را انتخاب کنید، هزینه ایاب و ذهاب نیز اضافه می­گ‌ردد.

در ضمن می­‌توانید برای دریافت تعرفه‌های تعمیر پکیج اخگر، با کارشناسان پین ورک تماس بگیرید و توضیحات لازم را دریافت کنید.

آنها پس از اطلاع از خرابی پکیج، شما را دقیق راهنمایی می­کنند و یا می‌­توانید به صفحه قیمت تعمیر پکیج اخگر مراجعه کنید.

هزینه تعمیر پکیج اخگر  با توجه به برند پکیج از حدود ۵۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان است که طبق اعلام رسمی اتحادیه است.

برندهای تحت پوشش پین ورک در تعمیر پکیج

پکیج شما از هر برندی که باشد، پین ورک تعمیرات آن را برعهده می­‌گیرد.

برخی از مهم‌­ترین برندهایی که تحت پوشش پین ورک هستند عبارتند از :

تنها کافیست وارد صفحه مربوط به برند پکیج خود بشوید و سفارش خود را ثبت کنید.

چرا به پین ورک اعتماد کنیم؟

امروزه شرکت‌­های خدماتی زیادی در نقاط مختلف تهران مشغول به کار هستند، اما تنها چند شرکت از این رقابت سربلند بیرون آمده‌­اند.

یکی از این شرکت­‌ها، پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیر پکیج اخگر است که کیفیت و کمیت خدمات آن به همه ثابت شده است. دلایل این موفقیت شامل:

بهره گیری متخصصین قابل اعتماد که سابقه و مدارک آنها توسط پین ورک بررسی و سپس اجازه ارائه خدمات صادر شده است. بنابراین متخصصین تعمیر پکیج در پین ورک قابل اعتماد و حرفه‌­ای هستند و توسط پین ورک، صلاحیت­شان تأیید شده است.

بهره گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده که همگی آموزش‌­های لازم در زمینه تعمیر تخصصی انواع پکیج را دیده‌اند. در پایان هر مأموریت نیز، با امتیازدهی مشتریان کیفیت و کمیت کار آنها مورد بررسی قرار می­‌گیرد.

اختصاص قیمت مقرون به صرفه و شفاف به تمامی خدمات از دیگر ویژگی­‌های پین ورک است که با ارائه فاکتور نیز از هر گونه شک و شبهه جلوگیری می­‌کند. بنابراین مشتری با اعتماد کامل اقدام به ثبت درخواست می‌­کند. کافیست لیست قیمت را جویا شوید و سپس تصمیم بگیرید.

مهم­‌ترین علت برتری پین ورک، سهولت در ثبت سفارش اولیه است که به سادگی آب خوردن است. تنها کافیست چند دقیقه زمان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت به منزل شما اعزام شوند.

پشتیبانی ۲۴ ساعته پشتیبان‌­های پین ورک به گونه­‌ای است که به طور دائمی همراه شما هستند تا فرآیند حضور متخصص و تعمیر پکیج اخگر شما به طور کامل و بدون نقص انجام شود.

تعمیر پکیج اخگر در نقاط محتلف تهران

پین ورک خدمات تعمیر پکیج اخگر را در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران ارائه می­‌دهد که شامل:

– تعمیر پکیج اخگر در مرکز تهران

میدان ولیعصر، کریم خان، انقلاب، حسن آباد، فاطمی، امیرآباد، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، گیشا، شهرآرا و…

– تعمیر پکیج اخگر در شمال تهران

فرشته، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، اقدسیه، قیطریه، پاسداران، اندرزگو، داراباد، آجودانیه، بلوار ارتش، محمودیه، زعفرانیه، ولنجک، تجریش، ظفر، میرداماد، شهرک غرب، سعادت آباد و…

– تعمیر پکیج اخگر در غرب تهران

آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، بلوار فردوس، پونک، جنت آباد، ستاری، اکباتان، دهکده المپیک، دریاچه چیتگر، تهرانسر، شهرک آزادی و

تعمیر پکیج اخگر در شرق تهران

تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، نیرو هوایی ، امامت ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

تعمیر پکیج اخگر در جنوب تهران

آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، بهارستان ،  یاخچی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، شهرک ولیعصر، وحدت اسلامی، میدان قزوین و …

نحوه ثبت سفارش برای تعمیر پکیج اخگر در پین ورک

هر وسیله‌ای اگر قبل از اینکه مشکلی برای آن به وجود آید بهتر است در دوره‌­های زمانی معین توسط متخصص بازرسی شود، تا از هزینه‌های گزاف جلوگیری شود.

این اقدامات کارایی وسیله را بیشتر می‌کند و زمان بیشتری برای انسان کار می‌کند. وضعیت پکیج‌ها نیز همین‌طور است.

بهتر است هر سال دو بار اقدام به سرویس پکیج خود کنید البته اگر فکر می‌کنید که پکیج شما به سرویس بیشتری نیاز دارد، می‌توانید در آغاز هر فصل این کار را انجام دهید

پین ورک؛ به عنوان مرکز تخصصی تعمیر پکیج اخگر در تهران است که می‌­توانید برای ثبت سفارش خدمات تعمیر پکیج اخگر در منزل اقدام کنید.

کافی است درخواست تعمیر پکیج خود را ثبت کنید! کمتر از ۱۵ دقیقه، بهترین متخصص تعمیرکار پکیج اخگر توسط کارشناسان پین ورک مشخص و به شما معرفی می‌گردد.

بعد از تأییدتان، در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر است. درضمن کارشناسان پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰ آماده مشاوره رایگان به مشتریان هستند.

تعمیر پکیج اخگر را شروع کنید

برای این خدمت قیمت بگیرین و در صورت رضایت کار رو انجام بدین

ثبت درخواست خدمت
سفارش و مشاوره 021-87700770

تخصصی دارید؟ به ما بپیوندید

نظرات مشتریان

نحوه سفارش

 - تعمیر پکیج اخگر

پین ورک در خدمت شما

درخواست خود را ثبت کنید! زیر 15 دقیقه، یک متخصص از شرکت ما مشخص می شود. بعد از تاییدتان، در سریع ترین زمان در محل شما حاضر است.

ثبت درخواست خدمت
یا ثبت تلفنی سفارش 021-87700770

سوالات متدوال

?درصورت گرم نشدن آب توسط شوفاژ چه کار باید کرد؟
باید این نکته را خاطرنشان کنیم که این مشکل یکی از مشکلات تخصصی پکیج است و در اکثر موارد به‌سختی می‌توان بدون مشاهده و بررسی حضوری دستگاه ایراد آن‌ها فهمید و برطرف کرد. به‌صورت کلی این مشکل می‌تواند دلایل متعددی ازجمله ایراد در برق‌رسانی به پکیج، گازرسانی به آن و یا حتی ایراد در پروگمر و یا خرابی پمپ پکیج داشته باشد؛ در صورت وقوع هرکدام از این مشکلات می‌توانید با کارشناسان ویژهٔ پین ورک جهت تعمیر پکیج خود اقدام کنید.
?دلایل گرم و سرد شدن ناگهانی آب پکیج چیست؟
از عمده‌ترین مشکلاتی که منجر به گرم و سرد شدن ناگهانی دمای آب می‌شود می‌توان به نوسان فشار آب، خراب بودن پمپ ورودی، خراب بودن حس‌گر آب گرم یا حس‌گر شوفاژ، تنظیم نبودن ارتفاع شعله پکیج، خراب بودن قطعاتی مثل فلومتر-فلوسوییچ-پرشر و حتی جرم گرفتن مبدل پکیج اشاره کرد. در صورت مشاهدهٔ هرکدام از دلایل گفته‌شده بهتر است با پین ورک در ارتباط باشید.
?چرا فن پکیج روشن می‌ماند؟
اگر در فصول سرد سال هستید باید بدانید که مادامی‌که در تأمین آب گرم مشکلی ندارید روشن ماندن فن و بیشتر کار کردن دستگاه فرایندی طبیعی است و احتیاجی به نگرانی نیست. اما اگر در کار کردن پکیج اختلالی ایجادشده است ممکن است دودکش پکیج مسدود شده باشد و یا گرفتی داشته باشد از دلایل دیگر آن‌هم می‌توان به خراب شدن فن و برد پکیج، خراب شدن میله یونی و وجود اشکال در جرقه زن اشاره کرد.
?آیا پخش شدن بوی گاز از پکیج خطرناک است؟
در این صورت باید این مسئله را جدی گرفته و با متخصصین پین ورک تماس بگیرید تا در اسرع وقت به این مشکل رسیدگی کنند زیرا در این حالت احتمال نشتی داشتن پکیج بسیار زیاد است و برای پیشگیری بهتر است هرچند وقت یک‌بار دودکش پکیج خود را تمیز کنید.
?رایج‌ترین مشکلاتی که برای پکیج اتفاق میفتد و پین ورک خدمات تعمیر و بررسی آن‌ها بر عهده دارد چیست؟
از دست رفتن فشار پکیج چکه کردن و آب دادن پکیج اختلال در کنترلر های پکیج خطا دادن و ریست نشدن پکیج خاموش شدن ناگهانی پکیج سروصدای بیش‌ازحد پکیج چکه کردن لوله‌های کندانس خراب شدن مشعل و ...
?چگونه می‌توان جهت استفاده از خدمات پین ورک اقدام کرد؟
روند ثبت سفارش در پین ورک کاملاً رایگان است و شما عزیزان می‌توانید از وب‌سایت مجموعهٔ پین ورک و یا اپلیکیشن پین ورک جهت رسیدگی به مشکلاتتان استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی شود. هنگام ثبت سفارش در وب‌سایت پین ورک کافی است به معدود سؤالاتی که راجع به پکیج شما پرسیده شده و همچنین اطلاعات کاربری‌ای شما پاسخ دهید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و هزینه خدمات را به شما اعلام کنند و در صورت توافق کافی است ادامه روند را با اطمینان خاطر به پین ورک بسپارید.
?اگر از خدمات ارائه‌شده راضی نبودیم، شرکت چه اقدامی انجام می‌دهد؟
شعار پین ورک همواره رضایت مشتری و داشتن تجربهٔ بی‌دغدغه برای سفارش خدمات آنلاین منزل است. درصورتی‌که به هر دلیلی از کیفیت کار رضایت نداشته باشید، پین ورک تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مشتری انجام می‌دهد.
آیا مطالب این صفحه مفید بود؟
142
خیر 139

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی سابقه متخصص

سابقه و مدارک متخصصی بررسی و سپس امکان ارائه خدمات دارند.

حضور بهترین متخصص

کیفیت کار متخصصین با استفاده از امتیاز دهی همواره بررسی می گردد.

قیمت مشخص

هزینه تمامی خدمات ارائه شده متخصصین در پین ورک مشخص است.

پیگیری 24 ساعته

تیم پین ورک دائمی و حتی در زمان انجام خدمت، پیگیر و پاسخگو هستند.

با نصب اپلیکیشن پین ورک تخفیف بگیرید

برای این خدمت قیمت بگیرین و در صورت رضایت کار رو انجام بدین