قرار دادن هدیه در بادکنک با دست و بدون دستگاه یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین روش‌های هدیه دادن و البته با هیجان زیاد همراه است. البته در این مقاله قصد داریم این کار را خیلی‌راحت و با کمترین هزینه انجام دهیم. کاری کنید در هر مجلس چشمان همه به سمت هدیه‌ی شما خیره شود.

قرار دادن هدیه در بادکنک، یک روش مدرن و شیک برای هدیه دادن است که شما با استفاده از آن می‌توانید به جای کادو پیچ کردن هدیه هایتان (که شیوه‌ای قدیمی و منسوخ شده می‌باشد) آن ها را داخل بادکنک قرار داده و به طرف مقابل خود هدیه دهید. این کار کوچک و شاید پیش پا افتاده نشان دهید که تا چه اندازه به او اهمیت می‌دهید!

مهمانداری و پذیرایی

بهترین متخصص با کمترین قیمت

قراردادن هدیه در بادکنک بدون دستگاه

چه هدیه و کادو را می‌توانید در بادکنک قرار دهید

عروسک

عروسک های داخل بالن طرفدار های زیادی دارند! مخصوصا به عنوان کادو تولد یا کادوی ولنتاین. شاید عروسکی که انتخاب می کنید خیلی گران نباشد ولی با اینکار جلوه ی فوق العاده ای پیدا می کند.

کادو در بادکنک با دست

لباس و پارچه

معمولا لباس و پارچه در جشن های نامزدی و عقد هدیه داده می شود. با گذاشتن آن ها در بادکنک چشم مهمان ها را به هدیه خود خیره کنید.

دسته گل

هم دسته گل مراسم‌های مختلف و هم دسته گلی که وسط آن حلقه نامزدی قرار می‌گیرد درون بادکنک جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

balloon-gift

چطور قرار دادن هدیه در بادکنک بدون دستگاه و با دست

برای این کار به دو نفر نیاز هست. بادکنک کش می آید و این کش آمدن محدودیت دارد. همانطور که می دانید باید بادکنک ها حساس هستند. پس از استفاده از اشیاء تیز و برنده اجتناب نمایید. به خاطر داشته باشید برای این کار ناخن بلند نداشته باشید.

  1. ابتدا به همراهتان بگویید تا دو دست خود را در بادکنک باد نشده بگذارد. طوری که دستش به ته بادکنک بچسبد.
  2. حالا دهانه و داخل بادکنک را تا آنجایی که راه دارد بکشد تا برای قرار دادن عروسک آماده شود. باید دستها کاملا خشک باشد.
  3. حالا ته عروسک را وارد بادکنک کرده و کامل داخل آن بگذارید.

اگر کار قرار دادن عروسک و اشیای دیگر در بادکنک تمام شد به دوست تان بگویید به آرامی دستش را بکشد بیرون و برای این کار به شما نیاز دارد، شما باید با دو دست خود بیرون بادکنک و جایی که دست دوستتان قرار دارد را گرفته و بکشید تا به راحتی دست او بیرون بیاید. خوب وقتی که دستتانش در آمد شما هم به آرامی بادکنک را رها کنید.حالا بادکنک برای باد کردن آماده است.

شما میتوانید لباس کودک یا گل و….نیز با همین روش درون بادکنک قرار دهید. امیدوارم از مطلب ( قرار دادن هدیه در بادکنک ) لذت برده باشید!

راستی اگر مهمانی در پیش دارید، برای برگزاری مجلستون به بهترین شکل ممکن، وارد صفحه‌ی تشریفات پین‌ورک بشوید و سفارشتان را ثبت کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش زهرا طباطبایی

درباره نویسنده

زهرا طباطبایی هستم! از روز های اول فعالیت "مجله پین ورک" دست به قلم شدم و نوشتم و یاد گرفتم و با بزرگ شدنش من هم بزرگ تر شدم... و توی این مدت، به قول " آنتوان کلیما " همیشه برام خود نوشتن مهم بوده; خیلی مهم تر از انتشارش!!! امیدوارم قلمم رو دوست داشته باشید :)

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    شیرین 18-10-2019

    خسته نباشی
    چه راهکارهای توپی

      زهرا طباطبایی 28-10-2019

      سلام دوست عزیز?خوشحالم که از این مطلب پین‌ورک راضی بودید.

    یلدا 12-02-2020

    ممنون عالی بود

      زهرا طباطبایی 23-02-2020

      ممنون از نظر لطفت دوست گل.

    Zeianb 11-04-2020

    ممنون از راهکار عالیتون❤️

      زهرا طباطبایی 13-04-2020

      سپاس از نظر لطفتون?

    Z.s.H 01-08-2020

    خیلی عالی بود ولی بادکنک بزرگ و مقاوم رو از کجا پیدا کنیم