در همه مراسم و مهمانی ها نوشابه ها هم حضور دارند. این نوشابه های رنگارنگ انگار جزء ثابت جشن ها هستند که به همراه غذا میل می شوند. ریختن نوشابه روی میز و لباس هم که صحنه ای آشنا برای همه ماست. مهمانی و غذاهایش یک طرف، از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس هم یک طرف. لکه های نوشابه اگر به سرعت تمیز نشوند، روی لیاس ماندگار می شوند به این راحتی نمی شود پاکشان کرد. پین ورک راه های ساده ای برای برطرف کردن لک نوشابه از روی لباس معرفی می کند که بد نیست شما هم امتحان کنید.

از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس با سرکه سفید

از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس با سرکه سفید

خشکشویی و لکه بری آنلاین

بهترین متخصص با کمترین قیمت

به محض ریختن نوشابه روی لباس با دستمال نوشابه را پاک کتید. اگر سریع نباشید لکه نوشابه به بقیه قسمت های لباس هم نفوذ می کند. سریع نوشابه را از روی لباس خشک کنید. یک قاشق سرکه سفید را با کمی آب مخلوط کنید و با استفاده از دستمال و این محلول لکه را پاک کنید. البته شستن کامل لباس بعد از حذف لکه لازم است. برای از بین بردن لکه نوشابه از روی مبل در مطالب قبلی توضیح داده شده.

از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس با پودر تالک

از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس با پودر تالک

تالک یک ماده معدنی است که از آن در ساخت پودر بچه استفاده می شود. پودر بچه یا پودر تالک برای پاک کردت لکه نوشابه از روی لباس یک ماده موثر است. کقداری از این پودر را روی لکه نوشابه بریزید و صبر کنید تا لکه ها محو شوند. یکی دو ساعت بعد دیگر اثری از لکه های نوشابه روی لباس تان نخواهید دید. آبکشیدن لباس و شستشو بعد از پاک کردن لکه نوشابه را فراموش نکنید.

از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس با آب گرم

اگر بلافاصله لباس را با آب گرم بشویید تقریبا هیچ لکه نوشابه ای روی آن باقی نخواهد ماند. اضافه کردن چند قطره مایع ظرفشویی به آب گرم روند تمیز کردن لکه را سریع تر می کند. تا زمانی که لکه کاملا پاک نشده از خشک کن استفاده نکنید. خشک کن لباسشویی لکه نوشابه روی لباس را پایدار می کند و دیگر نمی توانید با مواد خانگی آن را تمیز کنید.

از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس با آب گرماز بین بردن لکه نوشابه از روی لباس

پاک کردن لکه های قدیمی نوشابه از روی لباس

برای از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس قبل از هر اقدامی برچسب لباس را نگاه کنید. اگر پارچه لباس ابریشمی و حساس باشد نمی توانید در منزل اقدام به پاک کردن لکه نوشابه از روی لباس کنید. لباس های گرانقیمت را برای لکه بری به خشکشویی بسپارید. استفاده از خدمات شستشوی لباس و لکه بری در خشکشویی تنها راه حل قطعی پاک کردن لکه های کهنه نوشابه روی لباس است.

چند بار نوشابه روی لباس تان ریخته است؟ برای از بین بردن لکه نوشابه از روی لباس چه کارهایی انجام داده اید؟ تجربیات خودتان را با ما در میان بگذارید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش افسانه رجب پور

درباره نویسنده

افسانه هستم نوشتن برای من یک تفریح دوست داشتنی است که همه وقتم را پر کرده است. کشف ناشناخته ها و آموختن مطالب جدید همیشه برایم شیرین است. به نظرم در عصر ارتباطات و تکتولوژی هنوز هم نوشتن بهترین راه ارتباطی است.

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.