رنگ آمیزی دیوارها ارزان ترین راه برای تغییر دکوراسیون است که روحیه افراد خانواده را هم تازه می کند. اما رنگ و نقاشی همه جا راکثیف و لک می کند. لکه های رنگ روی شیشه های درب و پنجره، پاک کردنش بسیار دشوار است. از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه وقتی لکه های خشک شده و قدیمی باشند که دیگر سخت تر هم خواهد شد.

علاوه بر چنین لکه هایی که ناخواسته روی شیشه ها ایجاد می شوند، بسیاری از جوانان علاقه دارند با رنگ، طرح های متنوعی روی شیشه ماشین خود ایجاد کنند. اما در نهایت طرح های مذهبی و مناسبتی باید تمیز شوند و اشکال متنوع روی شیشه نیز هنگام فروش اتوموبیل بهتر است پاک شوند. در این مطلب از پین ورک راه های از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه را معرفی می کنیم. با این راهکارهای ساده خیلی زود از لکه های شیشه خلاص می شوید.


اگر نگران ورود حشرات به داخل منزل هستید از “خدمات نصب توری پنجره سیار پین ورک” کمک بگیرید و پیش از سفارش ، رایگان قیمت بگیرید!


 

از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه با سکه

اگر لکه رنگ روی شیشه به شکل چند قطره کوچک و خشک شده باشد راه حل ساده ای برای پاک کردن آن وجود دارد. برای این کار از یک سکه برای تراشیدن لکه های رنگ روی شیشه استفاده کنید . نگران نباشید سکه روی شیشه خش و خراش ایجاد نمی کند ولی لکه رنگ را خیلی راحت تمیز می کند.

از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه با تیغ

از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه با تیغاز بین بردن لکه رنگ از روی شیشه

در صورتی که چند قطره رنگ روی شیشه خشک شده است، می توانید مانند روش قبل با تیغ آن را را از روی شیشه بتراشید. تیغ برای تمیز کردن لکه رنگ از روی شیشه مناسب تر است، اما باید مراقب باشید که شیشه را با آن خط نیندازید. پس از پاک شدن تمام لکه ها، با اسپری شیشه شور، شیشه مورد نظر را تمیز کنید.

پاک کردن لکه های رنگ روغنی از روی شیشه

در صورتی که لکه های بزرگی از رنگ روی شیشه ریخته است، تراشیدن آن ها با تیغ، کاردک یا سکه کار مشکل و زمان بری است. در این شرایط بهتر است برای از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه محلول پاک کننده مناسبی انتخاب کنیم. پس ابتدا نوع رنگ را تشخیص دهید و دست به کار شوید. اگر رنگ روغنی بود، به آسانی می توانید با یک دستمال و مقداری الکل به تمیز کردن لکه رنگ از روی شیشه بپردازید. ابتدا مقداری الکل روی دستمال بریزید و سپس با آن لکه ها را از روی شیشه تمیز کنید.

مقاله مرتبط:

از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه ماشین

از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه ماشین

برای پاک کردن لکه رنگ از روی شیشه ماشین ابتدا روش های قبل را امتحان کنید. زیرا این روش ها آسان هستند و به وسیله خاصی نیاز ندارند. اما اگر با این روش ها موفق به از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه اتومبیل خود نشدید، از فروشگاه های لوازم جانبی خودرو یا کارواش های مجهز یک قوطی اسپری پاک کننده رنگ از روی شیشه تهیه کنید و مطابق دستور العمل درج شده روی بسته بندی لکه رنگ را از روی شیشه خودرو تمیز کنید.

چه راه های دیگری برای از بین بردن لکه رنگ از روی شیشه را امتحان کرده اید؟ با ما به اشتراک بگذارید

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش افسانه رجب پور

درباره نویسنده

افسانه هستم نوشتن برای من یک تفریح دوست داشتنی است که همه وقتم را پر کرده است. کشف ناشناخته ها و آموختن مطالب جدید همیشه برایم شیرین است. به نظرم در عصر ارتباطات و تکتولوژی هنوز هم نوشتن بهترین راه ارتباطی است.

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    یاسر 24-05-2019

    ممنون از مطلبتون

      افسانه رجب پور 30-09-2019

      سلام دوست عزیز? ممنون از نظر لطفتون

    رحيم 11-12-2019

    سلام ممنون از مطلبتون بسیارعالی بود

      افسانه رجب پور 04-02-2020

      سلام دوست عزیز… سپاس از نظر لطف شما

    اعظم بلوچی 05-03-2020

    عالی

      افسانه رجب پور 08-03-2020

      ممنون از نظر لطفتون ?