روبه‌رو شدن با کدهای خطا ماشین ظرفشویی حایر نمایانگر بروز مشکل و یا ایراد در دستگاه شما می‌باشد. سنسورهای قرار داده‌شده در دستگاه مشکل و یا ایراد را تشخیص داده و سپس این کدهای خطا در صفحه نمایشگر ماشین ظرفشویی شما آشکار می‌شوند. در دنباله مطالب این مقاله عیب‌یابی و راه‌های برطرف کردن این ارور ظرفشویی حایر را برای شما شرح می‌دهیم. برای رفع کدهای خطا ماشین ظرفشویی حایر خود شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک؛ نمایندگی معتبر تعمیرات ماشین ظرفشویی اعم از؛ زیرووات، آاگ، کندی و… در تماس باشید. جهت ارتباط با تعمیرکاران ما شما می‌توانید با شمارهٔ ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

کد های خطای و ارور ماشین ظرفشویی حایر

۱ . کد خطای E1

پدیدار شدن این ارور ظرفشویی حایر نمایانگر وجود مشکل در میکروسوئیچ درب می‌باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی حایر در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

  • برای رفع کد خطای ماشین ظرفشویی حایر باید درب را درست ببندید.

۲ . کد خطای E2

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر وجود مشکل در ترموستات و یا زیاد بودن دمای داخل دستگاه است.

  • برای رفع کد خطای ماشین ظرفشویی حایر باید ترموستات را عوض کرده و سیم‌های ارتباطی را نیز موردبررسی قرار دهید. در صورت حل نشدن مشکل می‌توانید از یک تعمیرکار کمک بگیرید. شما عزیزان می‌توانید با تعمیرکاران تیم پین ورک در تماس باشید. برای برقراری ارتباط با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ می‌توانید تماس حاصل نمایید.

۳ . کد خطای E3

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر این است که آب دستگاه خالی نشده است.

  • برای رفع کد خطای ماشین ظرفشویی حایر لوله آب خروجی را ازلحاظ تا نشدگی و ایراد نداشتن بررسی کنید. اگر مشکل رفع نشد، میزان مقاومت پمپ و سیم‌های متصل شده به آن را نیز چک کنید. ایراد داشتن مدار برد الکترونیک و یا سوختن موتور نیز از مواردی هستند که آن را باید در انتها موردبررسی قرار دهید. اگر مورد آخر در مورد دستگاه شما صدق می‌کرد باید در تعمیر آن از یک متخصص کمک بگیرید.
  • اگر با این مشکل در ماشین ظرفشویی خود روبرو هستید، برای عیب یابی توصیه میشود مقاله ” عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۴ . کد خطای E4 ماشین ظرفشویی حایر

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر هیدروستات آبگیری زیاد و یا آبگیری انجام ندادن می‌باشد.

  • برای رفع کد خطا یا ارور ماشین ظرفشویی حایر هیدروستات و سیم‌کشی‌های آن را بررسی کنید. گاهی نیز مدار برد الکترونیک دچار مشکل می‌باشد.

۵ . کد خطای E5 ظرفشویی حایر

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر دچار ایراد بودن سوئیچ سنسور کف است.

  • برای رفع ارور فوق، ابتدا همه سیم‌کشی‌های ماشین ظرفشویی حایر را بررسی کرده سپس سوئیچ سنسور کف را چک کنید. در انتها ولتاژ را نیز موردبررسی قرار دهید. در صورت درست نشدن، دستگاه را از برق کشیده و از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

۶ . کد خطای E6 ظرفشویی حایر

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر نشتی داشتن آب می‌باشد.

  • برای رفع ارور فوق، بویین کف را ازلحاظ سوختگی موردبررسی قرار دهید. برد اصلی و سیم‌کشی را نیز چک کنید.
  • اگر با این مشکل در ماشین ظرفشویی خود روبرو هستید، برای رفع مشکل پیشنهاد میشود مقاله “نشتی آب از ماشین ظرفشویی” را مطالعه نمایید.

۷ . کد خطای E7 ظرفشویی حایر

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر وجود داشتن احتمال قطعی ارتباط میان موتور پمپاژ و برد است.

  • برای رفع ارور ماشین ظرفشویی حایر سیم‌کشی‌ها، مدار برد اصلی و موتور را چک کنید.

۸ . کد خطای EA, E8 ظرفشویی حایر

پدیدار شدن این ارور ظرفشویی حایر نمایانگر نبود آب لازم در دستگاه است.

  • برای رفع کد خطای ماشین ظرفشویی حایر مقدار اهم پایه‌های هیدروستات را اندازه بگیرید. سپس مخزن هیدروستات و شیلنگ را چک کنید. توجه کنید که شیر آب دستگاه باید کامل باز باشد. در صورت تشخیص معیوب بودن مدار برد الکترونیک، از یک متخصص کمک بگیرید.

۹ . کد خطای E9 ماشین ظرفشویی حایر

پدیدار شدن این کد خطا نمایانگر خراب بودن سوکت تایمر و یا گیر کردن موتور آن می‌باشد. برای رفع کد خطای ماشین ظرفشویی حایر ماشین ظرفشویی را از برق بکشید و از یک متخصص برای تعمیر کمک بگیرد.

تجربه تعمیر ماشین ظرفشویی حایر با پین ورک

در مقاله‌ای که در بالا مشاهده کردید سعی کردیم شما عزیزان را با عیب‌یابی و راه‌های رفع کد خطای ماشین ظرفشویی حایرآشنا کنیم. اگر برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود دانش و اطلاعات کافی ندارید بهتر است تعمیر و یا حتی تعویض قطعات آن را هرگز خودتان انجام نداده و آن را به یک فرد متبحر و مجرب محول کنید. زیرا گاهی امکان این‌که آسیب‌های جدی به دستگاه شما وارد شود وجود دارد.

پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین ظرفشویی حایر می‌باشد که از جدیدترین تجهیزات و مجرب‌ترین متخصصین و تعمیرکاران در تعمیرات ماشین ظرفشویی برخوردار می‌باشد. جهت برقراری ارتباط با پین ورک و شنیدن پیشنهادات و راهکارهای مشاوران و تعمیرکاران ما می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ ارتباط برقرار کنید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.