ماشین لباسشویی ال جی امروزه دارای صفحه نمایشی هستند که به کمک تعدادی اعداد و حروف لاتین مشکل و خرابی دستگاه را به کاربر نشان میدهد. در بعضی شرایط این امکان وجود دارد که خرابی ماشین لباسشویی ال جی شما بسیار جدی باشد و باعث شود که در عملکرد کلی دستگاه خلل ایجاد شود. کارشناسان پین ورک در این مقاله به برسی کدهای خطای لباسشویی الجی پرداخته‌اند تا شما با شناخت کافی از ارور های ماشین لباسشویی برای تعمیر دستگاه خود اقدام کنید. پیشنهاد میشود که برای تعمیر قطعات معیوب آن از یک فرد متخصص و ماهر درزمینهٔ تعمیرات لباسشویی کمک بگیرید تا مشکل دستگاه را به‌طور کامل برطرف کند. پین ورک؛ مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی با گرد هم در آوردن تکنسین های مجرب و متخصصین و با به کارگیری حرفه ای ترین روش های تعمیر دستگاه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. برای دریافت خدمات میتوانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

۷ مورد از رایج ترین ارور ماشین لباسشویی الجی

همان‌طور که گفته شد آشنایی کامل با کد های خطای ماشین لباسشویی الجی که ممکن است بر روی صفحه‌نمایش نمایان شود بسیار ضروری میباشد به همین جهت ما در ادامه این مطلب به شرح این ارورها پرداخته‌ایم.

تعمیر ماشین لباسشویی الجی در محل

بهترین متخصص با کمترین قیمت

۱ . کد خطای OE در ماشین لباسشویی الجی

یکی از رایج‌ترین ارورهایی که ممکن است بیشتر کاربران بعد از مدتی استفاده با آن مواجه شوند، ارور OE میباشد. نمایان شدن این ارور به معنی عدم تخلیه آب موجود در ماشین لباسشویی میباشد.

۲ . کد خطای DE ماشین لباسشویی الجی

ظاهر شدن این ارور بر روی ماشین لباسشویی بدین معنی میباشد که درب لباسشویی به دلیلی بسته نشده است و باز است.

  • برای برطرف کردن این مشکل درب دستگاه را بررسی کنید تا از گیر نکردن چیزی در دستگاه اطمینان حاصل پیدا کنید.اگر مشکل رفع نشد بهتر است از یک فرد متخصص کمک بگیرید.
  • برای رفع و عیب یابی این مشکل، پیشنهاد می شود مطلب “علت بسته نشدن درب ماشین لباسشویی” را مطالعه نمایید.

۳ . ارور IE در لباسشویی الجی

یکی از مهم‌ترین علت‌هایی که میتواند سبب بروز این کد خطا بر روی صفحه‌نمایش لباسشویی شود آب‌گیری نکردن ماشین لباسشویی می‌باشد.

  • برای عیب یابی و حل این مشکل بهتر است لوله ورودی را ازنظر مسدود شدن و سوراخ شدن بررسی کنید. در صورت خرابی لوله از یک تکنسین ماهر در این زمینه کمک بگیرید.
  • پین ورک با بهترین کارشناسان و تعمیرکاران بی شک بهترین گزینه برای تعمیر ماشین لباسشویی الجی شما میباشد. جهت مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

۴ . کد خطای SE ماشین لباسشویی الجی

زمانی که موتور لباسشویی شما مدتی بعد از کار کردن دچار مشکل شود این کد ارور بر روی صفحه‌نمایش دستگاه شما نمایان می‌شود.

  • برای رفع این مشکل و برطرف کردن کد خطا حتماً از یک متخصص کمک بگیرید.

۵ . ارور CE در لباسشویی الجی

نمایش کد خطای CE در ماشین لباسشویی الجی به این معنی می‌باشد که در موتور دستگاه اتصال کوتاه به وجود آمده است و تعمیر آن به یک تخصص و دانش خاصی نیاز دارد. ازاین‌رو اگر هیچ تخصصی در تعمیر برد لباسشویی ال جی ندارید حتماً از فرد کاربلد کمک بگیرید.

۶ . کد خطای TE در لباسشویی الجی

هنگامی‌که دمای ماشین لباسشویی الجی شما بیش‌ازحد مجاز افزایش یابد بلافاصله این ارور بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود و شمارا از وجود مشکل باخبر می‌کند.

  • با تعویض یا تعمیر ترموستات دستگاه به‌احتمال بسیار زیاد این ارور دیگر بر روی صفحه‌نمایش نمایان نخواهد شد.

۷ . ارور PE در ماشین لباسشویی الجی

نمایش این ارور بر روی نمایشگر به علت بالا رفتن بیش‌ازحد سطح آب در دستگاه می‌باشد. بی‌توجهی آن می‌تواند سبب بروز مشکلات جدی بسیاری شود.

  • برای رفع این مشکل یک عیب‌یابی حرفه‌ای انجام دهید و قطعات مرتبط با این ایراد را بررسی کنید.

با پین ورک از بهترین تعمیرکاران ماشین لباسشویی بهره‌مند شوید.

همان‌طور که مطالعه کردید در این مطلب انواع کدهای خطای لباسشویی الجی به‌طور کامل توضیح داده‌شده است تا شما اندکی با این ارورها آشنا شوید و در زمان موردنیاز از آن‌ها استفاده کنید. شما با داشتن اطلاعات دربارهٔ کدهای خطای لباسشویی ال جی می‌توانید بسیاری از مشکلات ساده‌ای که دستگاه شما با آن مواجه شده است را برطرف کنید. اما این نکته ر در نظر بگیرید که بعضی از خرابی‌ها به‌سادگی حل نمی‌شوند و برطرف کردن آن ها به دانش و دقت خاصی نیاز دارد همین جهت بهتر است برای جلوگیری از آسیب دیدن سایر قطعات تعمیر دستگاه خود و برطرف کردن ارور ماشین لباسشویی الجی را به یک تعمیرکار آموزش‌دیده و مجرب بسپارید.

پین ورک با حرفه‌ای‌ترین تعمیرکاران آمادهٔ ارائه باکیفیت‌ترین خدمات به شما عزیزان می‌باشد تا ماشین لباسشویی شما را به بهترین صورت عیب یابی کند و عملکرد آن را به حالت اولیه برگرداند. شما میتوانید برای دریافت اطلاعات و خدمات بیشتر و مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

منتظر دیدگاه شما هستیم
به اشتراک بگذارید

4 سال پیش رضا حاجیلو

مطالب مشابه

افزودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.